Gå til innhold

Menn og deres dobesøk

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Min dupper den i plumbo.

Hører du noe fra hun med tenna?

''Min dupper den i plumbo.''

Nordlending altså ;)

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

13

• mrxx

7

• Luska

5

• Faure

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest gutter ass
Skrevet

Spurte min 6-årige nevø, og han kikket på meg som om jeg var en komplett idiot. Han bare fnyste, himlet med øynene og omtrent spyttet ut ordet "papir" :)

Skrevet

Det håper jeg da inderlig.. Både mann og sønn her tørker seg med papir, og sitter når de tisser. ;-)

Hæ? Pingler:-)

Skrevet

Det håper jeg da inderlig.. Både mann og sønn her tørker seg med papir, og sitter når de tisser. ;-)

Hehe har ofte opplevd å tisse på gulvet. Det hjelper å dra forhuden litt tilbake, men uhell kan skje. Jeg forstår at du er lei av tiss på golvet, men du skal vite at tiss er sterilt, og kanskje du skal la dem få lov til å tisse stående?

Gjest ViViola
Skrevet

Kan din sønn være så snill og gifte seg med en av mine døtre???

:-)

Skrevet

Ja, hele jula ble ødelagt pga en skje som ikke ble spylt før den ble lagt i oppvaskmaskinen.

Hva slags historie er dette, da? ;-)

Skrevet

Hehe har ofte opplevd å tisse på gulvet. Det hjelper å dra forhuden litt tilbake, men uhell kan skje. Jeg forstår at du er lei av tiss på golvet, men du skal vite at tiss er sterilt, og kanskje du skal la dem få lov til å tisse stående?

Joda, tiss er sterilt når det kommer ut. Men når det blir liggende på doringen, doskåla og på gulvet en liten stund, så er det langt fra sterilt lenger - og det lukter heller ikke spesielt godt.

Så, sitt og tiss!!!

Skrevet

Ja, hele jula ble ødelagt pga en skje som ikke ble spylt før den ble lagt i oppvaskmaskinen.

?

Venter på en utbrodering *s*

Skrevet

Min gjør i hvertfall det. Han sitter stort sett når han tisser også.

En jeg vet om, pleier også å sitte når han tisser. Han er imidlertid så redd for at utstyret skal komme borti doskåla mens han sitter, at han alltid pakker inn kølla i dopapir før han setter seg. :o)

Skrevet

Etter tråden å dømme, bor jeg sammen med primitive mannfolk.

Det er jo den yngste (9 år) jeg vet mest om dovanene til. Han står og tisser og bruker ikke papir. Faren hans vil ikke høre snakk om noen annen måte å gjøre det på, så jeg antar han ordner seg på nøyaktig samme vis.

Det er jeg som vasker boxerne deres (som skiftes hver morgen) og badegulvet. Gutta mine virker ikke spesielt grisete.

Gjest minnah
Skrevet

Kan din sønn være så snill og gifte seg med en av mine døtre???

:-)

Hihi, han er egentlig lovet bort til en venninnes datter som er like gammel (4,5), tror jeg har snakket med togli også siden hun har en jevnaldrende datter, så døtrene dine må nok bare stille seg pent i kø ;-P

Gjest minnah
Skrevet

Hæ? Pingler:-)

Jepp :-)

Men borte får de stå hvis de vil ;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Hihi, han er egentlig lovet bort til en venninnes datter som er like gammel (4,5), tror jeg har snakket med togli også siden hun har en jevnaldrende datter, så døtrene dine må nok bare stille seg pent i kø ;-P

Mine kan lage mat... Plystre-plystre...!

*Forserer køa*

AneM1365380603
Skrevet

Hva slags historie er dette, da? ;-)

Det er i grunnen ingen historie, bare hverdagen til ei som lever med en pedant ;)

Skrevet

Stakkars dame!!!

Minner meg litt om et bryllup jeg var i, der brudens far i talen sin gjorde et poeng av at svigersønnen beviste at han kunne godtas i familien da han satte bsetikket inn "riktig vei" i oppvaskmaskina. Dette kunne jo ha vært ment som en morsomhet, men måten det ble sagt på + annet i talen gjorde at jeg virkelig hadde mine sterke tvil.... Det var nok mer enn bare et snev av sannhet, ja...;-)

AneM1365380603
Skrevet

Stakkars dame!!!

Minner meg litt om et bryllup jeg var i, der brudens far i talen sin gjorde et poeng av at svigersønnen beviste at han kunne godtas i familien da han satte bsetikket inn "riktig vei" i oppvaskmaskina. Dette kunne jo ha vært ment som en morsomhet, men måten det ble sagt på + annet i talen gjorde at jeg virkelig hadde mine sterke tvil.... Det var nok mer enn bare et snev av sannhet, ja...;-)

Uff, det høres nesten trasig ut. Snakk om å vektlegge ting som andre ikke bryr seg så mye om.

Jeg vet min venninne fikk mye pes den gangen han fant majonesen i feil hylle i kjøleskapet. Han sa han følte seg motarbeidet..

Skrevet

Uff, det høres nesten trasig ut. Snakk om å vektlegge ting som andre ikke bryr seg så mye om.

Jeg vet min venninne fikk mye pes den gangen han fant majonesen i feil hylle i kjøleskapet. Han sa han følte seg motarbeidet..

Holy Lord!! Slik hadde jeg ikke orket å ha det!!

Skrevet

''Jeg vet min venninne fikk mye pes den gangen han fant majonesen i feil hylle i kjøleskapet. Han sa han følte seg motarbeidet..''

*Hehehehe* Er det virkelig mulig..?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...