Gå til innhold

Koster det noe å åpne en konto, eventuelt.......

Anbefalte innlegg

Gjest bankkonto
Skrevet

hvor er best, postbank eller annen bank? har konto fra før, men tenker å ha en konto som jeg ikke skal ha bankkort til. Eventuelt bare nettbank der jeg kan holde oversikt. Noen som vet?

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det koster ingen ting, men enkelte krever et minimums-innskudd, i hvertfall om du ikke skal ha lønnskonto der.

Kan anbefale Skandiabanken.

Gjest bankkonto
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231409557' post='4058820]

Gratis. anbefaler Skandiabanken.

Jeg har alt skandiabanken fra før og er veldig fornøyd, men siden jeg ikke skal ha minibankkort/bankkort der, kan jeg jo ikke ta ut penger hvis jeg skulle det.

Skrevet

Jeg har alt skandiabanken fra før og er veldig fornøyd, men siden jeg ikke skal ha minibankkort/bankkort der, kan jeg jo ikke ta ut penger hvis jeg skulle det.

Nå motsier du ditt første innlegg...

Det går an å overføre penger mellom kontier i forskjellige banker i 2009. ;-) Hva er egentlig problemet?

Gjest bankkonto
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231410261' post='4058833]

Det går an å overføre penger mellom kontier i forskjellige banker i 2009. ;-) Hva er egentlig problemet?

Det er ikke noe problem, bare at jeg skal opprette en konto som min samboer skal ha tilgang til. Men vi skal ikke ha bankkort, men isåfall gå fysisk i banken selv hvis vi skal ta ut penger. Blir liksom sånn det var i "gamle" dager. Da kan jeg ikke ha skandiabanken.

Gjest bankkonto
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231410261' post='4058833]

Forsto nå hva du mente der jeg sa nettbank i første innlegg. Mente selvfølgelig bare at jeg kunne holde oversikt i banken via internett.

Skrevet

Forsto nå hva du mente der jeg sa nettbank i første innlegg. Mente selvfølgelig bare at jeg kunne holde oversikt i banken via internett.

ok

Gjest mallet
Skrevet

Du kan opprette en ekstra konto i Skandiabanken som ikke har kort. Så kan du overføre penger til brukskontoen din hvis du trenger å ta ut noe.

Skrevet

Ya.no

De har veldig gode betingelser. og det koster ikke noe å åpne kontoen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...