Gå til innhold

badedrakt hjelp!

Gjest På forhånd takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære tid..Var ikke den veldig gammeldags da?...

:0)

Hold-inn er vel ikke det lekreste, den er jo ikke til meg, hehe!

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

20

• Babette

13

• pekkaline

4

• Mary Poppins

2

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231442443' post='4059281]

Hold-inn er vel ikke det lekreste, den er jo ikke til meg, hehe!

Hehe, da så! ;0)

Skrevet

Jeg synes den var litt kjerring.

Ja, men så er det jo ikke jeg som skal ha den. Jeg kom bare med et billig alternativ av badedrakt m/hold-in. Det var det trådstarter ba om.

Skrevet

Ja, blått er undervurdert :)

blå bil, blått hus, blå jakke, blå neglelakk, blå nips og blå himmel - ja og blått kjerringmønster på gardiner, kjoler og serviser ;p

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231442669' post='4059286]

blå bil, blått hus, blå jakke, blå neglelakk, blå nips og blå himmel - ja og blått kjerringmønster på gardiner, kjoler og serviser ;p

Huh, tar du av?

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231443026' post='4059289]

*s* blått er flott ;-)

Blått er kjerring, mener du ;). Men bare vent!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231442514' post='4059284]

Ja, men så er det jo ikke jeg som skal ha den. Jeg kom bare med et billig alternativ av badedrakt m/hold-in. Det var det trådstarter ba om.

Det er greit, du er flink til å finne det folk etterlyser. Hva slags badedrakt har du til meg, da? Jeg trives best i bikini, men det hender jeg bader med badedrakt.

Skrevet

Det er greit, du er flink til å finne det folk etterlyser. Hva slags badedrakt har du til meg, da? Jeg trives best i bikini, men det hender jeg bader med badedrakt.

Hvilke krav har du? Pris, rygg, farge, hold-in, vatterte cups, string, høy skjæring, whatever..? Strand, eller trening i basseng? Anstendig, eller sjuskete? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231443883' post='4059312]

Hvilke krav har du? Pris, rygg, farge, hold-in, vatterte cups, string, høy skjæring, whatever..? Strand, eller trening i basseng? Anstendig, eller sjuskete? ;-)

Jeg vil ha høy skjæring som framhever lårene, og den skal være sexy, men samtidig elegant. Ikke vulgær eller harry. Ikke noe dilldall eller skrikende mønster, helst ensfarget, ikke hvit eller gul, farge ellers spiller ingen rolle. Trenger ikke hold-in effekt og vil ikke ha noe innlegg noe sted. Sporty og naturlig men litt damete.

Pris spiller ingen rolle. Har en kjempefin badedrakt jeg fant i en 20-kroners dunk på H&M, men den kan gjerne være dyr.

Skrevet

Jeg vil ha høy skjæring som framhever lårene, og den skal være sexy, men samtidig elegant. Ikke vulgær eller harry. Ikke noe dilldall eller skrikende mønster, helst ensfarget, ikke hvit eller gul, farge ellers spiller ingen rolle. Trenger ikke hold-in effekt og vil ikke ha noe innlegg noe sted. Sporty og naturlig men litt damete.

Pris spiller ingen rolle. Har en kjempefin badedrakt jeg fant i en 20-kroners dunk på H&M, men den kan gjerne være dyr.

http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V261665_093.jpg

Skrevet

http://www.bademote.no/asp/webshop_produkter.asp?varegruppeID=24&vareundergruppeID=0

http://www.swimshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33954

Her var det flere pene:

http://www.laredoute.no/ListPage/ListPage.aspx?CategoryId=31076

Skrevet

Takk. Jeg likte flere i den nederste linken.

Jeg også - de var femi, sexy og ikke vulgære.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...