Gå til innhold

Aldri mer bibliotek?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggg
Skrevet

For 5-6 år siden greide blant annet å glemme 4 bibliotekbøker i et flyttelass (for å gjøre lang historie kort). Jeg fikk purring på purring, som gikk til inkasso, som deretter ble betalt.

Saken er den, at nå vil jeg gjerne ha medlemsskap på biblioteket igjen. Men er jeg herved utestengt fra alle biblioteker...?:/

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Neida, det er du ikke.

Du har gjort opp for deg, så da er det bare å gå og skaffe seg et lånekort.

Skrevet

Ikke hvis du har gjort opp dine gamle synder. *erfaren*

;)

Skrevet

Neida, hvis du har gjort opp for deg skal en evt. svartelisting være slettet og du kan låne på lik linje med alle andre. :o)

Skrevet

Jeg rotet bort en lånebok for nesten 30 år siden. Gikk på biblioteket og tilstod. Slapp faktisk betale dengang. Har forresten ennå ikke funnet boka...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg rotet bort en lånebok for nesten 30 år siden. Gikk på biblioteket og tilstod. Slapp faktisk betale dengang. Har forresten ennå ikke funnet boka...

Lol.. Du måtte betale for en bok du lånte for 30 år sida?? Er det mulig.

Gjest Moffedille
Skrevet

Utestengt?

Nei!

Har lånt bøker tidligere som har forsvunnet jeg,fremdeles får jeg låne,no problem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...