Gå til innhold

Tilbehør til Burgers og Båmmfri??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere til? Partydressing er jo en selvfølge, men ellers?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• jubalong70

2

• Katt-ja

2

• Ilovenewyork

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Partydressing er ingen selvfølge. Grillkrydder og ketchup er en selvfølge!

candyqueen_83
Skrevet

Alle tre ;O)

Ilovenewyork
Skrevet

Salat,ost,rå løk,agurk,mais,tomat og dressing. Er godt å bytte ut "Båmmfri" med hjemmelaget båtpoteter. Snadder....nå ble jeg sulten..:o).

Skrevet

Alle tre ;O)

Steike nå fikk jeg lyst på båmmfri her ;) For ikke å snakke om Cola som jeg slutta med for 2 år siden ugh!

Skrevet

Har bare Partydressing til Båmmfri jeg. Og piffi da.

Skrevet

Salat,ost,rå løk,agurk,mais,tomat og dressing. Er godt å bytte ut "Båmmfri" med hjemmelaget båtpoteter. Snadder....nå ble jeg sulten..:o).

Liker ikke så godt kanninfor jeg altså

Skrevet

Steike nå fikk jeg lyst på båmmfri her ;) For ikke å snakke om Cola som jeg slutta med for 2 år siden ugh!

ELSKER BÅMMFRI!!!!

candyqueen_83
Skrevet

ELSKER BÅMMFRI!!!!

Boffaris og da eller?

Skrevet

Har bare Partydressing til Båmmfri jeg. Og piffi da.

Så rar du er da hehe. Må ha på ketshup da :)

Skrevet

ELSKER BÅMMFRI!!!!

Behovet har gått over her for en stakket stund, stappa inn en Japp :)

Skrevet

Stekte potetbåter, ikke pommes frites. Rå løk, tomatskiver, salat, ost, ketsjup. Og hjemmelaga aïoli. Det hadde jeg til middag i dag. Kjempegodt. :)

Skrevet

Så rar du er da hehe. Må ha på ketshup da :)

''Må ha på ketshup da :)''

Ketchup er helligbrøde på gode burgere!

Gjest Klaudia
Skrevet

Både remulade, rømme og partydressing sammen er veldig bra ü

Skrevet

På hamburgere må det være salat, løk og tomat.

Ellers foretrekker jeg pommes frites med salt og litt ketchup på. I Nederland og Belgia får man dem med majones, og i Nederland kan man må dem med peanøttsaus.

Gjest Mirakelet
Skrevet

På hamburgere må det være salat, løk og tomat.

Ellers foretrekker jeg pommes frites med salt og litt ketchup på. I Nederland og Belgia får man dem med majones, og i Nederland kan man må dem med peanøttsaus.

Å ja, i Nederland spiste jeg pommes frites med majones og det var nydelig! Men det var ikke sånn kjedelig majones som vi har i pose, men skikkelig god en mmmmm... den er antakelig litt fetere.

Skrevet

Å ja, i Nederland spiste jeg pommes frites med majones og det var nydelig! Men det var ikke sånn kjedelig majones som vi har i pose, men skikkelig god en mmmmm... den er antakelig litt fetere.

Nå er ikke jeg noen fan av majones i noen form, men jeg vil nok tro at majonesen i Flanderen er av et helt annet kaliber enn den vi har her, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...