Gjest VKF Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ja, det er litt av et slagstriks å nevne at det er malt i Bergen! ;-) Og attpåtil i _desember_;-) *LOL* Kolegaen min lurte på hva det var som forgikk her borte hos meg. Greide ikke slutte å le. Litt kjedelig å måtte le midt i et fakturaspørsmål:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Dette er vel noe av det siste jeg ville brukt pengene på. Hvis jeg hadde mer penger enn jeg klarte å bruke kunne jeg fyre med maleriet. *LOL* Enig. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 At det var desember forundrer meg ikke, det er jo den mest depresive måneden av alle. Av og til må man juge på seg fattigdom, rett og slett. ''At det var desember forundrer meg ikke, det er jo den mest depresive måneden av alle. '' *Hehe* 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Dette er vel noe av det siste jeg ville brukt pengene på. Hvis jeg hadde mer penger enn jeg klarte å bruke kunne jeg fyre med maleriet. Det er kanskje det eneste jeg kunne ha brukt maleriet til også:-) 0 Siter
Gregga Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hjælpes! Fikk sånn "nå kommer jeg og tar deg" - følelse. Jeg sier jeg ikke kan male, men jammen tror jeg at jeg er riktig så god;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Jeg kan klart se bedre måter å bruke 2000,- på;-) 0 Siter
BMS! Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Dette er vel noe av det siste jeg ville brukt pengene på. Hvis jeg hadde mer penger enn jeg klarte å bruke kunne jeg fyre med maleriet. Minner meg om når jeg var på Jamaica og kjøpte masse dyr ved. Jeg kalte det veldedighet, og hamstret i vei, brakte hjem, og halvparten har gått i peisen. Ha en god helg 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Jeg kan klart se bedre måter å bruke 2000,- på;-) Du sier ikke det;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.