Onsdag1365380628 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg behøver litt slankehjelp og har tenkt å melde meg på nettbasert slankekurs. Søkte på nettet, men fikk begrenset resultat. Noen som har tips og råd? 0 Siter
Gjest vektklubben noe for deg? Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 www.vektklubb.no 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Sjekk Grete Roede sine sider. :-) 0 Siter
AAA Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Smaken er som baken, og alt det der. Jeg var medlem i vektklubb.no, og opplegget der passet meg glimrende. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Smaken er som baken, og alt det der. Jeg var medlem i vektklubb.no, og opplegget der passet meg glimrende. Passet meg også. Det var veldig bevisstgjørende. Etter hvert visste jeg omtrent hvor mye jeg kan spise- og av hva- for å holde meg mett og like vel gå ned i vekt. Etter å ha gått ned ønskede kiloer så droppet jeg klubben, og brukte deler av kunnskapen + lav-karbo tips til hverdags. Nå er vekta veldig stabil og har vært det lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.