Gjest Geir Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 lol at Nina Hagen får gå fritt omkring er utrolig. He.he..Likte du kvakkinga på slutten? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 De har vel lagt seg nå ) Bare hørtes litt kjedelig ut å sitte i hvert sitt rom. De er i seng for lenge siden. Han har vært her med meg lenge, men så ville han også surfe litt Nå hører han på flyfly-musikk. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Kan styre meg for Rhianna, jeg greier ikke å la være å syns at hun maser etter den umbrella-ella-ella-ella-ella-sangen - men Justin derimot! Give-it-to-me!! Det er noe sårbart i blikket hans 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Den er nydelig. Jeg har forresten helt dilla på et band som heter Seven Doors Hotel om dagen. Musikken fenger meg veldig. http://www.myspace.com/sevendoorshotel Mannen din må forresten også høre på Cortina: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=142230228 Vi begge likte den andre linken best. Der var det mye koselig musikk 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Vi begge likte den andre linken best. Der var det mye koselig musikk Sjekk ut denne linken også: http://www.hollywilliams.com/ Jeg har hørt sinnsykt mye på plata hennes, men etter at hun var i en bilulykke for et par år sida, ser det ut til at det har stilna litt, dessverre. Utrolig talentfull dame, hun skriver alt sjøl. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det er noe sårbart i blikket hans Det er bare for han å komme hit å få meget god trøst! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Sjekk ut denne linken også: http://www.hollywilliams.com/ Jeg har hørt sinnsykt mye på plata hennes, men etter at hun var i en bilulykke for et par år sida, ser det ut til at det har stilna litt, dessverre. Utrolig talentfull dame, hun skriver alt sjøl. Dette var meget pent. Hun har en flott stemme! Mannen min har tatt på seg hodetelefoner og ser på film, men skal spille det for han senere 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dette var meget pent. Hun har en flott stemme! Mannen min har tatt på seg hodetelefoner og ser på film, men skal spille det for han senere Jeg skal egentlig sove, men prokrastinerer i beste stil. Skal bare høre litt mer musikk først. Og kanskje spille litt super-Mario også, hehe Men jeg har visst forelesning om 8 timer... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg skal egentlig sove, men prokrastinerer i beste stil. Skal bare høre litt mer musikk først. Og kanskje spille litt super-Mario også, hehe Men jeg har visst forelesning om 8 timer... Lakenskrekk, du også?-)) Det er så kjedelig å legge seg, men blir det utsatt er det like kjedelig å stå opp. Med tiden har det gått greit med lite søvn. Jeg trives så utrolig godt med litt alenetid, at det er verdt å være litt trøtt en stund om morgenen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Lakenskrekk, du også?-)) Det er så kjedelig å legge seg, men blir det utsatt er det like kjedelig å stå opp. Med tiden har det gått greit med lite søvn. Jeg trives så utrolig godt med litt alenetid, at det er verdt å være litt trøtt en stund om morgenen. Jeg er nesten aldri trøtt om morran. Men det pleier å komme i 10-tida. Og etter lunsj. 0 Siter
Gjest elno Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Sjekk ut denne linken også: http://www.hollywilliams.com/ Jeg har hørt sinnsykt mye på plata hennes, men etter at hun var i en bilulykke for et par år sida, ser det ut til at det har stilna litt, dessverre. Utrolig talentfull dame, hun skriver alt sjøl. Nydelig 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Skjønner ikkje tysk eg heller, men denna er hakket "vassere"... Artig. Den dama får Amy Winehouse til å virke nykter! Og apropos listen i går - hun burde også vært med. 0 Siter
Kammilla Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Skjønner ikkje tysk eg heller, men denna er hakket "vassere"... Å hærreguuuud!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Gir meg ingen ting. Vokser den ved flere gjennomhøringer, tro? Tviler på det, han har jo ikke særlig til stemme. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Artig. Den dama får Amy Winehouse til å virke nykter! Og apropos listen i går - hun burde også vært med. ''Den dama får Amy Winehouse til å virke nykter! :D'' LOL Ja, og _det_ er nesten umulig. Ho burde definitivt vært på lista over de 40 beste, merkelig at det kun var Janis Joplin av kvinnelige vokalister som var kommet med. Kate Bush og Tracy Chapman burde vært med. 0 Siter
tonie Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 ''Den dama får Amy Winehouse til å virke nykter! :D'' LOL Ja, og _det_ er nesten umulig. Ho burde definitivt vært på lista over de 40 beste, merkelig at det kun var Janis Joplin av kvinnelige vokalister som var kommet med. Kate Bush og Tracy Chapman burde vært med. Bedrøvelig at ikke Patti Smith var med. Hun slår da mange av disse gutta ned i støvlene med sin særegne og rå stemme. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Bedrøvelig at ikke Patti Smith var med. Hun slår da mange av disse gutta ned i støvlene med sin særegne og rå stemme. Ja Patti Smith burde også vært med. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Ja Patti Smith burde også vært med. Og dessuten Bjørk. Shaise - ville blitt vrient å kun beholde 40 etterhvert.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hmmm, kjedelig melodi, dårlig stemme...nei, ga meg ingenting... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.