Gå til innhold

Hvilket penservise har dere?


org

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 218
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    36

  • Lotte :o)

    24

  • Lillemus

    13

  • Katt-ja

    11

Mest aktive i denne tråden

''Jølsen er en "luring", som mange undervurderer...''

Det er jeg faktisk enig i. Men jeg synes ikke det gjør ham noe bedre.

''Tror Jølsen har fått seg mang en god latter over hvilke reaksjoner innleggene hans/hennes har skapt.''

Enig igjen. Men hvorfor _du_ støtter ham er meg en gåte.

''Men hvorfor _du_ støtter ham er meg en gåte.''

Eg er for ytringsfrihet.

Og eg aksepterer (og setter pris på) at ikkje alle er PK.

Ps! Det er _dine_ ord at eg _støtter_ Jølsen, ikkje mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett et par kuverter av servicet og synes det er greit for barn, men ville absolutt ikke hatt det som juleservice for hele familien. Man kan ikke sammenlignet nisseservicer (nei, jeg har ikke det heller) med servicer med bilde av Donald og Mikke!

Selvfølgelig kan man sammenligne Mikke og Donald med nisser. Disney serviset er julemotiv det også. Nisser er fantasifiguere. Det er Mikke og Donald også. Men selvfølgelig.. smaken er som baken..

Jeg ville heller ikke hatt hytte i ødemarka uten strøm og do, eller serviser med kjedelig blått stråmønster..

Vi er alle forskjellige, og det må man bare respektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Firkantede tallerkener blir for hardt for meg, jeg vil ha mykere, rundere former. :o)

Dessuten minner det meg om disse grusomme, billige 6-kantede fat / skåler / krus / glass man fikk kjøpt på 80-tallet. *Grøss*

Jeg tror du misliker det meste som er litt dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

''Kjekt med slike folk som synes _andre_ kan samle på noe;-)''

Minner meg om mine foreldre som ble litt fornærmet over at jeg ikke ville overta kassevis av ting etter mine besteforeldre. De ville ikke ha sakenee selv! ;).

(Jeg hadde allerede overtatt et par kartonger med ting etter dem som jeg selv hadde valgt ut)

Men dette er kanskje en annen problemstilling ;)

''Minner meg om mine foreldre som ble litt fornærmet over at jeg ikke ville overta kassevis av ting etter mine besteforeldre. De ville ikke ha sakenee selv! ;).''

Min svigermor er slu der. Hun gir sånt skrot til barna mine, og når de blir lykkelige over å få noe, kan ikke jeg si nei. Et par ganger har faktisk svigerfar prøvd å stoppe henne, når han syntes hun gikk for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Minner meg om mine foreldre som ble litt fornærmet over at jeg ikke ville overta kassevis av ting etter mine besteforeldre. De ville ikke ha sakenee selv! ;).''

Min svigermor er slu der. Hun gir sånt skrot til barna mine, og når de blir lykkelige over å få noe, kan ikke jeg si nei. Et par ganger har faktisk svigerfar prøvd å stoppe henne, når han syntes hun gikk for langt.

Huff, dumt de kal holde på sånn, bare fordi de ikke vil ha på egen samvittighet at de kvittet seg med ting fra slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt! Jeg likte stjerneskålene, men for en pris.. :-O

Ja, er ganske dyrt...

Men man får tilbud i posten man kan benytte seg av.Også får man et godt tilbud om man bestiller endel på engang.

Men det er dyrt... :0/

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ikke jeg helt merkelig da:-) Jeg var mye mer fornøyd med å få det flotte sølbestikket enn f.eks. dokker.

Jentungen blir også sittende å titte fasinert over hvor flott dette er.

Nei du er nok helt normal. Det er vel heller fåtallet som ikke har eller har lyst på sølvtøy.

Har aldri vært i bryllup der ikke brudeparet har ønsket seg sølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du misliker det meste som er litt dyrt..

Vel, mine vanlige hverdagsmiddagstallerkener er fra Firkløveren, de samme som lager dette Disneyservicet... Og finservicet mitt er enda dyrere.... Så der bomma du litt gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg?? Dette handler jo om de gode minnene fra barndommen. Penservice fikk frem minnene fra koselige jule og nyttårsmiddager med hele familien samlet.

Jeg har ingen ønsker om hverken å være rik eller søstra til kongen nei;o)

Skjønner hva du mener. Jeg husker fremdeles serviset mine besteforeldre hadde. Å spise risgrøt i dem er noe jeg aldri vil glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trollemor;o)

Skjønner hva du mener. Jeg husker fremdeles serviset mine besteforeldre hadde. Å spise risgrøt i dem er noe jeg aldri vil glemme.

Nettopp, har lite med ønske om å være "storkar" å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lighthouse

Kaptein Sabeltanns jul og Hannah Montana påske.

Til hverdags er det Ari Behn

Å - Hannah Montana eggeglassene er så fine!!!

Vi bruker disse (uten resten av serviset) på søndagene utenom påsken også.

Sabeltann-serviset har jeg ikke sett, har du link?

Går Påfuglserviset til Ari B. i oppvaskmaskinen hver dag? Hvordan tåler gulldekoren det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, har lite med ønske om å være "storkar" å gjøre.

Hadde nok husket det like bra om det var papptallerkener. Min bestemor var nok litt "fin" på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Men hvorfor _du_ støtter ham er meg en gåte.''

Eg er for ytringsfrihet.

Og eg aksepterer (og setter pris på) at ikkje alle er PK.

Ps! Det er _dine_ ord at eg _støtter_ Jølsen, ikkje mine.

Jeg kaller ikke personforfølgelsen hans et uttrykk for ytringsfrihet.

At han av og til har litt ekstreme meninger har jeg ingen ting i mot, men stalkingen/mobbingen/trakasseringen kan han spare seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Hadde nok husket det like bra om det var papptallerkener. Min bestemor var nok litt "fin" på det.

Joda, men iom at dette servicet kun ble brukt til jul og nyttår og konfirmasjoner ol, så forbinder jeg det med kos og hygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller ikke personforfølgelsen hans et uttrykk for ytringsfrihet.

At han av og til har litt ekstreme meninger har jeg ingen ting i mot, men stalkingen/mobbingen/trakasseringen kan han spare seg.

Enig!

"Ytringsfrihet" kan ikke benyttes som unnskyldning for sjikane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...