Gå til innhold

Menn og deres dobesøk

Anbefalte innlegg

Gjest Nivera
Skrevet

Det skjønner jeg godt. Han kan da ikke være helt frisk.

Tenk om at det er han som er frisk da, og at det er vi som er helt syke ;-))

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

13

• mrxx

7

• Luska

5

• Faure

5

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jepp, ei skikkelig rørebøtte innimellom :o)

Godt jeg ikke bor sammen med din venninnes mann :o)

''

Godt jeg ikke bor sammen med din venninnes mann :o)''

Dere hadde blitt nervevrak begge to ;)

Skrevet

Tenk om at det er han som er frisk da, og at det er vi som er helt syke ;-))

Hehe, du sier noe.

Men du, ikke si vi, jeg leste innlegget ditt hvor du stapper klær i frysern:-)

Gjest Nivera
Skrevet

Hehe, du sier noe.

Men du, ikke si vi, jeg leste innlegget ditt hvor du stapper klær i frysern:-)

Ler, pleier ikke du det ?

Når jeg tenker meg om, så må jo jeg være perfekt for den mannen, for blir ikke bakterier drept i fryseren da ;o) men nei, det hadde jo ikke hjulpet, jeg hadde jo dratt ut kontakten også :o)

Skrevet

Ler, pleier ikke du det ?

Når jeg tenker meg om, så må jo jeg være perfekt for den mannen, for blir ikke bakterier drept i fryseren da ;o) men nei, det hadde jo ikke hjulpet, jeg hadde jo dratt ut kontakten også :o)

Du tenker altfor mye på andre ting når du utfører gjøremålene og derfor blir det bare kål:-)

Gjest Nivera
Skrevet

Du tenker altfor mye på andre ting når du utfører gjøremålene og derfor blir det bare kål:-)

Ler, da skulle du hørt meg snakke, jeg sier mye feil jeg, tenk da på hvor for mye jeg tenker ;-))

AneM1365380603
Skrevet

Ler, da skulle du hørt meg snakke, jeg sier mye feil jeg, tenk da på hvor for mye jeg tenker ;-))

Kanskje du er feil skrudd sammen? Kvinner er jo kjent for å beherske å gjøre flere ting på en gang ;)

Skrevet

Det forundrer meg ikke. Det betyr at du planlegger hva du skal si og forsøker å ligge i forkant, men så blir det feil fordi du begynner å sette i sammen det du skal si i feil rekkefølge og helt sikkert sier alt med en gang av og til også, hehe.

Skrevet

hehe, han burde ha vært gift med meg :- /

i går fant min samboer en tom melke kartong i fryseboksen på kjøleskapet, forrige uke fant han posten i andre hylle i kjøleskapet.

For et par uker siden, hadde jeg tømt den ene skuffen i fryseren i boden, fylt den med skittentøyet og dratt ut kontakten, og var svært fornøyd med at jeg hadde klart å sette på vaskemaskinen... Mye mat måtte kastes.

Barna fant skittentøyet i do en gang...osv osv

Tenk hvordan jeg motarbeider min samboer :o(

Godt at han bare smiler, og gir meg en gonuss hver gang jeg roter og rører slik :o)

Det er ikke mulig...!?

candyqueen_83
Skrevet

i går fant min samboer en tom melke kartong i fryseboksen på kjøleskapet, forrige uke fant han posten i andre hylle i kjøleskapet.

For et par uker siden, hadde jeg tømt den ene skuffen i fryseren i boden, fylt den med skittentøyet og dratt ut kontakten, og var svært fornøyd med at jeg hadde klart å sette på vaskemaskinen... Mye mat måtte kastes.

Godt at han bare smiler, og gir meg en gonuss hver gang jeg roter og rører slik :o)

Dette må jo være tull? Hvis ikke bør du gå til legen å sjekke om du har fått Alzheimer.

Gjest minnah
Skrevet

Mine kan lage mat... Plystre-plystre...!

*Forserer køa*

Hm.. et sterkt kort! Tør jeg tippe på at de er en smule eldre enn 4,5? ;-)

Gjest minnah
Skrevet

Hehe har ofte opplevd å tisse på gulvet. Det hjelper å dra forhuden litt tilbake, men uhell kan skje. Jeg forstår at du er lei av tiss på golvet, men du skal vite at tiss er sterilt, og kanskje du skal la dem få lov til å tisse stående?

De sitter ikke fordi jeg har befalt dem det, eller fordi jeg er lei av tiss på gulvet - samboer har alltid sittet, og som far så sønn. ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Mannen til ei venninne av meg må vaske doen etter hver gang de har hatt besøk som har benyttet doen hjemme hos dem.

Han MÅ også alltid ha serviett eller kjøkkenpapir liggende ved siden av tallerkenen ved hvert måltid.

Spiser han middag som består av f. eks. kjøttkaker, poteter, ertestuing og grønnsaker, så MÅ han på hver eneste munnfull han spiser, ha med kjøttkake, potet, ertestuing og grønnsak på gaffelen. Han kan altså ikke først spise en bit potet, og deretter en bit kjøttkake. Han må ha alt på hver eneste munnfull...

Akkurat de tingene der gjør faktisk jeg også.. Hehe.. ;-)

Skrevet

Min gjør i hvertfall det. Han sitter stort sett når han tisser også.

En jeg vet om, pleier også å sitte når han tisser. Han er imidlertid så redd for at utstyret skal komme borti doskåla mens han sitter, at han alltid pakker inn kølla i dopapir før han setter seg. :o)

sitter??? haha.. aldri hørt noen har gjort det.. lurer på hva jeg hadde tenkt om typen min hadde gjort det :P

Skrevet

hmmm.. da må noe være alvorlig galt..

Skrevet

De sitter ikke fordi jeg har befalt dem det, eller fordi jeg er lei av tiss på gulvet - samboer har alltid sittet, og som far så sønn. ;-)

Sitter de selv på offentlige toaletter? En av privilegiene menn har er jo å slippe å måtte sette seg hver gang.

Gjest ViViola
Skrevet

Hm.. et sterkt kort! Tør jeg tippe på at de er en smule eldre enn 4,5? ;-)

Joa, men alder er da ikke noe man snakker om. Eh... De er 6 og 7. Det er jo knapt merkbart når de blir 40-50 år, vel?!?!

Skrevet

Joa, men alder er da ikke noe man snakker om. Eh... De er 6 og 7. Det er jo knapt merkbart når de blir 40-50 år, vel?!?!

Sant sant ;-)

Skrevet

Sitter de selv på offentlige toaletter? En av privilegiene menn har er jo å slippe å måtte sette seg hver gang.

Der står de nok helst ja. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...