Gjest ikke innsikt jeg nei... Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 inngang er for noe? skal kjøpe flatskjerm og hjemmekinoannlegg, noen mente at det måtte være med ved et eventuelt kjøp. 0 Siter
Gjest ikke helt innsikt heller :P Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 koaksialkabel som det staves på norsk overfører signalene digitalt. den gamle gode scart kabelen du har hatt til nå overfører signaler analogt ettersom jeg har skjønt. digitalt gir bedre kvalitet enn analogt, men optisk gir bedre enn digitalt igjen.. hvor mye forskjell du vil se og høre er ikke godt å si, men som med alt annet utstyr, så kreves det at du har lik utgang/inngang på begge sider, hjelper lite med en koaks eller optisk inngang på tven om du ikke har koaks eller optisk utgang på hjemmekinoanlegget. jeg ville nok trolig gått og spurt forskjellige forretninger som har dette som spesialitet, ikke nødvendigvis elkjøp, expert og lefdal, men mer spesialforretninger, og hørt hva de sier.. ellers tror jeg nok at jeg ville gått enten for optisk eller hdmi overganger, spørs litt på hva de mener med optisk. http://www.hjemmekino.no/guide/divkabler.asp gir en glimrende innføring i det du egentlig lurer på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.