Gå til innhold

Kiwi eller Meny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beliggenhet og pris. Handler mest på rema. Selv om Meny ligger nermest. Er enorm pris forskjell på de to. Det er jo selvsagt mye bedre utvalg på Meny, men jeg finner det jeg trenger på Rema så da er jo valget enkelt.

candyqueen_83
Skrevet

Beliggenhet, pris og hva jeg skal handle der og da. Vet jo stort sett hvilke butikker som har best varer av den og den tingen.

sort som natta
Skrevet

foretrekker meny.godt utvalg,ikke så verst priser på "spesial-mat".

men bor nærmest rimi,så skal jeg ha hverdagsvarer går jeg dit

Skrevet

begge deler. kiwi er rett ved der jeg bor, meny er rett ved jobben min.

Skrevet

Kiwi, pga pris og beliggenhet. Utvalg i en butikk kan være bra, men jeg synes nå at uansett så må jeg innom andre butikker for å få med hjem alt jeg ville ha tak i.

Meny aner jeg ikke hvor er lengre. De bytter jo kjeder som andre bytter underbukser ",)

Skrevet

Det blir Meny. Utvalg har mest å si. Beliggenhet også.

Skrevet

Både pris, utvalg og beliggenhet kan avgjøre hvor jeg handler.

Jeg handler både på Rema og Meny - avhengig av hva som er prioriteten den dagen.

Skrevet

Pris og beliggenhet veier tungt. Det meste av det jeg kjøper er jo standardvarer, så det er unntaksvis at jeg handler på Meny eller Ultra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...