Gå til innhold

Jeg har mistet lommeboka mi

Anbefalte innlegg

Gjest sikresina
Skrevet

Nå har jeg vært hjemme og syk i fire dager. Kom hjem fra jobb på nyttårsaften og har vært hjemme alene og syk siden.

Jeg finner ikke lommeboken, men vet at jeg hadde den på jobb. Der er den ikke. Jeg kan ikke tro at jeg ikke la merke til at den ikke lå i veska mi da jeg tok opp mobilen, men den er ikke i leiligeheten.

Spøker det rundt meg eller?

Gjest Mirakelet
Skrevet

Tok du buss eller bil hjem? Mulig den har sklidd ut og ligger på gulvet i bilen? Tok du buss - ring hittegodsen :D

Hendte en gang jeg mista lommeboka i taxikø en sen lørdagskveld... jeg tenkte at nå er den lost for ever, men neida - dagen etter ringte de fra en bensinstasjon, en ærlig finner hadde funnet den og levert den der :)

Og alt var i lommeboken, både sedler og kort :D Tenk at det fortsatt finnes ærlige mennesker der ute.

Håper du finner lommeboka, selv er jeg nokså vimsete og finner lommeboka på de rareste steder, i senga, under senga, i sofaen, på kjøkkenet - you name it :D

Skrevet

For Gud skyld så sprerr bankkort, kredittkortene og sertifikatet.

Gjest sikresina
Skrevet

For Gud skyld så sprerr bankkort, kredittkortene og sertifikatet.

Det gjorde jeg med engang, men i dag er den funnet under noen klær:)

Gjest sikresina
Skrevet

Tok du buss eller bil hjem? Mulig den har sklidd ut og ligger på gulvet i bilen? Tok du buss - ring hittegodsen :D

Hendte en gang jeg mista lommeboka i taxikø en sen lørdagskveld... jeg tenkte at nå er den lost for ever, men neida - dagen etter ringte de fra en bensinstasjon, en ærlig finner hadde funnet den og levert den der :)

Og alt var i lommeboken, både sedler og kort :D Tenk at det fortsatt finnes ærlige mennesker der ute.

Håper du finner lommeboka, selv er jeg nokså vimsete og finner lommeboka på de rareste steder, i senga, under senga, i sofaen, på kjøkkenet - you name it :D

Den er funnet hjemme i leiligheten. Jeg kjørte bil hjem så det var bortimot umulig at jeg hadde mistet den på veien inn eller ut av bil uten at noen hadde funnet den med engang.

Men nå er jeg lettet:)

Gjest Elextra
Skrevet

Den er funnet hjemme i leiligheten. Jeg kjørte bil hjem så det var bortimot umulig at jeg hadde mistet den på veien inn eller ut av bil uten at noen hadde funnet den med engang.

Bra den ble funnet.

Det er noe herk å få bankkort i gang igjen - håper det ikke blir for mye strev og forsinkelser.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Så bra at du fant den da :D Ergelig når noe blir borte, særlig lommebøker, for her er det jo en menge viktige ting gjerne (sertifikat, bankkort osv)

Skrevet

Det gjorde jeg med engang, men i dag er den funnet under noen klær:)

Så bra! :)

Skrevet

''Spøker det rundt meg eller?''

Nei, lommeboka ligger under noen klær!

Gjest sikresina
Skrevet

''Spøker det rundt meg eller?''

Nei, lommeboka ligger under noen klær!

Jøss er du synsk;)

Skrevet

Jøss er du synsk;)

Eg vil heller kalle det for klarsynt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...