Glimtipper Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg kjøpte meg en helt ny laptop! Etter å ha slitt med den andre lenge og vært umåtelig frustrert over dens mange feil og mangler, har jeg endelig gått til innkjøp av en ny. Kjæresten fikk ny datamaskin av meg i julegave og jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ta meg råd til en til meg selv. Men så gikk jeg for en jeg fant som dekker mine databehov. Deilig! Lillemann fikk Wall-E dvd'en, for jeg fikk så dårlig samvittighet over å bruke så mye penger på meg selv... Ville bare dele gleden! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 gratulerer med ny pc ) ingenting er som nye ting som fungerer som det skal ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 gratulerer med ny pc ) ingenting er som nye ting som fungerer som det skal ) Vel, den er litt kranglete på oppdateringer... Men hva kan man forvente av Windows Vista ^^ Takk for gratulasjonen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.