Gjest Æ e nordfra Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=23819 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det er jo bare et vakkert syn! Er helt enig at mørketiden kan være helt spektakulært;) 0 Siter
Gjest Æ e nordfra Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Er du fra denne plassen? Ja det er jeg, men bor der ikke nå. Men skjønner nå for en fantastisk flott natur man har der oppe. Det er som et maleri hele veien. 0 Siter
Gjest vakkert Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Ja det er jeg, men bor der ikke nå. Men skjønner nå for en fantastisk flott natur man har der oppe. Det er som et maleri hele veien. Er også derfra nemlig, men bor ikke i samme kommune lengre, dog nyter jeg den vakre naturen og lyset daglig :-) 0 Siter
Gjest Æ e nordfra Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Er også derfra nemlig, men bor ikke i samme kommune lengre, dog nyter jeg den vakre naturen og lyset daglig :-) Sukk, misunnelig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.