Gå til innhold

Hvilket penservise har dere?


org

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

... som oppfyller alle fordommene mot oss DOL-husmødrene! :-)

Og du har vært kraftig delaktig ;)

Jeg skal ikke klage, for jeg kan produsere mye sånt selv, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 218
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    36

  • Lotte :o)

    24

  • Lillemus

    13

  • Katt-ja

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest klaymen

Vel, noen linker er nok vanskelig.... Vi har et som vi fikk til bryllupet, de solgte det på OBS, men jeg har ikke sett det på en stund. Og så har vi et arveservise med blomster. Jeg syns innerst inne ikke at det er så fint, men det er jo koselig, med gullkant og greier, og så har vi fått det gratis.... Ville nok ikke kjøpt akkurat det selv nei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordet der, penservise, måtte jeg lese fryktelig mange ganger for å forstå betydningen av.

Penser-vise, liksom?? ;o)

Jeg forsto det ikke før jeg leste innlegget;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har vi sølvtøy! Hadde følt at noe hadde manglet om jeg ikke hadde pent sølvtøy å dekke på med til jul.

Jeg har fått sølvtøy i bursdagsgave siden jeg var lita og har vært så fornøyd og følt meg litt "rik" når jeg tellet hvor mange jeg hadde etter hver bursdag:)

Da er ikke jeg helt merkelig da:-) Jeg var mye mer fornøyd med å få det flotte sølbestikket enn f.eks. dokker.

Jentungen blir også sittende å titte fasinert over hvor flott dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Geir ser det. Han er ikke dum. Og jeg tror han vet veldig godt hva han gjør når han støtter Jølsen.

Da er han i tilfelle ikke stort bedre enn Jølsen. Uansett hva som er grunn, så mener jeg at dette er meget strygt gjort ovenfor de som blir mobbet og noe som jeg absolutt ikke støtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Da er han i tilfelle ikke stort bedre enn Jølsen. Uansett hva som er grunn, så mener jeg at dette er meget strygt gjort ovenfor de som blir mobbet og noe som jeg absolutt ikke støtter.

Det var akkurat det som var poenget mitt. De som støtter Jølsen er ikke stort bedre enn ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat det som var poenget mitt. De som støtter Jølsen er ikke stort bedre enn ham.

Det er akkurat det jeg ikke fatter og begriper at de ikke skjønner, hvis de ikke mener at det er greit å mobbe andre.

Hadde min sønn blitt mobbet av en person og en annen klappet han på ryggen da han var ferdig, så hadde jeg gitt begge to en på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overhodet ikke et barneservise! Har du sett det i bruk? Da er jo alle serviser med nisser også barneservise. Dyrt er det, men veldig koselig å pynte med til jul. Også bare for voksne.

Jeg har sett et par kuverter av servicet og synes det er greit for barn, men ville absolutt ikke hatt det som juleservice for hele familien. Man kan ikke sammenlignet nisseservicer (nei, jeg har ikke det heller) med servicer med bilde av Donald og Mikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er akkurat det jeg ikke fatter og begriper at de ikke skjønner, hvis de ikke mener at det er greit å mobbe andre.

Hadde min sønn blitt mobbet av en person og en annen klappet han på ryggen da han var ferdig, så hadde jeg gitt begge to en på trynet.

Du vet, det er enklere å mobbe hvis man har noen å skjule seg bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jølsen er en "luring", som mange undervurderer...

Tror Jølsen har fått seg mang en god latter over hvilke reaksjoner innleggene hans/hennes har skapt.

''Jølsen er en "luring", som mange undervurderer...''

Det er jeg faktisk enig i. Men jeg synes ikke det gjør ham noe bedre.

''Tror Jølsen har fått seg mang en god latter over hvilke reaksjoner innleggene hans/hennes har skapt.''

Enig igjen. Men hvorfor _du_ støtter ham er meg en gåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest menn som hater kvinner?

Du vet, det er enklere å mobbe hvis man har noen å skjule seg bak.

Jeg sitter igjen med en følelse av at Geir har en del oppfatninger om kvinner som gjør at han i sitt stille sinn applauderer mobbingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett et par kuverter av servicet og synes det er greit for barn, men ville absolutt ikke hatt det som juleservice for hele familien. Man kan ikke sammenlignet nisseservicer (nei, jeg har ikke det heller) med servicer med bilde av Donald og Mikke!

''Man kan ikke sammenlignet nisseservicer (nei, jeg har ikke det heller) med servicer med bilde av Donald og Mikke!''

Enig - men i motsetning til nisser hvor 99% er grusomme, kan en Disney-tegning være veldig fin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Man kan ikke sammenlignet nisseservicer (nei, jeg har ikke det heller) med servicer med bilde av Donald og Mikke!''

Enig - men i motsetning til nisser hvor 99% er grusomme, kan en Disney-tegning være veldig fin :-)

Ikke alle nisser er fine, jeg er helt enig der, men jeg liker heller ikke alt fra Disney. Ikke etter at de fikk kloa i og ødela Ole Brumm fullstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle nisser er fine, jeg er helt enig der, men jeg liker heller ikke alt fra Disney. Ikke etter at de fikk kloa i og ødela Ole Brumm fullstendig.

Hehe,- det kan jeg være enig i,- og liker ikke alt fra Disney jeg heller,- men Carl Barks er jeg veldig svak for,- både historier og tegninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordet der, penservise, måtte jeg lese fryktelig mange ganger for å forstå betydningen av.

Penser-vise, liksom?? ;o)

Si meg, kommer De ikke fra et møblert hjem? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Jølsen sjikanerer MP av ren ondskap. Hva annet kan grunnen være?

Det er fullt mulig å provosere uten å drive personangrep, men klart, det krever et minimum av intelligens, fantasi og kreativitet.

Tiltredes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,- det kan jeg være enig i,- og liker ikke alt fra Disney jeg heller,- men Carl Barks er jeg veldig svak for,- både historier og tegninger...

Åhhh sukk!! Carl Barks var min yndlings-Donald-tegner!! Jeg simpelthen elsker hans strek og historier!! :-)

Husbonden derimot mener Don Rosa er bedre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det da:-)) Vi har middag til 6 med tre forskjellige serveringsfat, endel skåler og til kaffe har vi fat til 8 og kopper til 4:-( Men men ikke noe å gjøre med det..

Har derfor begynt å samle på nytt i Rosendahl jeg da, til kaffe i allefall.. Det koster peng sånt:-)

Ja, det koster penger! Vi fikk en god del til bryllupet, og så ønsket vi oss suppleringsdeler de første julene etterpå, helt til vi var oppe i 12 komplette kuverter med alt det nevnte.

De siste 8 kuvertene av alt ble kjøpt da serviset gikk ut av prduksjon i 2007, og butikkene solgte unna restene med 40% rabatt;-) Jeg hadde jo ikke egentlig noe valg - det var da eller aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...