laban Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Uff, det høres nesten trasig ut. Snakk om å vektlegge ting som andre ikke bryr seg så mye om. Jeg vet min venninne fikk mye pes den gangen han fant majonesen i feil hylle i kjøleskapet. Han sa han følte seg motarbeidet.. Sånt støtter min overbevisning om at det er positivt at det nå stort sett er akseptert å dele kjøkken og bad en tid, før man forplikter seg for resten av livet. Man får være glad om maten faktisk kommer tilbake i kjøleskapet, og at tomme drikkekartonger IKKE settes inn igjen... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Holy Lord!! Slik hadde jeg ikke orket å ha det!! Det som virker sykt for oss er helt hverdagslig for dem, men de har det ikke så lett. Det er ikke bare-bare for to så ulike personer å leve sammen. 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det som virker sykt for oss er helt hverdagslig for dem, men de har det ikke så lett. Det er ikke bare-bare for to så ulike personer å leve sammen. Mannen til ei venninne av meg må vaske doen etter hver gang de har hatt besøk som har benyttet doen hjemme hos dem. Han MÅ også alltid ha serviett eller kjøkkenpapir liggende ved siden av tallerkenen ved hvert måltid. Spiser han middag som består av f. eks. kjøttkaker, poteter, ertestuing og grønnsaker, så MÅ han på hver eneste munnfull han spiser, ha med kjøttkake, potet, ertestuing og grønnsak på gaffelen. Han kan altså ikke først spise en bit potet, og deretter en bit kjøttkake. Han må ha alt på hver eneste munnfull... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Mannen til ei venninne av meg må vaske doen etter hver gang de har hatt besøk som har benyttet doen hjemme hos dem. Han MÅ også alltid ha serviett eller kjøkkenpapir liggende ved siden av tallerkenen ved hvert måltid. Spiser han middag som består av f. eks. kjøttkaker, poteter, ertestuing og grønnsaker, så MÅ han på hver eneste munnfull han spiser, ha med kjøttkake, potet, ertestuing og grønnsak på gaffelen. Han kan altså ikke først spise en bit potet, og deretter en bit kjøttkake. Han må ha alt på hver eneste munnfull... *gulp* Tvangstanker. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Mannen til ei venninne av meg må vaske doen etter hver gang de har hatt besøk som har benyttet doen hjemme hos dem. Han MÅ også alltid ha serviett eller kjøkkenpapir liggende ved siden av tallerkenen ved hvert måltid. Spiser han middag som består av f. eks. kjøttkaker, poteter, ertestuing og grønnsaker, så MÅ han på hver eneste munnfull han spiser, ha med kjøttkake, potet, ertestuing og grønnsak på gaffelen. Han kan altså ikke først spise en bit potet, og deretter en bit kjøttkake. Han må ha alt på hver eneste munnfull... Hehe. Det finnes altså flere slike. Er det i fullt alvor, eller ser han humoren i det selv? 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hehe. Det finnes altså flere slike. Er det i fullt alvor, eller ser han humoren i det selv? Jeg tror han ser humoren i det, men han må allikevel ha det sånn. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg tror han ser humoren i det, men han må allikevel ha det sånn. Det er jo ikke fullt så mye galskap når han ser det selv Verre er det når man plager andre med det. Venninna sin samboer går visst alltid med fille i hånden. Han gnikker og gnukker på kjøkkenbenkene flere ganger hver dag. Han går gjerne over dem selv om venninna akkurat har tørket der. Sånn indirekte sier han jo da at hun ikke har tørket godt nok. 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det er jo ikke fullt så mye galskap når han ser det selv Verre er det når man plager andre med det. Venninna sin samboer går visst alltid med fille i hånden. Han gnikker og gnukker på kjøkkenbenkene flere ganger hver dag. Han går gjerne over dem selv om venninna akkurat har tørket der. Sånn indirekte sier han jo da at hun ikke har tørket godt nok. Han bør vel få hjelp? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Han bør vel få hjelp? Det er ikke så enkelt å hjelpe noen som ikke ser at de har et problem. Problemet ligger jo hos fruen 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det er ikke så enkelt å hjelpe noen som ikke ser at de har et problem. Problemet ligger jo hos fruen Huttetu... