Gå til innhold

Spark i ræva!

Anbefalte innlegg

Gjest anna k
Skrevet

Kan noen spenne meg ut? Be meg slukke alle ti stearinlysene, ta på meg varme klær og gå den turen jeg har rølet om at jeg skulle prøve å gå i dag?

På forhånd takk!!:o)

Skrevet

Ut og gå!

Jeg har til dags dato aldri angret på en gåtur. Men jeg har mange ganger angret på at jeg ikke gikk. Så slutt med nølingen.

Tenk de deilige endorfinene som vil strømme gjennom kroppen mens du går og når du kommer tilbake, det demper angst. I tillegg blir søvnen så mye bedre.

Hvis det er litt kaldt, så pakker du deg godt inn og tenker på den gode koppen med te du skal ta deg når du kommer inn igjen.

Gjest anna k
Skrevet

Ut og gå!

Jeg har til dags dato aldri angret på en gåtur. Men jeg har mange ganger angret på at jeg ikke gikk. Så slutt med nølingen.

Tenk de deilige endorfinene som vil strømme gjennom kroppen mens du går og når du kommer tilbake, det demper angst. I tillegg blir søvnen så mye bedre.

Hvis det er litt kaldt, så pakker du deg godt inn og tenker på den gode koppen med te du skal ta deg når du kommer inn igjen.

Jeg skal gå.

Trekker pusten dypt..Snakk om å mangle egenvilje og være ytrestyrt:o))

Stillongsen har jeg hatt på siden i morres, siden jeg hadde et optimistisk håp allerede da.

Gjest qigong
Skrevet

Begynn med små "museskritt". Gå og kle på deg, åpne døren, se ut, gå over dørstokken. Ta deretter små skritt bortover veien, ikke tenk på hvor langt du skal gå, hovedsaken er å komme seg ut.

Gjest sangfuglensynger
Skrevet

Slukk de 10 stearinlysene du har tent, ta på deg varme klær og gå den turen du har røla om i hele dag! NÅ! SÅNN!

trollemor;o)
Skrevet

Kom deg ut!! *sparker deg hardt i ræva*

Det er så utrolig deilig å sette seg i sofae med litt god drikke og snacks etter en dag med litt bevegelse ute i det fri:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...