Gimmick Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 'LOL* What?? Selvfølgelig Lotte. Husker jeg brukte det som leppepomade før jeg, på åttitallet *knegg* hehe.. jeg har en boks vaselin i skapet som jeg til stadighet bruker som lepomade.. 0 Siter
Cinthia Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Ekspertene strides. Jeg har vært på kurs i forbindelse med jobben (ikke et rent stikkpillekurs, dog), og de sier at det stadig er diskusjoner, det er argumenter for begge måter å sette den på. Ettersom ekspertene krangler, så har de vel funnet ut såpass som at det ikke spiller veldig stor rolle hvilken vei den settes, rent medisinopptaksmessig. Så lenge den holder seg på plass, så er det i boks. 0 Siter
Cinthia Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg stikker stikkpillen i vaselin først, da glir den så lett inn at. ) Forsiktig med vaselinbruken! Husk at stikkpillen ikke skal komme ut like hel, beskyttet i et lag med vaselin Selv febertermometer skal man ikke bruke for tykt lag med vaselin på. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 *lol* Ufattelig hvor inngående (sic!) dette kan diskuteres! Har dog ikke fulgt tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.