Gå til innhold

Fortsatt penger igjen etter jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er litt av et slagstriks å nevne at det er malt i Bergen! ;-) Og attpåtil i _desember_;-)

*LOL*

Kolegaen min lurte på hva det var som forgikk her borte hos meg.

Greide ikke slutte å le. Litt kjedelig å måtte le midt i et fakturaspørsmål:-)

Skrevet

Dette er vel noe av det siste jeg ville brukt pengene på. Hvis jeg hadde mer penger enn jeg klarte å bruke kunne jeg fyre med maleriet.

*LOL* Enig.

AneM1365380603
Skrevet

At det var desember forundrer meg ikke, det er jo den mest depresive måneden av alle.

Av og til må man juge på seg fattigdom, rett og slett.

''At det var desember forundrer meg ikke, det er jo den mest depresive måneden av alle. ''

*Hehe*

Skrevet

Dette er vel noe av det siste jeg ville brukt pengene på. Hvis jeg hadde mer penger enn jeg klarte å bruke kunne jeg fyre med maleriet.

Det er kanskje det eneste jeg kunne ha brukt maleriet til også:-)

Skrevet

Hjælpes! Fikk sånn "nå kommer jeg og tar deg" - følelse.

Jeg sier jeg ikke kan male, men jammen tror jeg at jeg er riktig så god;-)

Skrevet

Jeg kan klart se bedre måter å bruke 2000,- på;-)

Skrevet

Minner meg om når jeg var på Jamaica og kjøpte masse dyr ved. Jeg kalte det veldedighet, og hamstret i vei, brakte hjem, og halvparten har gått i peisen.

Ha en god helg

Skrevet

Jeg kan klart se bedre måter å bruke 2000,- på;-)

Du sier ikke det;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...