Gå til innhold

Menn og deres dobesøk

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

13

• mrxx

7

• Luska

5

• Faure

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Både mann og sønn står å tisser, men søler ikke. Begge tørker seg, noe jeg er glad for.

Flott helg til deg

Skrevet

Joda, tiss er sterilt når det kommer ut. Men når det blir liggende på doringen, doskåla og på gulvet en liten stund, så er det langt fra sterilt lenger - og det lukter heller ikke spesielt godt.

Så, sitt og tiss!!!

Sant!

Skrevet

Da har vi en avtale, ja?!

;-)

Vi har avtale jah, din datter ha med forti kamele?

Gjest ViViola
Skrevet

Vi har avtale jah, din datter ha med forti kamele?

Æh, bara 30, din sonn er så uuuung.

Jah?

Skrevet

Æh, bara 30, din sonn er så uuuung.

Jah?

Signed, sealed and delivered ;-)

Skrevet

sitter??? haha.. aldri hørt noen har gjort det.. lurer på hva jeg hadde tenkt om typen min hadde gjort det :P

Aldri hørt om? Morsomt!

Gjest ViViola
Skrevet

Og da får han begge døtre, sant?

Døh, rull'n inn, da. Vel er han ung, men hallo - hvilken kapasitet mener du han skal inneha, da??? Nei, stakkar'n får ta hu minste, det blir arbe nok for'n, det!

Den eldste håper jeg å bli kvitt for max 50 kameler, mulig jeg må opp til 60-65. Innser at det blir hardt å få 2 svigersønner med sittetissevaner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...