Gjest anna k Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Kan noen spenne meg ut? Be meg slukke alle ti stearinlysene, ta på meg varme klær og gå den turen jeg har rølet om at jeg skulle prøve å gå i dag? På forhånd takk!!) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Ut og gå! Jeg har til dags dato aldri angret på en gåtur. Men jeg har mange ganger angret på at jeg ikke gikk. Så slutt med nølingen. Tenk de deilige endorfinene som vil strømme gjennom kroppen mens du går og når du kommer tilbake, det demper angst. I tillegg blir søvnen så mye bedre. Hvis det er litt kaldt, så pakker du deg godt inn og tenker på den gode koppen med te du skal ta deg når du kommer inn igjen. 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Ut og gå! Jeg har til dags dato aldri angret på en gåtur. Men jeg har mange ganger angret på at jeg ikke gikk. Så slutt med nølingen. Tenk de deilige endorfinene som vil strømme gjennom kroppen mens du går og når du kommer tilbake, det demper angst. I tillegg blir søvnen så mye bedre. Hvis det er litt kaldt, så pakker du deg godt inn og tenker på den gode koppen med te du skal ta deg når du kommer inn igjen. Jeg skal gå. Trekker pusten dypt..Snakk om å mangle egenvilje og være ytrestyrt:o)) Stillongsen har jeg hatt på siden i morres, siden jeg hadde et optimistisk håp allerede da. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Begynn med små "museskritt". Gå og kle på deg, åpne døren, se ut, gå over dørstokken. Ta deretter små skritt bortover veien, ikke tenk på hvor langt du skal gå, hovedsaken er å komme seg ut. 0 Siter
Gjest sangfuglensynger Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Slukk de 10 stearinlysene du har tent, ta på deg varme klær og gå den turen du har røla om i hele dag! NÅ! SÅNN! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Kom deg ut!! *sparker deg hardt i ræva* Det er så utrolig deilig å sette seg i sofae med litt god drikke og snacks etter en dag med litt bevegelse ute i det fri:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.