Gå til innhold

Ny mobil, hvordan sende til e-post?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg omsider fått min nye mobil, Samsung SGH-i550 og så langt er jeg kjempefornøyd. :o) Men jeg får ikke til å sende bilder til mailen min fra telefonen. Fra den gamle Nokiaen var dette ikke noe problem, men denne her får ikke til å sende, gir bare beskjed om at den skal prøve igjen og det funker ikke da heller. MMS kan jeg både sende og motta til mobil. Manualen er dessverre temmelig tynn, også den på nettet - noen som kan hjelpe?

Gjest skudd i blinde
Skrevet

Skudd i blinde fra meg ... kjenner ikke Samsung sin mobil, men du må ikke sette opp telefonen til å sende mms`er da .... at det er noe du må gjøre, .... men det hadde vel kanskje stått i bruksanvisningen ....

Skrevet

Skudd i blinde fra meg ... kjenner ikke Samsung sin mobil, men du må ikke sette opp telefonen til å sende mms`er da .... at det er noe du må gjøre, .... men det hadde vel kanskje stått i bruksanvisningen ....

Jeg har jo fått satt den opp for å sende mms til mobil, sender jo og mottar det til og fra meg selv i alle fall... Men får ikke til å sende til mailadresse.

Gjest Palene
Skrevet

Jeg har egentlig ikke peiling, har aldri sendt MMS til epost, men går ikke dette via to forskjellige nett da? Altså MMS til mobil går via "mobilnettet", mens MMS til epost går via internett. Kanskje du må åpne mobilen for internett eller noe.

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med ditt problem, men jeg kan fortelle deg at din nye telefon kan hjelpe deg med et tusentalls programmer som både kan underholde og gjøre hverdagen lettere.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke peiling, har aldri sendt MMS til epost, men går ikke dette via to forskjellige nett da? Altså MMS til mobil går via "mobilnettet", mens MMS til epost går via internett. Kanskje du må åpne mobilen for internett eller noe.

Jeg jobber med saken her, kan se ut som jeg har fått det til, har fått beskjed om at meldingen står i kø... Var mye enklere på den gamle nokiaen, men ettersom den var en arvetelefon kan det jo hende den alt var satt opp for det. :o)

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med ditt problem, men jeg kan fortelle deg at din nye telefon kan hjelpe deg med et tusentalls programmer som både kan underholde og gjøre hverdagen lettere.

Jeg skal spørre hvis jeg skulle få behov for det, takk. :o)

Gjest Nivera
Skrevet

Jeg har jo fått satt den opp for å sende mms til mobil, sender jo og mottar det til og fra meg selv i alle fall... Men får ikke til å sende til mailadresse.

Prøv- åpne opp bildet, velg send, slik at det blir en mms, men skriv mail adresse i steden for telefon nummer.

Jeg prøvde det på min nå og det gikk, men nå har jeg nokia da :-))

Skrevet

Prøv- åpne opp bildet, velg send, slik at det blir en mms, men skriv mail adresse i steden for telefon nummer.

Jeg prøvde det på min nå og det gikk, men nå har jeg nokia da :-))

Jeg har ikke fått til oppsettet riktig, det står bare at den kobler til postkassen, men den kommer ikke videre. Hvor vanskelig kan det være liksom!?

Gjest Nivera
Skrevet

Jeg har ikke fått til oppsettet riktig, det står bare at den kobler til postkassen, men den kommer ikke videre. Hvor vanskelig kan det være liksom!?

Da tror jeg ikke at jeg skjønner hva du mener..

Har du prøvd å sende det som en mms med å skrive mail adresse i stedet for tlf nr... Det gikk veldig fint for meg.

Skrevet

Da tror jeg ikke at jeg skjønner hva du mener..

Har du prøvd å sende det som en mms med å skrive mail adresse i stedet for tlf nr... Det gikk veldig fint for meg.

Det er noe med oppsettet mot mailpostkassen som ikke er riktig. Min kjære får se på det når jeg kommer ut dit igjen. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...