Gjest Moffedille Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Artig! Jeg skal bli tante : ) Det var så gøy å høre,håper det går bra for hun er bare 14 dager på vei! Var vel tidlig av dem å fortelle det men det går jo som regel bra. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Gratulerer Det går sikkert fint skal du se 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 4 uker på vei mener du vel? Er hun 14 dager på vei så knullet de i går. ;o) Grattis uansett! ))) 0 Siter
Gjest montrooo Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 4 uker på vei mener du vel? Er hun 14 dager på vei så knullet de i går. ;o) Grattis uansett! ))) De kan ha knullet i går, kan de ikke det da? 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Gratulerer Det går sikkert fint skal du se Takk : ) Ja håper det,gleder meg allerede. 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 4 uker på vei mener du vel? Er hun 14 dager på vei så knullet de i går. ;o) Grattis uansett! ))) Takk : ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 4 uker på vei mener du vel? Er hun 14 dager på vei så knullet de i går. ;o) Grattis uansett! ))) Hehe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 De kan ha knullet i går, kan de ikke det da? Joda, de kan selvfølgelig ha knullet i går, men de kan ikke da vite at hun er gravid i dag. ) 0 Siter
Gjest montrooo Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Joda, de kan selvfølgelig ha knullet i går, men de kan ikke da vite at hun er gravid i dag. ) Jeg har selv hatt på følelsen at der satt den etter et samleie, men det har selvsagt ikke vært noe jeg har ringt rundt og informert andre om hehe. Vi får anta at de hadde sex for et par mnd siden og derfor nå har gått 14 dager over forventet tid for mens da eller no' sånt 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Takk : ) Ja håper det,gleder meg allerede. Har du barn selv? 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Har du barn selv? Ja det har jeg. Og det var visst falsk alarm,hehe og den blivende far som var så glad,at det går an...hun hadde jo tatt test og alt,nå var det plutselig hormonforstyrrelser,hmf merkelig! 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Alltid en glede når familien vokser Var visst en miss,hun er ikke gravid likevel. Syns det er en smule rart at hun sa hun var gravid,hadde jo tatt test og alt,nå var det bare hormonforstyrrelser,jaja! Like greit,syns det var litt tidlig i forholdet. 0 Siter
3stakk Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Var visst en miss,hun er ikke gravid likevel. Syns det er en smule rart at hun sa hun var gravid,hadde jo tatt test og alt,nå var det bare hormonforstyrrelser,jaja! Like greit,syns det var litt tidlig i forholdet. Ja det hender man starter i feil ende. Unger først, resten etterpå. Sånn sett ble det vel ikke den helt store nedturen om forholdet er ferskt 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja det har jeg. Og det var visst falsk alarm,hehe og den blivende far som var så glad,at det går an...hun hadde jo tatt test og alt,nå var det plutselig hormonforstyrrelser,hmf merkelig! nei å nei!! ",) Håper de får det til fort da...neste gang får du nok ikke vite det med det første hehe 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja det hender man starter i feil ende. Unger først, resten etterpå. Sånn sett ble det vel ikke den helt store nedturen om forholdet er ferskt Neida det var ikke noen stor nedtur ; ) Syns de bør bo litt sammen før de tenker på barn,men den blivende far var jo så glad. Men han tid kommer nok den også! 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 nei å nei!! ",) Håper de får det til fort da...neste gang får du nok ikke vite det med det første hehe Nei,hehe,det var nok litt tidlig å fortelle den store nyheten ; ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Var visst en miss,hun er ikke gravid likevel. Syns det er en smule rart at hun sa hun var gravid,hadde jo tatt test og alt,nå var det bare hormonforstyrrelser,jaja! Like greit,syns det var litt tidlig i forholdet. Antagelig skjedde det som skjer med svært mange. Man tester seg litt for tidlig (f.eks. dagen før forventet mens) og får positivt svar, men så er dette et av de mange embryoene som ikke er levedyktige og dermed får man vanlig mens til vanlig tid. Med andre ord er det godt mulig hun fikk positiv test og det får man ikke uten at gravididtetshormonet er i kroppen. 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Antagelig skjedde det som skjer med svært mange. Man tester seg litt for tidlig (f.eks. dagen før forventet mens) og får positivt svar, men så er dette et av de mange embryoene som ikke er levedyktige og dermed får man vanlig mens til vanlig tid. Med andre ord er det godt mulig hun fikk positiv test og det får man ikke uten at gravididtetshormonet er i kroppen. Oi,merkelig. Det visste jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.