Gå til innhold

Skogen er en ensom plass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker slettes ikke å vandre alene i skogen. Jeg liker byens pulserende liv. Skogen er en kjedelig plass. Andre som føler det slik?

Skrevet

Alt til sin tid. Trenger jeg fred og ro er skogen et nydelig alternativ :)

Skrevet

Jeg elsker å gå i skogen, særlig når det er mørkt, og gå uten lommelykt. Har alltid vært fascinert av mørket - og etter 10-15 minutter uten kunstig lys, ser jeg veldig godt.

Skrevet

Jeg elsker å gå i skogen, særlig når det er mørkt, og gå uten lommelykt. Har alltid vært fascinert av mørket - og etter 10-15 minutter uten kunstig lys, ser jeg veldig godt.

Jeg liker ikke ensomheten jeg føler i skogen. Før var jeg i skogen med hunden min, men nå som jeg er alene hater jeg ensomheten jeg føler i skogen.

AneM1365380603
Skrevet

Går du alene i mørket? Der er jeg pyse altså. Jeg går aldri i løypa når det er mørkt. Jeg har aldri løpt så raskt som den gangen jeg begynte å fantasere midt i løypa.

Gjest bangbang
Skrevet

Går du alene i mørket? Der er jeg pyse altså. Jeg går aldri i løypa når det er mørkt. Jeg har aldri løpt så raskt som den gangen jeg begynte å fantasere midt i løypa.

God trening med andre ord hehe

AneM1365380603
Skrevet

God trening med andre ord hehe

''God trening med andre ord hehe''

Det kan du trygt si, men ingen positiv opplevelse ;)

Skrevet

Jeg er blitt mye mer pinglete etterat jeg ble voksen. Jeg løper alene i skogen, ja - men da er det lyst.

Men jeg elsker å gå i mørket - så hvis vi er på tur et sted langt fra "fula gubbar", synes jeg det er helt fantastisk å gå tur i skogen i mørket :-)

Vi gjorde det en kveld i jula, jeg og to av ungene. De var litt redde, men jeg fortalte dem om mørket, og hvos flott jeg syntes det var, og jeg tror nok de skjønte hva jeg mente. Ikke lang tur altså, men et lite stykke fra hus og lys :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg er blitt mye mer pinglete etterat jeg ble voksen. Jeg løper alene i skogen, ja - men da er det lyst.

Men jeg elsker å gå i mørket - så hvis vi er på tur et sted langt fra "fula gubbar", synes jeg det er helt fantastisk å gå tur i skogen i mørket :-)

Vi gjorde det en kveld i jula, jeg og to av ungene. De var litt redde, men jeg fortalte dem om mørket, og hvos flott jeg syntes det var, og jeg tror nok de skjønte hva jeg mente. Ikke lang tur altså, men et lite stykke fra hus og lys :-)

Med selskap blir det jo en helt annen opplevelse :) Litt hverdagsgrøss liker jeg også, he he.

Skrevet

Nei, jeg elsker skogen. Finnes ikke noe bedre enn å nyte stillheten og roen, bare høre fuglene synge og trærene i vinden.

Herlig!

:0)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg trives utrolig godt alene ved elvebredden eller ved sjøen. Skogen er ikke det stedet jeg ville valgt først.

Skrevet

Skogen er det beste. Aleneheten i skogen er deilig.

Gjest Elextra
Skrevet

Liker begge deler - alt til sin tid!

Derfor bor jeg slik at jeg har en fot i byen og en i skogen :)

Skrevet

Liker begge deler - alt til sin tid!

Derfor bor jeg slik at jeg har en fot i byen og en i skogen :)

Du bredbeinte dame - mannen din er sikkert glad ;D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231414924' post='4058896]

Jeg tror cummin'en har gått deg til hodet! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231414924' post='4058896]

*knegg*

Skrevet

Jeg tror cummin'en har gått deg til hodet! ;-)

Haha, jeg tenkte akkurat det samme. Lotte har røyka tacokrydder! :D

Gjest Elextra
Skrevet

*lol*

Skrevet

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...