Gå til innhold

Hvilket penservise har dere?


org

Anbefalte innlegg

Ja, noe bedre. men jeg fatter fortsatt ikke at du savner en som stort sett bare lager kvalm. Men smaken er jo som kjent som baken.

Eg _tror_ Jølsen skriver endel bare for å provosere, og det fungerer jo bra ser det ut til...

Dessuten så tror eg vedkommende ikkje gjør det av ondskap, men med et fandenivolsk glimt i øyet, men eg forstår at MP kan bli drittlei og at ho føler seg forulempet.

Ps! Det er ikkje alt som blir skrevet om meg heller som er så veldig positivt, men eg gir stort sett f..., og rekner med det er gjort med glimt i øyet.

Det har fått ligge i fred et innlegg med tittelen: "Geir den første horekunde tatt i Oslo?"

på meldingsforumet ei stund nå, uten at webmaster har brydd seg nevneverdig...

Eg bryr meg ikkje, men litt artig å se kor lenge det får ligge...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 218
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    36

  • Lotte :o)

    24

  • Lillemus

    13

  • Katt-ja

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Eg _tror_ Jølsen skriver endel bare for å provosere, og det fungerer jo bra ser det ut til...

Dessuten så tror eg vedkommende ikkje gjør det av ondskap, men med et fandenivolsk glimt i øyet, men eg forstår at MP kan bli drittlei og at ho føler seg forulempet.

Ps! Det er ikkje alt som blir skrevet om meg heller som er så veldig positivt, men eg gir stort sett f..., og rekner med det er gjort med glimt i øyet.

Det har fått ligge i fred et innlegg med tittelen: "Geir den første horekunde tatt i Oslo?"

på meldingsforumet ei stund nå, uten at webmaster har brydd seg nevneverdig...

Eg bryr meg ikkje, men litt artig å se kor lenge det får ligge...:)

Jeg tror at Jølsen sjikanerer MP av ren ondskap. Hva annet kan grunnen være?

Det er fullt mulig å provosere uten å drive personangrep, men klart, det krever et minimum av intelligens, fantasi og kreativitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Jølsen sjikanerer MP av ren ondskap. Hva annet kan grunnen være?

Det er fullt mulig å provosere uten å drive personangrep, men klart, det krever et minimum av intelligens, fantasi og kreativitet.

Kunne ikke sagt meg mer enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Eg _tror_ Jølsen skriver endel bare for å provosere, og det fungerer jo bra ser det ut til...

Dessuten så tror eg vedkommende ikkje gjør det av ondskap, men med et fandenivolsk glimt i øyet, men eg forstår at MP kan bli drittlei og at ho føler seg forulempet.

Ps! Det er ikkje alt som blir skrevet om meg heller som er så veldig positivt, men eg gir stort sett f..., og rekner med det er gjort med glimt i øyet.

Det har fått ligge i fred et innlegg med tittelen: "Geir den første horekunde tatt i Oslo?"

på meldingsforumet ei stund nå, uten at webmaster har brydd seg nevneverdig...

Eg bryr meg ikkje, men litt artig å se kor lenge det får ligge...:)

Tror også det er for å få oppmerksomhet- og han lykkes bra! Det blir stor stohei- og "alle" har lagt merke til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det er for å få oppmerksomhet- og han lykkes bra! Det blir stor stohei- og "alle" har lagt merke til han.

Jølsen er en "luring", som mange undervurderer...

Tror Jølsen har fått seg mang en god latter over hvilke reaksjoner innleggene hans/hennes har skapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Jølsen er en "luring", som mange undervurderer...

Tror Jølsen har fått seg mang en god latter over hvilke reaksjoner innleggene hans/hennes har skapt.

""Tror Jølsen har fått seg mang en god latter over hvilke reaksjoner innleggene hans/hennes har skapt.""

JA det tror jeg også. Han erfarer gang på gang at DOL brukere går fem på, og svarer i hytt og pine for å provosere frem enda flere reaksjoner- hvilket han lykkes med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Et flott pyntet bord med pene tallerkner og sølvbestikk holder i massevis for meg:-) Da kan jeg godt bruke tallerkner som blir brukt relativt ofte:-)

Likevel var det spesiellt for meg å spise på disse erverdige tallerknene;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel var det spesiellt for meg å spise på disse erverdige tallerknene;o)

Hehe du skulle nok ønske du var søstra til Kong Harald også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det er overhodet ikke et barneservise! Har du sett det i bruk? Da er jo alle serviser med nisser også barneservise. Dyrt er det, men veldig koselig å pynte med til jul. Også bare for voksne.

Uff, jeg må si det serviset var grusomt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordet der, penservise, måtte jeg lese fryktelig mange ganger for å forstå betydningen av.

Penser-vise, liksom?? ;o)

:-) Jeg tenkte på penis da jeg skrev det - tro det eller ei.

Bør nok snarest gå til køys nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være rom for alle her inne, det er med på å skape dynamikk og temperatur, og bidrar til engasjement.

Om de kontroversielle brukerne forsvinner, så er eg redd hele dol ender opp i et langt Gjesp!

Eg er ikkje enig i mye av det Jølsen skriver, men det er mye anna eg også ikkje er enig i her.

Om Jølsen "går for langt" (noe som skjer innimellom) så antar eg vedkommende får påpakning fra webmaster og at innlegget blir sletta, og det er godt nok for meg.

Det er jeg ikke enig i Geir. Din måte å "forgude" han på er det samme som å si at det er greit og oppføre seg som en idiot.

Det er stor forskjell på å være skarp i kantene og være sterkt uenig i sak, men å holde på slik som han gjør av og til burde alle ta sterk avstand fra. Jeg høre du sier at du ikke er enig i det han skriver av og til, men det er ikke nok da du nærmest slikker han oppetter ryggen i andre sammenhenger.

Du er en av de som kan klappe han på ryggen etter at han har mobbet en annen på en ufin måte og det er ikke pent, selv om det ikke er noen direkte sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesiellt Andor & Grip var gode der! *mimrer*

Det er jeg enig i. Vi skulle ha hatt flere slike her. Det er slike personer som burde savnes og ikke en viss annen person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jølsen er en "luring", som mange undervurderer...

Tror Jølsen har fått seg mang en god latter over hvilke reaksjoner innleggene hans/hennes har skapt.

Slike innlegg som dette ville jeg ha sett på som ett støtteinnlegg for min mobbing hvis jeg var han. Jeg skjønner ikke at du ikke ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Slike innlegg som dette ville jeg ha sett på som ett støtteinnlegg for min mobbing hvis jeg var han. Jeg skjønner ikke at du ikke ser det.

Jeg tror Geir ser det. Han er ikke dum. Og jeg tror han vet veldig godt hva han gjør når han støtter Jølsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være rom for alle her inne, det er med på å skape dynamikk og temperatur, og bidrar til engasjement.

Om de kontroversielle brukerne forsvinner, så er eg redd hele dol ender opp i et langt Gjesp!

Eg er ikkje enig i mye av det Jølsen skriver, men det er mye anna eg også ikkje er enig i her.

Om Jølsen "går for langt" (noe som skjer innimellom) så antar eg vedkommende får påpakning fra webmaster og at innlegget blir sletta, og det er godt nok for meg.

På ann igjen! ,0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...