Gå til innhold

Hvilken vei skal stikkpillen settes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

'LOL* What?? Selvfølgelig Lotte.

Husker jeg brukte det som leppepomade før jeg, på åttitallet *knegg*

hehe.. jeg har en boks vaselin i skapet som jeg til stadighet bruker som lepomade..

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

4

• morsan

3

• Lotte :o)

3

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ekspertene strides. Jeg har vært på kurs i forbindelse med jobben (ikke et rent stikkpillekurs, dog), og de sier at det stadig er diskusjoner, det er argumenter for begge måter å sette den på.

Ettersom ekspertene krangler, så har de vel funnet ut såpass som at det ikke spiller veldig stor rolle hvilken vei den settes, rent medisinopptaksmessig. Så lenge den holder seg på plass, så er det i boks.

Skrevet

Jeg stikker stikkpillen i vaselin først, da glir den så lett inn at. :o)

Forsiktig med vaselinbruken! Husk at stikkpillen ikke skal komme ut like hel, beskyttet i et lag med vaselin ;) Selv febertermometer skal man ikke bruke for tykt lag med vaselin på.

Gjest Elextra
Skrevet

*lol* Ufattelig hvor inngående (sic!) dette kan diskuteres!

Har dog ikke fulgt tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...