Gå til innhold

Gåte: hva mangler i denne teksten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men svaret er faktisk rett. Det vil si; svaret en skal frem til, er bokstaven S. De andre bokstavene som spratt nevnte mangler jo også, men S er en såpass vanlig bokstav at det er ganske spesielt at den ikke er med i teksten.

Pokker, jeg hadde håpet ingen klarte den! :o)

Men det er jo mye som mangler, da, og som ville vært et like logisk svar som at s og/eller de andre bokstavene mangler;-)

For eksempel mangler det ymse tegn, som bl a semikolon eller som påpekt av Laban utropstegn, likeså mangler gåten tall, for ikke å snakke om at gåta ikke nevner Bodø med ett ord;-)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

16

• morsan

10

• Bookworm

9

• Faure

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Men det er jo mye som mangler, da, og som ville vært et like logisk svar som at s og/eller de andre bokstavene mangler;-)

For eksempel mangler det ymse tegn, som bl a semikolon eller som påpekt av Laban utropstegn, likeså mangler gåten tall, for ikke å snakke om at gåta ikke nevner Bodø med ett ord;-)

Søren - BODØ var det som manglet;-) Den burde vi ha skjønt mye tidligere - hihi...

Skrevet

Jadda! Skulle bare komme med en liten artighet sånn en fredags ettermiddag jeg, da! Og så plukker du det fra hverandre og ødelegger alt! ;o)

Den samme gåta sto forøvrig her på DOL også i 2002. Da var det ingen som saboterte svaret! ;o))

Gjest Elextra
Skrevet

Men svaret er faktisk rett. Det vil si; svaret en skal frem til, er bokstaven S. De andre bokstavene som spratt nevnte mangler jo også, men S er en såpass vanlig bokstav at det er ganske spesielt at den ikke er med i teksten.

Pokker, jeg hadde håpet ingen klarte den! :o)

Men S'en manglet jo ikke, i og med at den ikke behøvdes *S*

Skrevet

Men S'en manglet jo ikke, i og med at den ikke behøvdes *S*

;o)

Gjest BodøBø
Skrevet

Søren - BODØ var det som manglet;-) Den burde vi ha skjønt mye tidligere - hihi...

Det reagert æ å på. Kor i farsken bei det av Bodø?

-Her e æ!

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke si meg du er fra Bodø!? :)

Skrevet

-Her e æ!

*vinker til Bodø*

Skrevet

Ikke si meg du er fra Bodø!? :)

Absolutt ikke, men den manglet uansett i gåten;-)

Skrevet

Jadda! Skulle bare komme med en liten artighet sånn en fredags ettermiddag jeg, da! Og så plukker du det fra hverandre og ødelegger alt! ;o)

Den samme gåta sto forøvrig her på DOL også i 2002. Da var det ingen som saboterte svaret! ;o))

Sånn kan det gå! Kanskje jeg var bortreist den dagen? ;-)

Skrevet

-Her e æ!

Dra på Lopphavet, som hu bestemor si.

Skrevet

Trist om svaret hadde stått i alle gåter, lite utfordrende da:-)

Men det står som regel under, bare opp ned *lol*

Gjest Elextra
Skrevet

Absolutt ikke, men den manglet uansett i gåten;-)

Hehe, ok, jeg trodde heller ikke du var fra så langt nord, men feil kan man ta.

Skrevet

Sånn kan det gå! Kanskje jeg var bortreist den dagen? ;-)

Ja, det må du ha vært! ;o)

Skrevet

Men det står som regel under, bare opp ned *lol*

Da er viljestyrke en fin ting å være utstyrt med;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...