pekkaline Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Hehe du har nok ikke fortrengt det. Kroppen vår er tilpasningsdyktig vet du. Det finnes så mye lekkert på brillefronten nå, men jeg forstår følelsen din. Selv bruker jeg briller mest hjemme og linser ute, men det skyldes mest at linser gir et bedre helere synsfelt når man er så nærsynt som jeg er og de dugger ikke og sklir hit og dit når man er aktiv. Oj...det er vel en tilvenningssak. Får se hva som skjer før jeg bekymrer meg 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Man bør alltid passe på å ha optikere som er eldre enn en selv;-) Skal spør hvor gammel han-hun er først jeg *nikker* 0 Siter
Soulshine Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Oj...det er vel en tilvenningssak. Får se hva som skjer før jeg bekymrer meg Ja vent gjerne med bekymringene eller enda bedre dropp dem! 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Skal spør hvor gammel han-hun er først jeg *nikker* :-) Det var litt komisk for en tid tilbake da jeg var på linsekontroll, og fikk "ny" optiker i forhold til tidligere - en mann som var åpenbart eldre enn meg. Jeg trakk nesten et lettelsens sukk over dette;-) Vel tilbake på kontoret traff jeg på en omtrent jevnaldernde kollega som samtidig hadde vært hos bedriftslegen, og hun beklaget seg over at han var nesten uanstendig ung;-) Kunne han der være ferdig utdannet, liksom;-) Så vi hadde begge samtidig tenkt over dette med de stadig yngre folkene som dukker opp over alt rundt oss*he he* 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 :-) Det var litt komisk for en tid tilbake da jeg var på linsekontroll, og fikk "ny" optiker i forhold til tidligere - en mann som var åpenbart eldre enn meg. Jeg trakk nesten et lettelsens sukk over dette;-) Vel tilbake på kontoret traff jeg på en omtrent jevnaldernde kollega som samtidig hadde vært hos bedriftslegen, og hun beklaget seg over at han var nesten uanstendig ung;-) Kunne han der være ferdig utdannet, liksom;-) Så vi hadde begge samtidig tenkt over dette med de stadig yngre folkene som dukker opp over alt rundt oss*he he* Au! Hmmm ikke så bra tegn ",) *lol* 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Au! Hmmm ikke så bra tegn ",) *lol* Nei, det er jo ikke det*he he* Først synes man russen begynner å se så ung ut, og så synes man det samme om soldatene. Når man begynner å tenke det samme om konstablene, er det fare på ferde;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Aha, ja det kan være jeg har fortrengt det *klarer ikke se meg for meg med briller* Men det er jo flott at det finnes hjelp! pekkaline etter en tur til optikeren...;-) http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_01_2008/post-145704-1200576015.jpg 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Nei, det er jo ikke det*he he* Først synes man russen begynner å se så ung ut, og så synes man det samme om soldatene. Når man begynner å tenke det samme om konstablene, er det fare på ferde;-) hehe, du sier noe der Så er det dette med babyfødsler, nå er det mere bestemødre og bestefedre en hører om *Forferdelig* 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 pekkaline etter en tur til optikeren...;-) http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_01_2008/post-145704-1200576015.jpg Haha, jeg har heldigvis ingen fare for at brillene skal havne på nebbet Selv om noen folk kanskje synes jeg er *nebbete* 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 hehe, du sier noe der Så er det dette med babyfødsler, nå er det mere bestemødre og bestefedre en hører om *Forferdelig* Huff, har heldigvis ikke kommet dit ennå, da de fleste vennene var over 30 de også da de fikk barn;-) Men har jo merket meg at det er lenge siden noen giftet seg, men detso oftere noen skiller seg...:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.