Gå til innhold

Når begynner greys igjen?

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern
Skrevet

Sikkert ikke før om 6 måneder, siden det skal gå en hel sesong med Frustrerte Fruer på 24 episoder først....

Ville også heller sett Grey's...savner og legge øyne på McDreamy!!!

Gjest stor fan
Skrevet

Sikkert ikke før om 6 måneder, siden det skal gå en hel sesong med Frustrerte Fruer på 24 episoder først....

Ja, det er alle tiders... Klarer meg ikke uten greys føler jeg. Snakk om å samle sammen mye fint :-)

Gjest stor fan
Skrevet

Fra tv2: Sesong 5 av Greys Anatomy er nå under produksjon i USA. Vi regner å ha disse klar

fra sommer/høsten av.

I mellomtiden sender vi Frustrerte Fruer.

Av disse serier seriene produsereres det vanligvis en sesong i året ( 17-22 episoder).

hjernetrimmern
Skrevet

Fra tv2: Sesong 5 av Greys Anatomy er nå under produksjon i USA. Vi regner å ha disse klar

fra sommer/høsten av.

I mellomtiden sender vi Frustrerte Fruer.

Av disse serier seriene produsereres det vanligvis en sesong i året ( 17-22 episoder).

Regnet med det var noe slikt ja...

Utrolig bra rolleliste der ja...

Følger ellers med på Akutten, som desverre har mistet mange av mine favoritter....

Også må jeg innrømme at jeg set altfor mye tv, må ha med meg C.S.I alle tre varianter, Las Vegas, Ugly Betty, Bones, N.C.I.S...

Heldigvis en trøst når Grey's har pause...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...