hjernetrimmern Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Sikkert ikke før om 6 måneder, siden det skal gå en hel sesong med Frustrerte Fruer på 24 episoder først.... Ville også heller sett Grey's...savner og legge øyne på McDreamy!!! 0 Siter
Gjest stor fan Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Sikkert ikke før om 6 måneder, siden det skal gå en hel sesong med Frustrerte Fruer på 24 episoder først.... Ville også heller sett Grey's...savner og legge øyne på McDreamy!!! Ja, det er alle tiders... Klarer meg ikke uten greys føler jeg. Snakk om å samle sammen mye fint :-) 0 Siter
Gjest stor fan Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Sikkert ikke før om 6 måneder, siden det skal gå en hel sesong med Frustrerte Fruer på 24 episoder først.... Ville også heller sett Grey's...savner og legge øyne på McDreamy!!! Fra tv2: Sesong 5 av Greys Anatomy er nå under produksjon i USA. Vi regner å ha disse klar fra sommer/høsten av. I mellomtiden sender vi Frustrerte Fruer. Av disse serier seriene produsereres det vanligvis en sesong i året ( 17-22 episoder). 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Fra tv2: Sesong 5 av Greys Anatomy er nå under produksjon i USA. Vi regner å ha disse klar fra sommer/høsten av. I mellomtiden sender vi Frustrerte Fruer. Av disse serier seriene produsereres det vanligvis en sesong i året ( 17-22 episoder). Regnet med det var noe slikt ja... Utrolig bra rolleliste der ja... Følger ellers med på Akutten, som desverre har mistet mange av mine favoritter.... Også må jeg innrømme at jeg set altfor mye tv, må ha med meg C.S.I alle tre varianter, Las Vegas, Ugly Betty, Bones, N.C.I.S... Heldigvis en trøst når Grey's har pause... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.