Gjest Løveføtter Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 ...som var her for en liten stund siden. Men jeg har vært inne på hjemmesiden nå, og det er desverre dårlig nytt. Jeg føler så med familien Kava! Det er så trist og meningsløst at slikt skjer. Stakkars stakkars mennesker. Jeg sitter her og gråter, ingen skulle opplevd slike mareritt. Det er ingen ord igjen, alt blir bare for vondt! Jeg sender varme tanker til denne familien. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Leste det jeg også nå.... Så ufattelig vondt... Uff, sitter med tårer i øynene nå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Det var trist lesning. Var inne på siden for bare noen dager siden, og da skulle de til Tromsø for nye prøver. Har fulgt med dem disse to tunge årene her på DOL og det siste året på hjemmesiden. 0 Siter
Elis31 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Leste det jeg også nå.... Så ufattelig vondt... Uff, sitter med tårer i øynene nå. Har ikke ord en gang for hva man skal si en sånn situasjon. 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Tror innlegget med linken ble fjernet... (pga koblingen mellom nick og hjemmesiden) Jeg har også fulgt dem i kampen igjennom nå 2 år. Det er en grusom beskjed de har fått i dag, og jeg sitter her og føler en ufattelig tomhet og tristhet. Hvordan de nærmerste har det tør jeg ikke tenke på engang... trist 0 Siter
Aggathe Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Varme tanker fra meg også, ufattelig trist lesning : ( 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Helt forferdelig! Jeg får vondt langt inni hjerteroten Tankene går til lille Sigrid og familien 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Vennligst vis respekt for de som er berørt, og unngå enhver spekulasjon om deres situasjon. Dere må gjerne uttrykke sympati og støtte, men forøvrig ønsker vi at dere viser moderasjon mht hvordan temaet behandles. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Det var trist å lese på siden, og jeg sender også mange varme tanker til familien. 0 Siter
skal Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Nei!! Det var jo det som ikke fikk skje!! Varme tanker! 0 Siter
Gjest mamsemor Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Vennligst vis respekt for de som er berørt, og unngå enhver spekulasjon om deres situasjon. Dere må gjerne uttrykke sympati og støtte, men forøvrig ønsker vi at dere viser moderasjon mht hvordan temaet behandles. beklager ..... skjønte den ikke før nå, skal ikke gjenta seg 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 beklager ..... skjønte den ikke før nå, skal ikke gjenta seg :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Forferdelig trist. Mine tanker er hos dem.... 0 Siter
Gjest 83oslo Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 har fulgt med på henne litt oppgjennom tiden jeg også, men jeg husker ikke hjemmesideadressen? 0 Siter
laban Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Forferdelig. Jeg har vært inne på siden mange ganger idag, for å se om resultatene var kommet. Utrolig vond nedtur. Det er så meningsløst når årelang tapper kamp ikke lykkes. Jeg har lyst til å være veldig sint på noen, men denne gangen hjelper det ikke. Du har virkelig hatt uflaks når du rammes av noe såpass sjeldent og som så mange faktisk blir friske av, og likevel havner i feil del av statistikken. 0 Siter
laban Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 har fulgt med på henne litt oppgjennom tiden jeg også, men jeg husker ikke hjemmesideadressen? Hvis du søker på caringbridge på småbarnsforum, finner du den. Du kan også søke på caringbridge wilms i Google, og gå via den første siden du da får opp. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Helt forferdelig! Varme tanker går til familien. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Neeei! Jeg følger med dem men ujevne mellomrom og det så jo ganske fint ut nå og så dette tilbakeslaget. Alle varme tanker til familien nå. 0 Siter
Gjest følger med Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Vennligst vis respekt for de som er berørt, og unngå enhver spekulasjon om deres situasjon. Dere må gjerne uttrykke sympati og støtte, men forøvrig ønsker vi at dere viser moderasjon mht hvordan temaet behandles. Hvorfor sletter du mine innlegg? Har ikke skrevet noe som kan støte noen? Skrev at det var urettferdig det som skjer.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.