Gå til innhold

hjelp til å velge symaskin

Anbefalte innlegg

Gjest sydilla
Skrevet

jeg skal kjøpe min første symaskin, jeg kan ikke så mye om symaskiner, og trenger derfor litt hjelp til hva jeg skal se etter.

Jeg planlegger å bruke maskinen til å sy klær, og litt hobby prosjekter. Jeg vil kjøpe en maskin av god kvalitet, som kan holde en stund.

Jeg har kikket litt rundt og er forvirret av de ulike prisklassene. Hva bør jeg forvente å bruke for å få en egnet maskin til mit bruk?

Skrevet

Det er mange maskiner ute på markedet som ikke er brukbare i det hele tatt.

Jeg foreslår at du tar en tur innom noen forhandlere og ber dem vise maskinen de vil anbefale til ditt bruk. Og jeg anbefaler at du satser kun på anerkjente merker som SInger, Bernina, Janome, Husqvarna, Pfaff

Selv har jeg sydd med Bernina i mange, mange år - og sverger til dette merket. Litt dyrt er det, men: veldig gode og solide maskiner av høy kvalitet :)

Skrevet

Du bør ha "friarm" slik at du kan tre ting innpå der du skal sy. Så må du ha de viktigste nyttesømmene, Be dem forklare i butikken. Og så må den sy pent og jevnt. Og da koster det litt penger. Husquarna, Bernina, osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...