Gjest sikresina Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nå har jeg vært hjemme og syk i fire dager. Kom hjem fra jobb på nyttårsaften og har vært hjemme alene og syk siden. Jeg finner ikke lommeboken, men vet at jeg hadde den på jobb. Der er den ikke. Jeg kan ikke tro at jeg ikke la merke til at den ikke lå i veska mi da jeg tok opp mobilen, men den er ikke i leiligeheten. Spøker det rundt meg eller? 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Tok du buss eller bil hjem? Mulig den har sklidd ut og ligger på gulvet i bilen? Tok du buss - ring hittegodsen Hendte en gang jeg mista lommeboka i taxikø en sen lørdagskveld... jeg tenkte at nå er den lost for ever, men neida - dagen etter ringte de fra en bensinstasjon, en ærlig finner hadde funnet den og levert den der Og alt var i lommeboken, både sedler og kort Tenk at det fortsatt finnes ærlige mennesker der ute. Håper du finner lommeboka, selv er jeg nokså vimsete og finner lommeboka på de rareste steder, i senga, under senga, i sofaen, på kjøkkenet - you name it 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 For Gud skyld så sprerr bankkort, kredittkortene og sertifikatet. 0 Siter
Gjest sikresina Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 For Gud skyld så sprerr bankkort, kredittkortene og sertifikatet. Det gjorde jeg med engang, men i dag er den funnet under noen klær:) 0 Siter
Gjest sikresina Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Tok du buss eller bil hjem? Mulig den har sklidd ut og ligger på gulvet i bilen? Tok du buss - ring hittegodsen Hendte en gang jeg mista lommeboka i taxikø en sen lørdagskveld... jeg tenkte at nå er den lost for ever, men neida - dagen etter ringte de fra en bensinstasjon, en ærlig finner hadde funnet den og levert den der Og alt var i lommeboken, både sedler og kort Tenk at det fortsatt finnes ærlige mennesker der ute. Håper du finner lommeboka, selv er jeg nokså vimsete og finner lommeboka på de rareste steder, i senga, under senga, i sofaen, på kjøkkenet - you name it Den er funnet hjemme i leiligheten. Jeg kjørte bil hjem så det var bortimot umulig at jeg hadde mistet den på veien inn eller ut av bil uten at noen hadde funnet den med engang. Men nå er jeg lettet:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Den er funnet hjemme i leiligheten. Jeg kjørte bil hjem så det var bortimot umulig at jeg hadde mistet den på veien inn eller ut av bil uten at noen hadde funnet den med engang. Men nå er jeg lettet:) Bra den ble funnet. Det er noe herk å få bankkort i gang igjen - håper det ikke blir for mye strev og forsinkelser. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Den er funnet hjemme i leiligheten. Jeg kjørte bil hjem så det var bortimot umulig at jeg hadde mistet den på veien inn eller ut av bil uten at noen hadde funnet den med engang. Men nå er jeg lettet:) Så bra at du fant den da Ergelig når noe blir borte, særlig lommebøker, for her er det jo en menge viktige ting gjerne (sertifikat, bankkort osv) 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Det gjorde jeg med engang, men i dag er den funnet under noen klær:) Så bra! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 ''Spøker det rundt meg eller?'' Nei, lommeboka ligger under noen klær! 0 Siter
Gjest sikresina Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 ''Spøker det rundt meg eller?'' Nei, lommeboka ligger under noen klær! Jøss er du synsk;) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jøss er du synsk;) Eg vil heller kalle det for klarsynt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.