Gjest Geir Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Pkt 1. Med returbillett. Pkt 2. Uten returbillett. http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=550010 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Med returbillett: Kan tenke meg en god del :-) Uten retur: To djevler jeg gjerne hadde sagt farvel til "for ever" ja. Vil forøvrig ikke navngi noen her :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Med returbillett: Kan tenke meg en god del :-) Uten retur: To djevler jeg gjerne hadde sagt farvel til "for ever" ja. Vil forøvrig ikke navngi noen her :-) ''Vil forøvrig ikke navngi noen her :-)'' Pyse! :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 1. meg selv 2. idioten som står for alt det vonde i gaza 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 1. meg selv 2. idioten som står for alt det vonde i gaza Du svarer akkurat det jeg var i gang med å svare selv tidligere i dag. Men så kom jeg på at i fhd til Gaza, så er det sannsynligvis en hel liten flokk fra begge sider som burde sendes med enveisbillett. Og da ble det litt fullt på den romferga... Derfor sletta jeg svaret mitt. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 1. Som pekkaline sier: Meg selv (Om jeg ikke hadde dratt selv ville jeg sendt eksen. Han er en eventyrer av rang! 2. Siv Jensen 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 ''Vil forøvrig ikke navngi noen her :-)'' Pyse! :-) Noen ganger så :-). Egentlig er jeg meget tøff he-he. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 1. Sønnen vår. 2. Jan Thomas, Guri Schanke eller Gro Harlem Brundtland. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 1. Som pekkaline sier: Meg selv (Om jeg ikke hadde dratt selv ville jeg sendt eksen. Han er en eventyrer av rang! 2. Siv Jensen *s* jeg hadde akkurat samme nr 2 i tankene som deg. 0 Siter
Gjest meg selv vel Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Meg selv, og så hadde jeg plukket ut noen til å dra sammen med meg;) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 *s* jeg hadde akkurat samme nr 2 i tankene som deg. Siv Jensen + Jølsen. De kunne kosa seg uti evigheten sammen ;-) 0 Siter
Gjest xtfcg Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Pkt 1. Med returbillett: Astronomiprofessor Knut Jørgen "Venus" Ødegaard. Han trenger å komme ned på Jorden igjen. :-) Pkt 2. Uten returbillett: Trond "Bingoautomat" Giske, Jonas Gahr "Tvisyn" Støre 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Du svarer akkurat det jeg var i gang med å svare selv tidligere i dag. Men så kom jeg på at i fhd til Gaza, så er det sannsynligvis en hel liten flokk fra begge sider som burde sendes med enveisbillett. Og da ble det litt fullt på den romferga... Derfor sletta jeg svaret mitt. Hehe, ja det er nok ikke bare èn person. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 *s* jeg hadde akkurat samme nr 2 i tankene som deg. Hun blir bare værre og værre den dama der. Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å heller sende henne til Gaza, så kunne hun kanskje lære at verdebn består av andre ting enn samferdsel og bensinpriser! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231076403' post='4055276] Siv Jensen + Jølsen. De kunne kosa seg uti evigheten sammen ;-) Jølsen er nok i Gaza no. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.