Gå til innhold

Forslag til gave folkens?

Anbefalte innlegg

Gjest 50årsdag
Skrevet

Gaver er ikke alltid like lett.

Nå har det seg sånn at min x "svigermor", som jeg ikke har sett på langt over 1 år, og som nå er blitt min "svigermor" igjen, fyller 50 år snart, og jeg og kjæresten skal kjøpe gave til henne.

Jeg kjenner henne ikke kjempe godt, og i og med at det er så lenge siden jeg har sett henne så er jeg ganske usikker på stilen hennes osv.. Eller om det er noe hun samler på etc.

Noen som har noen forslag til en bra 50 års gave? Noe som 50 åringer bare måååååå haaaa? :)

Evig takknemlig om noen hjelper meg ut her :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kjøpe gavekort til spa? Eller annen kroppspleie?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nye juletrelys?

....eller juletrefot?

Gjest 50årsdag
Skrevet

Kjøpe gavekort til spa? Eller annen kroppspleie?

Ja det tenkte jeg faktisk litt på, så det er veldig aktuelt!

Thanx

Gjest 50årsdag
Skrevet

Hvis hun ikke har MP3, så bør hun få det.

Også et veldig bra forslag :) Takk

Skrevet

Hvis hun ikke har MP3, så bør hun få det.

''Hvis hun ikke har MP3, så bør hun få det.''

Ny film?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja det tenkte jeg faktisk litt på, så det er veldig aktuelt!

Thanx

Jeg har aldri selv tatt spa på eget initativ.

Men jeg fikk spa i gave og likte det så godt. Det var skikkelig avslapning og luksus følelse som vedvarte mange timer etter behandlingen.

Skrevet

''Hvis hun ikke har MP3, så bør hun få det.''

Ny film?

?

Gjest 50årsdag
Skrevet

Jeg har aldri selv tatt spa på eget initativ.

Men jeg fikk spa i gave og likte det så godt. Det var skikkelig avslapning og luksus følelse som vedvarte mange timer etter behandlingen.

Det er som oftest sånn - at man ikke spanderer slikt på seg selv. Jeg har aldri tatt spa noengang, så får håpe at jeg får det i gave selv en gang ;)

Skrevet

Vi har flere ganger kjøpt fotpleie-time til en kvinne i nær familie og hun blir like lykkelig hver gang. :o)

Gjest 50årsdag
Skrevet

Vi har flere ganger kjøpt fotpleie-time til en kvinne i nær familie og hun blir like lykkelig hver gang. :o)

Takker for bra forslag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...