Gå til innhold

Fullt kaos i Oslo sentrum- Demonstrasjon

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Ser på nyhetskanalen nå, og der går det virkelig for seg. Raketter, tåregass, brenning av flagg osv. Skjønner ikke at de forventer å oppnå noe med dette?

Gjest balanse_
Skrevet

er vel så vidt jeg vet uro fra begge leirer,både de som støtter israel,og de som støtter palestina.synde at kampen mot fred bidrar til så mye uro og konflikter

candyqueen_83
Skrevet

er vel så vidt jeg vet uro fra begge leirer,både de som støtter israel,og de som støtter palestina.synde at kampen mot fred bidrar til så mye uro og konflikter

Ja det er nok fra begge. Men trenger jo ikke lage slike tilstander her som det er i hjemlandet. Ikke at det er like ille i Oslo selvfølgelig, men det burde gå fredelig for seg.

Aliza1365380759
Skrevet

Ja det er nok fra begge. Men trenger jo ikke lage slike tilstander her som det er i hjemlandet. Ikke at det er like ille i Oslo selvfølgelig, men det burde gå fredelig for seg.

''Men trenger jo ikke lage slike tilstander her som det er i hjemlandet''

Så det er kun personer fra Palestina eller Israel som deltar i demonstrasjonen(e)? Spennende perspektiv du...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Mange av de som demonstrere er nok yrkesdemonstrantene våre. (Lillevolden & co). I tillegge er det mange vanlige ungdommer. Flere fra klassen til datteren min skulle delta, gjett om jeg er glad for at hun valgte å stå over!

Gjest Tilfeldig forbipasserende
Skrevet

Det er definitivt ikke "begge sider". Det var bare den ene siden som brukte vold og gjorde herværk. Pøbel og pakk.

Skrevet

Så det er kun personer fra Palestina eller Israel som deltar i demonstrasjonen(e)? Spennende perspektiv du...

Det er ikke urimelig å anta at en overveldende andel av demonstrantene er muslimske. Ta en titt på bildene i nettavisene.

Fornektelse hjelper ikke mot noe som helst.

Skrevet

Jeg irriterer meg mest over Siv Jensen som misbrukte ordet pøbler usannsynlig mange ganger under et intervju i dag. Jeg får litt spunk av den lettvinte politikken til det partiet.

Aliza1365380759
Skrevet

Det er ikke urimelig å anta at en overveldende andel av demonstrantene er muslimske. Ta en titt på bildene i nettavisene.

Fornektelse hjelper ikke mot noe som helst.

Og alle muslimer er fra Palestina..?

Skrevet

Og alle muslimer er fra Palestina..?

Nei, det sa jeg ikke.

Gjest Tilfeldig forbipasserende
Skrevet

Jeg irriterer meg mest over Siv Jensen som misbrukte ordet pøbler usannsynlig mange ganger under et intervju i dag. Jeg får litt spunk av den lettvinte politikken til det partiet.

Dessverre viste dagen i dag at hun har helt rett. Det er pøbler.

Gjest mener nå jeg da
Skrevet

Det er definitivt ikke "begge sider". Det var bare den ene siden som brukte vold og gjorde herværk. Pøbel og pakk.

det er galt at det ble brukt vold i demonstrasjonene i oslo i dag fra palestinernes side.men jeg kan også skjønne at palestinerne er provosert over israelernes demonstarsjoner,når det den siste uken har blitt drept hundrevis uskyldige palestinere av israelerne..

voldsbruk er jo galt uansett hvilken side det kommer fra.men den siste uken er det jo ensidig israelerne som har angrepet palestinerne.

Skrevet

Dessverre viste dagen i dag at hun har helt rett. Det er pøbler.

Jeg tror ikke FRPs politikk vil bidra til mindre pøbler, og en bedre verden. Tvert i mot.

Gjest heiddu
Skrevet

det er galt at det ble brukt vold i demonstrasjonene i oslo i dag fra palestinernes side.men jeg kan også skjønne at palestinerne er provosert over israelernes demonstarsjoner,når det den siste uken har blitt drept hundrevis uskyldige palestinere av israelerne..

voldsbruk er jo galt uansett hvilken side det kommer fra.men den siste uken er det jo ensidig israelerne som har angrepet palestinerne.

Jeg forstår også at de blir provosert. Det er imidlertid verken en forklaring eller unnskyldning for deres angrep på uskyldige, norske mennesker og politiet.

Det må gå an å bli sint for noe uten å bruke vold.

Gjest Idioter
Skrevet

Forbanna idioter.

Garantert bare idioter som venter på en skikkelig anledning til å lage spy.

Hva fanden kan de oppnå med det tullet midt i Oslos gater som nå skjer når selve bråket er langtvekkistan?

Gjest svante bob
Skrevet

Nei, det sa jeg ikke.

Enig med gugg - ta en titt på tv-bilder etc.

Hva med å utstyre politiet med mer krutt enn tåregass? Politihunder, gummikuler og vannkanoner pleier være effektivt.

Gjest Supermine
Skrevet

Jeg tror ikke FRPs politikk vil bidra til mindre pøbler, og en bedre verden. Tvert i mot.

Du kan jo tro hva du vil, de må få prøvd seg først. Dår lig gjort å forhåndsdømme!

Akkurat nå så har vi finanskrise og gatevold på et nivå vi ikke har sett på mange år. De har vel ikke akurat gjort noen kjempejobb den sittende gjengen heller...

candyqueen_83
Skrevet

Det har jeg da ikke sagt, men at det var en god del muslimer der var ikke vanskelig å se.

Gjest minnah
Skrevet

Mange av dem er pøbelpakk som bare vil utnytte anledningen for å lage bråk. Hadde tenkt på om jeg skulle gå i fakkeltoget, men er ganske fornøyd med at jeg bestemte meg for å ikke delta. Spent på hvordan jobben min ser ut i morra tidlig, håper ikke vinduer er spraya ned, knust, el.l.......

Skrevet

Du kan jo tro hva du vil, de må få prøvd seg først. Dår lig gjort å forhåndsdømme!

Akkurat nå så har vi finanskrise og gatevold på et nivå vi ikke har sett på mange år. De har vel ikke akurat gjort noen kjempejobb den sittende gjengen heller...

Hallo! Har du lagt merke til at det er økonomisk krise i en del andre land også. Nei, gi FRP makta og de svir av oljepengene rimelig kjapt. Mulig det forhindrer finanskrise en stund, men blir vel som å pisse i buksa for å holde seg varm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...