Gjest bankkonto Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 hvor er best, postbank eller annen bank? har konto fra før, men tenker å ha en konto som jeg ikke skal ha bankkort til. Eventuelt bare nettbank der jeg kan holde oversikt. Noen som vet? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Nei, det koster ingen ting, men enkelte krever et minimums-innskudd, i hvertfall om du ikke skal ha lønnskonto der. Kan anbefale Skandiabanken. 0 Siter
Gjest bankkonto Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231409557' post='4058820] Gratis. anbefaler Skandiabanken. Jeg har alt skandiabanken fra før og er veldig fornøyd, men siden jeg ikke skal ha minibankkort/bankkort der, kan jeg jo ikke ta ut penger hvis jeg skulle det. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har alt skandiabanken fra før og er veldig fornøyd, men siden jeg ikke skal ha minibankkort/bankkort der, kan jeg jo ikke ta ut penger hvis jeg skulle det. Nå motsier du ditt første innlegg... Det går an å overføre penger mellom kontier i forskjellige banker i 2009. ;-) Hva er egentlig problemet? 0 Siter
Gjest bankkonto Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231410261' post='4058833] Nå motsier du ditt første innlegg... Det går an å overføre penger mellom kontier i forskjellige banker i 2009. ;-) Hva er egentlig problemet? Det er ikke noe problem, bare at jeg skal opprette en konto som min samboer skal ha tilgang til. Men vi skal ikke ha bankkort, men isåfall gå fysisk i banken selv hvis vi skal ta ut penger. Blir liksom sånn det var i "gamle" dager. Da kan jeg ikke ha skandiabanken. 0 Siter
Gjest bankkonto Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231410261' post='4058833] Nå motsier du ditt første innlegg... Det går an å overføre penger mellom kontier i forskjellige banker i 2009. ;-) Hva er egentlig problemet? Forsto nå hva du mente der jeg sa nettbank i første innlegg. Mente selvfølgelig bare at jeg kunne holde oversikt i banken via internett. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Forsto nå hva du mente der jeg sa nettbank i første innlegg. Mente selvfølgelig bare at jeg kunne holde oversikt i banken via internett. ok 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har alt skandiabanken fra før og er veldig fornøyd, men siden jeg ikke skal ha minibankkort/bankkort der, kan jeg jo ikke ta ut penger hvis jeg skulle det. Du kan opprette en ekstra konto i Skandiabanken som ikke har kort. Så kan du overføre penger til brukskontoen din hvis du trenger å ta ut noe. 0 Siter
Speak Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ya.no De har veldig gode betingelser. og det koster ikke noe å åpne kontoen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.