Mamma07 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Beliggenhet og pris. Handler mest på rema. Selv om Meny ligger nermest. Er enorm pris forskjell på de to. Det er jo selvsagt mye bedre utvalg på Meny, men jeg finner det jeg trenger på Rema så da er jo valget enkelt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Beliggenhet, pris og hva jeg skal handle der og da. Vet jo stort sett hvilke butikker som har best varer av den og den tingen. 0 Siter
sort som natta Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 foretrekker meny.godt utvalg,ikke så verst priser på "spesial-mat". men bor nærmest rimi,så skal jeg ha hverdagsvarer går jeg dit 0 Siter
willow Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 begge deler. kiwi er rett ved der jeg bor, meny er rett ved jobben min. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Kiwi, pga pris og beliggenhet. Utvalg i en butikk kan være bra, men jeg synes nå at uansett så må jeg innom andre butikker for å få med hjem alt jeg ville ha tak i. Meny aner jeg ikke hvor er lengre. De bytter jo kjeder som andre bytter underbukser ",) 0 Siter
fineline Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Det blir Meny. Utvalg har mest å si. Beliggenhet også. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Både pris, utvalg og beliggenhet kan avgjøre hvor jeg handler. Jeg handler både på Rema og Meny - avhengig av hva som er prioriteten den dagen. 0 Siter
Speak Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Pris og beliggenhet veier tungt. Det meste av det jeg kjøper er jo standardvarer, så det er unntaksvis at jeg handler på Meny eller Ultra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.