Gjest 50årsdag Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Gaver er ikke alltid like lett. Nå har det seg sånn at min x "svigermor", som jeg ikke har sett på langt over 1 år, og som nå er blitt min "svigermor" igjen, fyller 50 år snart, og jeg og kjæresten skal kjøpe gave til henne. Jeg kjenner henne ikke kjempe godt, og i og med at det er så lenge siden jeg har sett henne så er jeg ganske usikker på stilen hennes osv.. Eller om det er noe hun samler på etc. Noen som har noen forslag til en bra 50 års gave? Noe som 50 åringer bare måååååå haaaa? Evig takknemlig om noen hjelper meg ut her 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Kjøpe gavekort til spa? Eller annen kroppspleie? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nye juletrelys? ....eller juletrefot? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvis hun ikke har MP3, så bør hun få det. 0 Siter
Gjest 50årsdag Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Kjøpe gavekort til spa? Eller annen kroppspleie? Ja det tenkte jeg faktisk litt på, så det er veldig aktuelt! Thanx 0 Siter
Gjest 50årsdag Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvis hun ikke har MP3, så bør hun få det. Også et veldig bra forslag Takk 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvis hun ikke har MP3, så bør hun få det. ''Hvis hun ikke har MP3, så bør hun få det.'' Ny film? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ja det tenkte jeg faktisk litt på, så det er veldig aktuelt! Thanx Jeg har aldri selv tatt spa på eget initativ. Men jeg fikk spa i gave og likte det så godt. Det var skikkelig avslapning og luksus følelse som vedvarte mange timer etter behandlingen. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 ''Hvis hun ikke har MP3, så bør hun få det.'' Ny film? ? 0 Siter
Gjest 50årsdag Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har aldri selv tatt spa på eget initativ. Men jeg fikk spa i gave og likte det så godt. Det var skikkelig avslapning og luksus følelse som vedvarte mange timer etter behandlingen. Det er som oftest sånn - at man ikke spanderer slikt på seg selv. Jeg har aldri tatt spa noengang, så får håpe at jeg får det i gave selv en gang 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Vi har flere ganger kjøpt fotpleie-time til en kvinne i nær familie og hun blir like lykkelig hver gang. ) 0 Siter
Gjest 50årsdag Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Vi har flere ganger kjøpt fotpleie-time til en kvinne i nær familie og hun blir like lykkelig hver gang. ) Takker for bra forslag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.