Gå til innhold

Jeg finner ikke igjen tråen om Sigrid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste også på hjemmesiden og ble ufattelig trist. Tapre, tapre, nydelige Sigrid.

Mine tanker og bønner går til henne og familien nå.

Skrevet

Har mange ganger sittet med tårer i øynene etter å ha vært inne på Sigrids side. Det har vært nedturer, oppturer, flotte beskrivelser av det de har vært med på i denne tiden, og nå nedtur igjen.

Sender alle varme tanker til KaVa og familien.

Skrevet

Sender alle varme tanker nordover til Kava-familien.

Jeg er så lei meg for dem.

Skrevet

Jeg har ikke ord.

Varme og styrkende tanker til Sigrids familie.

Skrevet

Huff, jeg fikk vondt inni meg nå :o(

Sender mange styrketanker jeg også...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har heller ikke ord. Tenker på dem...

Gjest ViViola
Skrevet

NEI!!!!!

Det er så forferdelig, vesle nydelige Sigrid skulle bli FRISK!

Tårene renner, sender varme tanker til hele familien.

Skrevet

Hvorfor sletter du mine innlegg?

Har ikke skrevet noe som kan støte noen?

Skrev at det var urettferdig det som skjer..

Det trenger ikke ha vært deg. Hvis du skrev noe i en "gren" av tråden hvor det også sto noe upassende, går ditt innlegg også med når Webmaster sletter. Jeg vet ikke hva som ble slettet, men det ser ut til at mamsemor påtar seg "skylden". Hvis du skrev noe i samme del av tråden, er det derfor innlegget ditt forsvant.

Skrevet

Så grusomt! Hadde sånn håpet på en positiv nyhet etter kontrollen :(

Jeg har så ofte vært så imponert over hvordan de har taklet dette,- gitt ungene flotte opplevelser og en best mulig hverdag til tross for det de har fryktet. Jeg tror dessverre ikke jeg ville klart det samme - er redd jeg ville vært så redd og deprimert at jeg ikke hadde kunnet stå på i slik grad...

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er så trist og meningsløst. Umulig å finne ord for det.

Mange varme tanker til hele familien.

Skrevet

Er hun blitt sykere igjen?? Å nei.. :-( Pleier sjekke innom sidene deres, men har ikke linken på PCen jeg bruker nå om dagen.... Tør nesten ikke lese videre i tråden her.... :-( Vondt i magen!

Skrevet

Er hun blitt sykere igjen?? Å nei.. :-( Pleier sjekke innom sidene deres, men har ikke linken på PCen jeg bruker nå om dagen.... Tør nesten ikke lese videre i tråden her.... :-( Vondt i magen!

Hvem er Sigrid?

Skrevet

Hvem er Sigrid?

Barnet til en DOLer. Hun har kreft :,-(

Skrevet

Se lenger ned, der jeg svarer 83oslo, så får du et hint.

Vi vet ikke helt hvor mye personfokus som tolereres her, derfor må du jobbe litt for saken selv.

Skrevet

Se lenger ned, der jeg svarer 83oslo, så får du et hint.

Vi vet ikke helt hvor mye personfokus som tolereres her, derfor må du jobbe litt for saken selv.

Funnet og lest. Det er bare forferdelig å lese. Stakkars mennesker. Jeg tror ikke jeg hadde klart å fungere normalt overhodet i en slik situasjon. Håper de fikk en flott bursdag og at hun har spist masse kake!!

Skrevet

Funnet og lest. Det er bare forferdelig å lese. Stakkars mennesker. Jeg tror ikke jeg hadde klart å fungere normalt overhodet i en slik situasjon. Håper de fikk en flott bursdag og at hun har spist masse kake!!

Jeg er også imponert over familien, det var mye derfor jeg lagde gratulasjonstråden på Meldinger.

Jeg har levd en stund og fått erfare at man klarer mer enn man tror når man virkelig må, men KaVa & co har gjort inntrykk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...