Gå til innhold

Jeg finner ikke igjen tråen om Sigrid...

Anbefalte innlegg

Gjest Løveføtter
Skrevet

...som var her for en liten stund siden.

Men jeg har vært inne på hjemmesiden nå, og det er desverre dårlig nytt. Jeg føler så med familien Kava! Det er så trist og meningsløst at slikt skjer. Stakkars stakkars mennesker.

Jeg sitter her og gråter, ingen skulle opplevd slike mareritt.

Det er ingen ord igjen, alt blir bare for vondt!

Jeg sender varme tanker til denne familien.

Skrevet

Leste det jeg også nå....

Så ufattelig vondt... Uff, sitter med tårer i øynene nå.

Skrevet

Det var trist lesning. Var inne på siden for bare noen dager siden, og da skulle de til Tromsø for nye prøver. Har fulgt med dem disse to tunge årene her på DOL og det siste året på hjemmesiden.

Skrevet

Leste det jeg også nå....

Så ufattelig vondt... Uff, sitter med tårer i øynene nå.

Har ikke ord en gang for hva man skal si en sånn situasjon.

Skrevet

Tror innlegget med linken ble fjernet... (pga koblingen mellom nick og hjemmesiden)

Jeg har også fulgt dem i kampen igjennom nå 2 år. Det er en grusom beskjed de har fått i dag, og jeg sitter her og føler en ufattelig tomhet og tristhet. Hvordan de nærmerste har det tør jeg ikke tenke på engang...

trist

Skrevet

Varme tanker fra meg også, ufattelig trist lesning : (

Mary Poppins
Skrevet

Helt forferdelig! :( Jeg får vondt langt inni hjerteroten :(

Tankene går til lille Sigrid og familien

Gjest Moderator
Skrevet

Vennligst vis respekt for de som er berørt, og unngå enhver spekulasjon om deres situasjon. Dere må gjerne uttrykke sympati og støtte, men forøvrig ønsker vi at dere viser moderasjon mht hvordan temaet behandles.

AneM1365380603
Skrevet

Det var trist å lese på siden, og jeg sender også mange varme tanker til familien.

Skrevet

Nei!! Det var jo det som ikke fikk skje!!

Varme tanker!

Gjest mamsemor
Skrevet

Vennligst vis respekt for de som er berørt, og unngå enhver spekulasjon om deres situasjon. Dere må gjerne uttrykke sympati og støtte, men forøvrig ønsker vi at dere viser moderasjon mht hvordan temaet behandles.

beklager ..... skjønte den ikke før nå, skal ikke gjenta seg

Gjest Moderator
Skrevet

beklager ..... skjønte den ikke før nå, skal ikke gjenta seg

:-)

Skrevet

Forferdelig trist. Mine tanker er hos dem.... :(

Gjest 83oslo
Skrevet

har fulgt med på henne litt oppgjennom tiden jeg også, men jeg husker ikke hjemmesideadressen?

Skrevet

Forferdelig. Jeg har vært inne på siden mange ganger idag, for å se om resultatene var kommet. Utrolig vond nedtur.

Det er så meningsløst når årelang tapper kamp ikke lykkes.

Jeg har lyst til å være veldig sint på noen, men denne gangen hjelper det ikke.

Du har virkelig hatt uflaks når du rammes av noe såpass sjeldent og som så mange faktisk blir friske av, og likevel havner i feil del av statistikken.

Skrevet

har fulgt med på henne litt oppgjennom tiden jeg også, men jeg husker ikke hjemmesideadressen?

Hvis du søker på caringbridge på småbarnsforum, finner du den.

Du kan også søke på caringbridge wilms i Google, og gå via den første siden du da får opp.

candyqueen_83
Skrevet

Helt forferdelig! Varme tanker går til familien.

Skrevet

Neeei! Jeg følger med dem men ujevne mellomrom og det så jo ganske fint ut nå og så dette tilbakeslaget. Alle varme tanker til familien nå.

Gjest følger med
Skrevet

Hvorfor sletter du mine innlegg?

Har ikke skrevet noe som kan støte noen?

Skrev at det var urettferdig det som skjer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...