Gjest ussas Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Hva har dere til? Partydressing er jo en selvfølge, men ellers? 0 Siter
Gjest elno Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Partydressing er ingen selvfølge. Grillkrydder og ketchup er en selvfølge! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Partydressing er ingen selvfølge. Grillkrydder og ketchup er en selvfølge! Alle tre ;O) 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Salat,ost,rå løk,agurk,mais,tomat og dressing. Er godt å bytte ut "Båmmfri" med hjemmelaget båtpoteter. Snadder....nå ble jeg sulten..). 0 Siter
Gjest elno Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Alle tre ;O) Steike nå fikk jeg lyst på båmmfri her For ikke å snakke om Cola som jeg slutta med for 2 år siden ugh! 0 Siter
Gjest ussas Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Partydressing er ingen selvfølge. Grillkrydder og ketchup er en selvfølge! Har bare Partydressing til Båmmfri jeg. Og piffi da. 0 Siter
Gjest ussas Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Salat,ost,rå løk,agurk,mais,tomat og dressing. Er godt å bytte ut "Båmmfri" med hjemmelaget båtpoteter. Snadder....nå ble jeg sulten..). Liker ikke så godt kanninfor jeg altså 0 Siter
Gjest ussas Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Steike nå fikk jeg lyst på båmmfri her For ikke å snakke om Cola som jeg slutta med for 2 år siden ugh! ELSKER BÅMMFRI!!!! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 ELSKER BÅMMFRI!!!! Boffaris og da eller? 0 Siter
Gjest elno Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Har bare Partydressing til Båmmfri jeg. Og piffi da. Så rar du er da hehe. Må ha på ketshup da 0 Siter
Gjest elno Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 ELSKER BÅMMFRI!!!! Behovet har gått over her for en stakket stund, stappa inn en Japp 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Stekte potetbåter, ikke pommes frites. Rå løk, tomatskiver, salat, ost, ketsjup. Og hjemmelaga aïoli. Det hadde jeg til middag i dag. Kjempegodt. 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Så rar du er da hehe. Må ha på ketshup da ''Må ha på ketshup da :)'' Ketchup er helligbrøde på gode burgere! 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Både remulade, rømme og partydressing sammen er veldig bra ü 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 På hamburgere må det være salat, løk og tomat. Ellers foretrekker jeg pommes frites med salt og litt ketchup på. I Nederland og Belgia får man dem med majones, og i Nederland kan man må dem med peanøttsaus. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Det må vel bli stua tyttebær, det da. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 På hamburgere må det være salat, løk og tomat. Ellers foretrekker jeg pommes frites med salt og litt ketchup på. I Nederland og Belgia får man dem med majones, og i Nederland kan man må dem med peanøttsaus. Å ja, i Nederland spiste jeg pommes frites med majones og det var nydelig! Men det var ikke sånn kjedelig majones som vi har i pose, men skikkelig god en mmmmm... den er antakelig litt fetere. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Å ja, i Nederland spiste jeg pommes frites med majones og det var nydelig! Men det var ikke sånn kjedelig majones som vi har i pose, men skikkelig god en mmmmm... den er antakelig litt fetere. Nå er ikke jeg noen fan av majones i noen form, men jeg vil nok tro at majonesen i Flanderen er av et helt annet kaliber enn den vi har her, ja. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det heter Påmmfri. Det spiser eg ikkje! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.