Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynte jeg å tvile etter å ha lest innlegget om svigermora som kommenterer skjørtet som går over knærne.

I morra har svigermor her 70-årsdag og jeg hadde tenkt å ha en kjole som går litt over knærne, den er i lilla ruter og av typen "søt og morsom", ikke "utfordrende" på noe vis. Har et alternativ i en fotsid mørkerød kjole i fløyelslignende stoff forsåvidt, men liker bedre den lilla. Er dette et upassende antrekk i en 70-årsdag? Tenkte å ha tynne sorte longs og høye, tøffe (men ikke kraftige) penstøvletter til, kjolen har korte ermer.

Svigermor kommer dog ikke til å kommentere - hun ser nemlig nesten ikke! ;o)

trollemor;o)
Skrevet

Min svigermor eller mor ville ikke reagert på et slikt antrekk.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes helt klart du skal gå for den lilla kjolen :)

Er absolutt ikke enig med hidi omat kjoler over knærne kun passer for de under 20.

Skrevet

Siden jubilanten har dårlig syn, så er det ikke så nøye ;-)

Skrevet

Jeg synes du skal gå med den jeg :) Kjoler er jo slik i dag. Og jubilanten (og de andre gjestene) har sikkert brukt den lengden selv, moten gjentar seg jo hele tiden.... Høres fin ut!

Gjest mener jeg
Skrevet

Siden kjolen går over knærne så:) Neida hvis du selv synes dette er passende lengde og føler deg vel så er det greit.

Fotsid fløyesllignende kjole høres mer "eksklusivt", eller gallaantrekk. Hvis herrene skal ha smoking så passer det bra, og ikke med den andre kjolen.

Skrevet

Siden kjolen går over knærne så:) Neida hvis du selv synes dette er passende lengde og føler deg vel så er det greit.

Fotsid fløyesllignende kjole høres mer "eksklusivt", eller gallaantrekk. Hvis herrene skal ha smoking så passer det bra, og ikke med den andre kjolen.

''Hvis herrene skal ha smoking så passer det bra, og ikke med den andre kjolen.''

*Hyler av latter* Smoking er det vel ingen av karene her som noen gang har hatt tror jeg, i alle fall ikke min... *Hehe* Neida, dette er en familie som ikke gallapynter seg og dette er jo heller ikke kveldsselskap, men kaker om formiddagen og middag om ettermiddagen (jada, den bakvendte rekkefølgen har en grunn).

Skrevet

Etter hva du har fortalt her om kleskodene hos svigerfamilien din, tror jeg ikke du trenger fotsid kjole.

Skrevet

Etter hva du har fortalt her om kleskodene hos svigerfamilien din, tror jeg ikke du trenger fotsid kjole.

*knegg*

Gjest mener jeg
Skrevet

''Hvis herrene skal ha smoking så passer det bra, og ikke med den andre kjolen.''

*Hyler av latter* Smoking er det vel ingen av karene her som noen gang har hatt tror jeg, i alle fall ikke min... *Hehe* Neida, dette er en familie som ikke gallapynter seg og dette er jo heller ikke kveldsselskap, men kaker om formiddagen og middag om ettermiddagen (jada, den bakvendte rekkefølgen har en grunn).

Ja, men da er kjole, longs og støvletter tingen;) Slik klesdrakt som du beskriver er moderne nå.

Jeg så for meg lang fløyelskjole med nakne armer og bak, og tunge smykker. Oppsatt hår, kandelabre og wienervals;)

Skrevet

*Fnis* Jeg har vel ikke sagt noe om klærne til andre enn min kjære?

Han er det forøvrig umulig å spørre for han bare later som han er sjokkert og sier:"Skal du gå sånn!?" uansett. *Himler med øynene*

Skrevet

Ja, men da er kjole, longs og støvletter tingen;) Slik klesdrakt som du beskriver er moderne nå.

Jeg så for meg lang fløyelskjole med nakne armer og bak, og tunge smykker. Oppsatt hår, kandelabre og wienervals;)

''Jeg så for meg lang fløyelskjole med nakne armer og bak, og tunge smykker. Oppsatt hår, kandelabre og wienervals;)''

Oj.... Jeg skulle gjerne hatt en slik middag og happening med min kjære - det hørtes vanvittig romantisk ut! :o)))

Gjest mener jeg
Skrevet

''Jeg så for meg lang fløyelskjole med nakne armer og bak, og tunge smykker. Oppsatt hår, kandelabre og wienervals;)''

Oj.... Jeg skulle gjerne hatt en slik middag og happening med min kjære - det hørtes vanvittig romantisk ut! :o)))

Det er staselig og flott. Jeg har vært med på sånt, men jeg hadde ingen romantisk partner;(

Jeg ønsker meg en,men......:(

Skrevet

Det er staselig og flott. Jeg har vært med på sånt, men jeg hadde ingen romantisk partner;(

Jeg ønsker meg en,men......:(

Så veldig romantisk vil jeg vel ikke si at min er, men han er veldig snill da - står opp en halv time tidligere enn vanlig for å brøyte for meg så jeg kommer meg ut med bilen f.eks. :o)

Skrevet

*Fnis* Jeg har vel ikke sagt noe om klærne til andre enn min kjære?

Han er det forøvrig umulig å spørre for han bare later som han er sjokkert og sier:"Skal du gå sånn!?" uansett. *Himler med øynene*

Nei, du har ikke fortalt noen detaljer om klærne til resten av familien. Men de virker ganske så uformelle, og med mindre kjæresten din er en slags mutasjon, tipper jeg på at de ikke er typen som forlanger gallaantrekk.

Gjest mener jeg
Skrevet

Så veldig romantisk vil jeg vel ikke si at min er, men han er veldig snill da - står opp en halv time tidligere enn vanlig for å brøyte for meg så jeg kommer meg ut med bilen f.eks. :o)

Romantikk kan være så mye. Jeg ønsker meg en som smiler til meg og sier at jeg er den peneste og beste av alle. Holdt akkurat på å finne en sånn og så sa han for en uke siden at han har sansen for meg som menneske, men ikke som kvinne. Han vil at vi holder kontakten, men så har han ikke ønsket meg godt nytt år engang.

Jeg gir opp å finne noen.

Skrevet

Nei, du har ikke fortalt noen detaljer om klærne til resten av familien. Men de virker ganske så uformelle, og med mindre kjæresten din er en slags mutasjon, tipper jeg på at de ikke er typen som forlanger gallaantrekk.

De er veldig uformelle og det synes jeg er veldig greit. :o) Man kan sikkert si mangt og meget om min elskede, men at han er en mutasjon var litt overkant altså! *Fornærmet* ;o)

Skrevet

*hehe*

Skrevet

De er veldig uformelle og det synes jeg er veldig greit. :o) Man kan sikkert si mangt og meget om min elskede, men at han er en mutasjon var litt overkant altså! *Fornærmet* ;o)

Han er jo bare en mutasjon dersom de mot formodning er stive, formelle og nøye på antrekket...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...