Gå til innhold

Yipeeeyyyy ... er kvitt NORTON!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt steget over til et annet antivirusprogram, og er evig lykkelig. Norton skaper sååå mye problemer hvis du gjør _litt_ mer enn de mest primære funksjoner.

Har rett og slett SLÅTT OPP med Norton :))))))

Skrevet

Det var trist å høre. Vi i Norton skal gjøre alt vi kan for å forbedre oss slik at du vil velge oss en gang i fremtiden.

Skrevet

Hm...også jeg som just har innstallert den...

Skrevet

Det steget tok jeg for mange år siden..

Skal aldri inn på min nye pc. verken norton eller norman

Skrevet

Det steget tok jeg for mange år siden..

Skal aldri inn på min nye pc. verken norton eller norman

Enig!!!

Skrevet

Det var trist å høre. Vi i Norton skal gjøre alt vi kan for å forbedre oss slik at du vil velge oss en gang i fremtiden.

Den fadesen med at når det har rotet seg til å blokkere en eller annen port (f.eks smtp), og man disabler Norton for å teste om det er Norton som er på viddene - så åpnes den ikke selv om Norten er disablet har i det minste ført til en hel del hodebry for alskens supportlinjer hos mailleverandører opp gjennom årene ;)

Skrevet

Den fadesen med at når det har rotet seg til å blokkere en eller annen port (f.eks smtp), og man disabler Norton for å teste om det er Norton som er på viddene - så åpnes den ikke selv om Norten er disablet har i det minste ført til en hel del hodebry for alskens supportlinjer hos mailleverandører opp gjennom årene ;)

Det høres morsomt ut! Kan ikke huske jeg har testet Norton sin firewall, og glad skal jeg være for det skjønner jeg.

Skrevet

Det høres morsomt ut! Kan ikke huske jeg har testet Norton sin firewall, og glad skal jeg være for det skjønner jeg.

Ikke gå på fella å legg inn Norton selv om du får den kastet etter deg. Ta betaling hvis noen pusher Norton på deg..

Skrevet

Norton Internet Security eller hva det het. Skumle greier ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...