Gjest wonderinggg Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 For 5-6 år siden greide blant annet å glemme 4 bibliotekbøker i et flyttelass (for å gjøre lang historie kort). Jeg fikk purring på purring, som gikk til inkasso, som deretter ble betalt. Saken er den, at nå vil jeg gjerne ha medlemsskap på biblioteket igjen. Men er jeg herved utestengt fra alle biblioteker...?:/ 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Neida, det er du ikke. Du har gjort opp for deg, så da er det bare å gå og skaffe seg et lånekort. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Ikke hvis du har gjort opp dine gamle synder. *erfaren* 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Neida, hvis du har gjort opp for deg skal en evt. svartelisting være slettet og du kan låne på lik linje med alle andre. ) 0 Siter
fresja Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg rotet bort en lånebok for nesten 30 år siden. Gikk på biblioteket og tilstod. Slapp faktisk betale dengang. Har forresten ennå ikke funnet boka... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg rotet bort en lånebok for nesten 30 år siden. Gikk på biblioteket og tilstod. Slapp faktisk betale dengang. Har forresten ennå ikke funnet boka... Lol.. Du måtte betale for en bok du lånte for 30 år sida?? Er det mulig. 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Utestengt? Nei! Har lånt bøker tidligere som har forsvunnet jeg,fremdeles får jeg låne,no problem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.