Faure Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg liker slettes ikke å vandre alene i skogen. Jeg liker byens pulserende liv. Skogen er en kjedelig plass. Andre som føler det slik? 0 Siter
Gjest elno Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Alt til sin tid. Trenger jeg fred og ro er skogen et nydelig alternativ 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg elsker å gå i skogen, særlig når det er mørkt, og gå uten lommelykt. Har alltid vært fascinert av mørket - og etter 10-15 minutter uten kunstig lys, ser jeg veldig godt. 0 Siter
Faure Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Jeg elsker å gå i skogen, særlig når det er mørkt, og gå uten lommelykt. Har alltid vært fascinert av mørket - og etter 10-15 minutter uten kunstig lys, ser jeg veldig godt. Jeg liker ikke ensomheten jeg føler i skogen. Før var jeg i skogen med hunden min, men nå som jeg er alene hater jeg ensomheten jeg føler i skogen. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg elsker å gå i skogen, særlig når det er mørkt, og gå uten lommelykt. Har alltid vært fascinert av mørket - og etter 10-15 minutter uten kunstig lys, ser jeg veldig godt. Går du alene i mørket? Der er jeg pyse altså. Jeg går aldri i løypa når det er mørkt. Jeg har aldri løpt så raskt som den gangen jeg begynte å fantasere midt i løypa. 0 Siter
Gjest bangbang Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Går du alene i mørket? Der er jeg pyse altså. Jeg går aldri i løypa når det er mørkt. Jeg har aldri løpt så raskt som den gangen jeg begynte å fantasere midt i løypa. God trening med andre ord hehe 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 God trening med andre ord hehe ''God trening med andre ord hehe'' Det kan du trygt si, men ingen positiv opplevelse 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Går du alene i mørket? Der er jeg pyse altså. Jeg går aldri i løypa når det er mørkt. Jeg har aldri løpt så raskt som den gangen jeg begynte å fantasere midt i løypa. Jeg er blitt mye mer pinglete etterat jeg ble voksen. Jeg løper alene i skogen, ja - men da er det lyst. Men jeg elsker å gå i mørket - så hvis vi er på tur et sted langt fra "fula gubbar", synes jeg det er helt fantastisk å gå tur i skogen i mørket :-) Vi gjorde det en kveld i jula, jeg og to av ungene. De var litt redde, men jeg fortalte dem om mørket, og hvos flott jeg syntes det var, og jeg tror nok de skjønte hva jeg mente. Ikke lang tur altså, men et lite stykke fra hus og lys :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er blitt mye mer pinglete etterat jeg ble voksen. Jeg løper alene i skogen, ja - men da er det lyst. Men jeg elsker å gå i mørket - så hvis vi er på tur et sted langt fra "fula gubbar", synes jeg det er helt fantastisk å gå tur i skogen i mørket :-) Vi gjorde det en kveld i jula, jeg og to av ungene. De var litt redde, men jeg fortalte dem om mørket, og hvos flott jeg syntes det var, og jeg tror nok de skjønte hva jeg mente. Ikke lang tur altså, men et lite stykke fra hus og lys :-) Med selskap blir det jo en helt annen opplevelse Litt hverdagsgrøss liker jeg også, he he. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nei, jeg elsker skogen. Finnes ikke noe bedre enn å nyte stillheten og roen, bare høre fuglene synge og trærene i vinden. Herlig! :0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg trives utrolig godt alene ved elvebredden eller ved sjøen. Skogen er ikke det stedet jeg ville valgt først. 0 Siter
muskath Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Skogen er det beste. Aleneheten i skogen er deilig. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Liker begge deler - alt til sin tid! Derfor bor jeg slik at jeg har en fot i byen og en i skogen 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Liker begge deler - alt til sin tid! Derfor bor jeg slik at jeg har en fot i byen og en i skogen Du bredbeinte dame - mannen din er sikkert glad ;D 0 Siter
morsan Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231414924' post='4058896] Du bredbeinte dame - mannen din er sikkert glad ;D Jeg tror cummin'en har gått deg til hodet! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231414924' post='4058896] Du bredbeinte dame - mannen din er sikkert glad ;D *knegg* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Jeg tror cummin'en har gått deg til hodet! ;-) Haha, jeg tenkte akkurat det samme. Lotte har røyka tacokrydder! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Haha, jeg tenkte akkurat det samme. Lotte har røyka tacokrydder! *lol* 0 Siter
morsan Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Haha, jeg tenkte akkurat det samme. Lotte har røyka tacokrydder! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.