Gå til innhold

Kan en miste retten til sykemelding hvis jeg....

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer veldig på dette
Skrevet

som pasient ikke ønsker en en type behandling i ett sykdomsforløp? I dette tilfellet har jeg senebetennelse, og ønsker ikke steroiderinjeksjon. Har forsøkt alle andre tiltak uten noe særlig effekt.

Gjest ViViola
Skrevet

Ja, det kan man. Miste sykepengene, altså, om man ikke mottar godkjent behandling.

Hvorfor vil du ikke ha behandling?

Gjest Lurer veldig på dette
Skrevet

Ja, det kan man. Miste sykepengene, altså, om man ikke mottar godkjent behandling.

Hvorfor vil du ikke ha behandling?

Har tidligere fått slike injeksjoner, uten særlig effekt. Har også hørt at det ikke er bra å få for mye kortison. Vondt gjør det også. Men som sagt har jeg prøvd flere tiltak som akupunktur, medikasjon, fysio, avlastning ovs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...