adelie Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Har tatt steget over til et annet antivirusprogram, og er evig lykkelig. Norton skaper sååå mye problemer hvis du gjør _litt_ mer enn de mest primære funksjoner. Har rett og slett SLÅTT OPP med Norton ))))) 0 Siter
Faure Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Det var trist å høre. Vi i Norton skal gjøre alt vi kan for å forbedre oss slik at du vil velge oss en gang i fremtiden. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hm...også jeg som just har innstallert den... 0 Siter
Faure Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hm...også jeg som just har innstallert den... Da anbefaler jeg Norton Removal Tool: http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det steget tok jeg for mange år siden.. Skal aldri inn på min nye pc. verken norton eller norman 0 Siter
adelie Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Det steget tok jeg for mange år siden.. Skal aldri inn på min nye pc. verken norton eller norman Enig!!! 0 Siter
tiliti Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det var trist å høre. Vi i Norton skal gjøre alt vi kan for å forbedre oss slik at du vil velge oss en gang i fremtiden. Den fadesen med at når det har rotet seg til å blokkere en eller annen port (f.eks smtp), og man disabler Norton for å teste om det er Norton som er på viddene - så åpnes den ikke selv om Norten er disablet har i det minste ført til en hel del hodebry for alskens supportlinjer hos mailleverandører opp gjennom årene 0 Siter
Faure Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Den fadesen med at når det har rotet seg til å blokkere en eller annen port (f.eks smtp), og man disabler Norton for å teste om det er Norton som er på viddene - så åpnes den ikke selv om Norten er disablet har i det minste ført til en hel del hodebry for alskens supportlinjer hos mailleverandører opp gjennom årene Det høres morsomt ut! Kan ikke huske jeg har testet Norton sin firewall, og glad skal jeg være for det skjønner jeg. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det høres morsomt ut! Kan ikke huske jeg har testet Norton sin firewall, og glad skal jeg være for det skjønner jeg. Ikke gå på fella å legg inn Norton selv om du får den kastet etter deg. Ta betaling hvis noen pusher Norton på deg.. 0 Siter
tiliti Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det høres morsomt ut! Kan ikke huske jeg har testet Norton sin firewall, og glad skal jeg være for det skjønner jeg. Norton Internet Security eller hva det het. Skumle greier 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.