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Holy Lord!! Slik hadde jeg ikke orket å ha det!! Da vi bodde hele familien hjemme, far, mor og fire barn, så hadde jeg fast plass i kjøleskapet til de forskjellige matvarene, og hadde skrevet lapper på kanten av hyllene. Det fungerte fint, for når 6 forskjellige mennesker, skal ta ting ut og inn av kjøleskapet, så blir det lite oversiktlig, hvis ikke alt står på rett plass. 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Da vi bodde hele familien hjemme, far, mor og fire barn, så hadde jeg fast plass i kjøleskapet til de forskjellige matvarene, og hadde skrevet lapper på kanten av hyllene. Det fungerte fint, for når 6 forskjellige mennesker, skal ta ting ut og inn av kjøleskapet, så blir det lite oversiktlig, hvis ikke alt står på rett plass. Det er forskjell på å ønske å ha en viss orden og det å føle seg motarbeidet for at noen ikke klarer å opprettholde systemet. 0 Siter
Gjest Nivera Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Uff, det høres nesten trasig ut. Snakk om å vektlegge ting som andre ikke bryr seg så mye om. Jeg vet min venninne fikk mye pes den gangen han fant majonesen i feil hylle i kjøleskapet. Han sa han følte seg motarbeidet.. hehe, han burde ha vært gift med meg :- / i går fant min samboer en tom melke kartong i fryseboksen på kjøleskapet, forrige uke fant han posten i andre hylle i kjøleskapet. For et par uker siden, hadde jeg tømt den ene skuffen i fryseren i boden, fylt den med skittentøyet og dratt ut kontakten, og var svært fornøyd med at jeg hadde klart å sette på vaskemaskinen... Mye mat måtte kastes. Barna fant skittentøyet i do en gang...osv osv Tenk hvordan jeg motarbeider min samboer ( Godt at han bare smiler, og gir meg en gonuss hver gang jeg roter og rører slik ) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Mannen til ei venninne av meg må vaske doen etter hver gang de har hatt besøk som har benyttet doen hjemme hos dem. Han MÅ også alltid ha serviett eller kjøkkenpapir liggende ved siden av tallerkenen ved hvert måltid. Spiser han middag som består av f. eks. kjøttkaker, poteter, ertestuing og grønnsaker, så MÅ han på hver eneste munnfull han spiser, ha med kjøttkake, potet, ertestuing og grønnsak på gaffelen. Han kan altså ikke først spise en bit potet, og deretter en bit kjøttkake. Han må ha alt på hver eneste munnfull... Hehe, må da være en tvangshandling. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det er ikke så enkelt å hjelpe noen som ikke ser at de har et problem. Problemet ligger jo hos fruen Merkelig at hun klarer å leve med en som er sånn. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 hehe, han burde ha vært gift med meg :- / i går fant min samboer en tom melke kartong i fryseboksen på kjøleskapet, forrige uke fant han posten i andre hylle i kjøleskapet. For et par uker siden, hadde jeg tømt den ene skuffen i fryseren i boden, fylt den med skittentøyet og dratt ut kontakten, og var svært fornøyd med at jeg hadde klart å sette på vaskemaskinen... Mye mat måtte kastes. Barna fant skittentøyet i do en gang...osv osv Tenk hvordan jeg motarbeider min samboer ( Godt at han bare smiler, og gir meg en gonuss hver gang jeg roter og rører slik ) Er det mulig?-)) Du må da være skikkelig surrete i hodet til tider, he he. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Merkelig at hun klarer å leve med en som er sånn. ''Merkelig at hun klarer å leve med en som er sånn.'' Nei, hun klarer ikke det lenger. Holder visst på å klikke. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 ''Merkelig at hun klarer å leve med en som er sånn.'' Nei, hun klarer ikke det lenger. Holder visst på å klikke. Det skjønner jeg godt. Han kan da ikke være helt frisk. 0 Siter
Gjest Nivera Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Er det mulig?-)) Du må da være skikkelig surrete i hodet til tider, he he. Jepp, ei skikkelig rørebøtte innimellom ) Godt jeg ikke bor sammen med din venninnes mann ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.