Gå til innhold

badedrakt hjelp!

Gjest På forhånd takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikker på det? ;0)

Moranissemor, der går grensen. Det er smakløst. Alt med måte!

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

20

• Babette

13

• pekkaline

4

• Mary Poppins

2

Skrevet

Moranissemor, der går grensen. Det er smakløst. Alt med måte!

Hehe! ;0)

Skrevet

Ha ha ha! Ser det for meg! Badehette må være noe av det mest ukledelige som tenkes kan. Jeg er nødt til å ha det i klorvann for ikke å få grønt hår, men føler at hele trynet blir dratt i stykker når jeg tar den på.

Du skjønner sikkert hvorfor det ikke frister meg å dra på svømmehallen? Usminka og med badehette?! Dessuten med blåhvite lår nå på vinteren. Føler meg ikke videre sexy i den habbiten :-/

Skrevet

Du skjønner sikkert hvorfor det ikke frister meg å dra på svømmehallen? Usminka og med badehette?! Dessuten med blåhvite lår nå på vinteren. Føler meg ikke videre sexy i den habbiten :-/

''Føler meg ikke videre sexy i den habbiten :-/''

Ha! Du er da ikke så jålete at du bryr deg om det, togli. Vi kan da ikke gå rundt og være sexy hele tida.

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231449204' post='4059502]

Sender Victorias Secret til Norge? Evt. vet du noen andre nettsteder som gjør det? Det var mye pent her :-) *shoppegenet er intakt i kveld*

De sender til Norge ja :) Jeg bestiller myyyye derifra :)

Skrevet

De sender til Norge ja :) Jeg bestiller myyyye derifra :)

Jeg finner ingen info om priser/forsendelse - er det dyrt? bestiller du en og en ting?

Skrevet

''Føler meg ikke videre sexy i den habbiten :-/''

Ha! Du er da ikke så jålete at du bryr deg om det, togli. Vi kan da ikke gå rundt og være sexy hele tida.

Vel, jeg bytter ut "sexy" med "normal" eller "vel" ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231449204' post='4059502]

Sender Victorias Secret til Norge? Evt. vet du noen andre nettsteder som gjør det? Det var mye pent her :-) *shoppegenet er intakt i kveld*

Ja, det gjør de. Jeg har ikke kjøpt noe derfra selv (ennå), men en venninne av meg handler derfra jevnlig.

Skrevet

Vel, jeg bytter ut "sexy" med "normal" eller "vel" ;-)

Jeg tror jeg må mangel et forfengelighetsgen, jeg, for jeg tenker sjelden over hvordan jeg ser ut i situasjoner der fokuset er på helt andre ting. Jeg kan kort sagt se ut som en dass uten at det plager meg det minste, og sånn har jeg alltid vært. Alt til sin tid er et godt motto, og når jeg trener eller går tur eller den slags gir jeg blanke i klær, hår og sminke.

Skrevet

Jeg tror jeg må mangel et forfengelighetsgen, jeg, for jeg tenker sjelden over hvordan jeg ser ut i situasjoner der fokuset er på helt andre ting. Jeg kan kort sagt se ut som en dass uten at det plager meg det minste, og sånn har jeg alltid vært. Alt til sin tid er et godt motto, og når jeg trener eller går tur eller den slags gir jeg blanke i klær, hår og sminke.

Jeg synes bare det hadde vært en smule pinlig om jeg ikke ble gjenkjent av en god venninne i svømmehallen *hehe*

Skrevet

Må legge til at slike ting ikke forhindrer meg i å gå i svømmehallen, så innmari forfengelig er jeg heldigvis ikke ;-)

Gjest trådstarter
Skrevet

Meg får man aldri se i badedrakt uansett utseende. Bikini er tingen :)

Dere er heldig dere som kan gå i bikini da. For det kan ikke jeg... Så da er ikke valgene så mange om jeg vil bade offentlig!

Greit at dere ikke likte badedrakten, men da kan dere holde det for dere selv!

Skrevet

Dere er heldig dere som kan gå i bikini da. For det kan ikke jeg... Så da er ikke valgene så mange om jeg vil bade offentlig!

Greit at dere ikke likte badedrakten, men da kan dere holde det for dere selv!

Har jeg sagt noe om å ikke like badedrakten? Jeg liker ikke baderdakter som klesplagg. Jeg likte godt den blå du linket til, men liker ikke bruke det. Forstod du meg rett nå? Hope so..........

Skrevet

Ha ha ha! Ser det for meg! Badehette må være noe av det mest ukledelige som tenkes kan. Jeg er nødt til å ha det i klorvann for ikke å få grønt hår, men føler at hele trynet blir dratt i stykker når jeg tar den på.

Du er sikkert fin i badehette! du bør vurdere å gå med badehette litt oftere. På jobb, kanskje? ;-)

Skrevet

Ok, da må de andre være av mora2.

*snøft*

Jeg er da like anstendig som Lotte:0)

;0)

Skrevet

*snøft*

Jeg er da like anstendig som Lotte:0)

;0)

''Jeg er da like anstendig som Lotte:0)''

Det høres veldig betryggendes ut! :-)

Skrevet

''Jeg er da like anstendig som Lotte:0)''

Det høres veldig betryggendes ut! :-)

:0)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231541361' post='4060647]

Du er sikkert fin i badehette! du bør vurdere å gå med badehette litt oftere. På jobb, kanskje? ;-)

''Du er sikkert fin i badehette! du bør vurdere å gå med badehette litt oftere. På jobb, kanskje? ;-)''

En veldig god idé! Så kan jeg gå sammen med morsan med ruller i håret og hårnett utenpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...