Faure Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Margaret Thatcher er ikke død ennå så kanskje... 0 Siter
tonie Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det kommer vel litt an på hvor dere drar det, men vær så snill å ringe meg hvis dere møter Mr Darcy! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det kommer vel litt an på hvor dere drar det, men vær så snill å ringe meg hvis dere møter Mr Darcy! *flirer* 0 Siter
Colette Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det kommer vel litt an på hvor dere drar det, men vær så snill å ringe meg hvis dere møter Mr Darcy! Hvem er Mr Darcy? "blond" :-) 0 Siter
Colette Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvem er Mr Darcy? "blond" :-) Colin Firth? Som også var ned i "Mamma mia"? 0 Siter
tonie Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvem er Mr Darcy? "blond" :-) Å nei, nei, nei, nå glemmer vi Mamma Mia, ikke sant? Selv om mange ikke vil tro det har de fleste menn en best før dato, så også min elskede Colin. Mr Darcy....Åh Gud. Her er han: http://a0.vox.com/6a00c22525bc4f549d00e398f0cc700004-500pi Sukk. Jeg mener ikke å være shallow, men Gudbedre så vakker han var......*dåne* 0 Siter
tonie Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231543590' post='4060665] *flirer* Flirer du, du nebbete kvinne? Colin var hot. Husker du den opp av vannet-scenen i Stolthet og fordom, eller? Nehei, tenkte meg det. *himle* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Å nei, nei, nei, nå glemmer vi Mamma Mia, ikke sant? Selv om mange ikke vil tro det har de fleste menn en best før dato, så også min elskede Colin. Mr Darcy....Åh Gud. Her er han: http://a0.vox.com/6a00c22525bc4f549d00e398f0cc700004-500pi Sukk. Jeg mener ikke å være shallow, men Gudbedre så vakker han var......*dåne* Skulle shavet vekk kinnskjegget. 0 Siter
Colette Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Flirer du, du nebbete kvinne? Colin var hot. Husker du den opp av vannet-scenen i Stolthet og fordom, eller? Nehei, tenkte meg det. *himle* Det var han, ja :- Jeg hater "Mamma mia"- bare så det er sagt:-( Makan til makkverk. uansett hvor mye jeg elsker Meryl Streep:-( Men han er jo vakker- men virker så usikker? "Blæh" Men du verden..jeg har fått sansen for han karen i rullestol - i den norske serien :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det var han, ja :- Jeg hater "Mamma mia"- bare så det er sagt:-( Makan til makkverk. uansett hvor mye jeg elsker Meryl Streep:-( Men han er jo vakker- men virker så usikker? "Blæh" Men du verden..jeg har fått sansen for han karen i rullestol - i den norske serien :-) Jeg liker Mamma mia. 0 Siter
Colette Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg liker Mamma mia. Hva likte du med den? :-) Beklager, men jeg har aldri sett en film som irriterte meg mer. Satt hele tiden og ventet på en handling som ikke var der. Bare avbrutt av de evindelige caraoke-sangene av Abba's melodier. Helt forferdelig :-( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hva likte du med den? :-) Beklager, men jeg har aldri sett en film som irriterte meg mer. Satt hele tiden og ventet på en handling som ikke var der. Bare avbrutt av de evindelige caraoke-sangene av Abba's melodier. Helt forferdelig :-( AMEN! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hva likte du med den? :-) Beklager, men jeg har aldri sett en film som irriterte meg mer. Satt hele tiden og ventet på en handling som ikke var der. Bare avbrutt av de evindelige caraoke-sangene av Abba's melodier. Helt forferdelig :-( Jeg hadde kanskje ikke så store forventninger. Første gangen jeg så den sovna jeg og 3-åringen i sofaen. Etter det satte barna filmen på minst et par ganger hver gang. Jeg likte den bare bedre og bedre, selv om handlingen til å begynne med kom hulter i bulter. Jeg liker musikken, kanskje derfor 0 Siter
Colette Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 AMEN! Ok :-) Makan til makkverk av en film har jeg altså aldri sett. At skuespillere som Meryl Streep og Pierce Brosnan i det hele tatt kunne få seg til å spille i denne filmen...Jeg begynner virkelig å tvile på deres dømmekraft. Det var et mareritt på 1.5 timer, og jeg satt bare å ventet på å få marerittet overstått. Det var virkellig ILLE. 0 Siter
Colette Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg hadde kanskje ikke så store forventninger. Første gangen jeg så den sovna jeg og 3-åringen i sofaen. Etter det satte barna filmen på minst et par ganger hver gang. Jeg likte den bare bedre og bedre, selv om handlingen til å begynne med kom hulter i bulter. Jeg liker musikken, kanskje derfor Handlingen var ..ja, hva var den? Ingenting- bare et skvalder rundt et bryllup. Og musikken? Caraoke på Abbas musikk. Du deltok kanskje ikke i Abba-tiden? Og var på diskotek og danset etter "Dancing Queen" med Abba? Det var jeg :-) 0 Siter
tonie Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Ok :-) Makan til makkverk av en film har jeg altså aldri sett. At skuespillere som Meryl Streep og Pierce Brosnan i det hele tatt kunne få seg til å spille i denne filmen...Jeg begynner virkelig å tvile på deres dømmekraft. Det var et mareritt på 1.5 timer, og jeg satt bare å ventet på å få marerittet overstått. Det var virkellig ILLE. Haha, såpass? Vel, men Colin er med selv om han er homo. Dessuten, ærlig talt Colette, han SPILLER usikker. Det er jo liksom varemeket hans, sånn som Hugh Grant spiller vimsete og arrogant(Yækk). Men Colin er Colin, og det er han som ER Mr Darcy, og sånn er det med det. Jeg ser mellom fingrene med det meste når det gjelder ham, også aldring og stadig mer tønneformet figur;) Men han rullestolfyren, han er kul ja? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Handlingen var ..ja, hva var den? Ingenting- bare et skvalder rundt et bryllup. Og musikken? Caraoke på Abbas musikk. Du deltok kanskje ikke i Abba-tiden? Og var på diskotek og danset etter "Dancing Queen" med Abba? Det var jeg :-) Jeg reagerte veldig på den elendige syngingen i filmen, men etter den hadde duret noen ganger var det helt greit Jeg danset ikke så mye til Abba, for de var ikke på topp lenger da jeg ble fjortis. Da var det f eks A-ha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.