Luska Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Dette er en helt vanlig gåte. Hvor lang tid vil det ta før du finner ut av det? Det er veldig enkelt, men likevel... Legg hodet i bløt. Tenk grundig over dette. Ta frem alle evnene dine. La hjernecellene kjøre på høygir, men bevar framfor alt roen og det kjølige overblikket. Det kan jo hende at du finner ut av det - en eller annen gang, håper jeg. Ro deg ned, tenk - tenk - tenk, jeg føler med deg. Lykke til. 0 Siter
Spirello Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Gåten? eller spørsmålet man skal tenke over? 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det er selve gåten som mangler i teksten... tror... 0 Siter
Faure Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det er selve gåten som mangler i teksten... tror... Dere gikk rett på hehe. Det er noe mer finurlig som mangler her ja. 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Selve gåten? Feil. Gåten er: hva mangler i teksten. 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Det er selve gåten som mangler i teksten... tror... Feil ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Feil. Gåten er: hva mangler i teksten. Ja, jeg mente at selve gåten manglet, men det var tydeligvis feil. 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Gåten? eller spørsmålet man skal tenke over? Nei, gåten mangler ikke. ) 0 Siter
Faure Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Nei, gåten mangler ikke. ) Jeg tror det kun er mesterhjernen til NHD som kan løse denne gåten. 0 Siter
laban Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg savner noen utropstegn, siden det er så mye imperativ i teksten. Men jeg er eldgammel og født med rødblyant i hånden. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg savner noen utropstegn, siden det er så mye imperativ i teksten. Men jeg er eldgammel og født med rødblyant i hånden. 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg savner noen utropstegn, siden det er så mye imperativ i teksten. Men jeg er eldgammel og født med rødblyant i hånden. Det er ihvertfall bedre for din mor enn om du hadde vært født med ski på beina! ;-) 0 Siter
Faure Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Svaret Hehe det mangler vel i alle gåter. 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Svaret Hehe, stemmer forsåvidt, men det er ikke det som er rett svar. ) 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Jeg savner noen utropstegn, siden det er så mye imperativ i teksten. Men jeg er eldgammel og født med rødblyant i hånden. Feil ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Feil ) Søren, jeg som trodde jeg tok den kjapt;-) Men er det ordet "ikke" da? Som i "Dette er _ikke_ en vanlig gåte"? 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Selve gåta mangler. ) Neida, gåta er der, den. Gåta er jo: hva mangler i denne teksten? ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.