Gå til innhold

Hvilke store britiske kjendiser møter vi i Londo

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Ok :-) Makan til makkverk av en film har jeg altså aldri sett. At skuespillere som Meryl Streep og Pierce Brosnan i det hele tatt kunne få seg til å spille i denne filmen...Jeg begynner virkelig å tvile på deres dømmekraft. Det var et mareritt på 1.5 timer, og jeg satt bare å ventet på å få marerittet overstått. Det var virkellig ILLE.

He he. Det er nesten litt gøy å lese at andre reagerer så fælt på filmen.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

15

• tonie

10

• AneM1365380603

6

• Lotte :o)

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Haha, såpass?:) Vel, men Colin er med selv om han er homo. Dessuten, ærlig talt Colette, han SPILLER usikker. Det er jo liksom varemeket hans, sånn som Hugh Grant spiller vimsete og arrogant(Yækk). Men Colin er Colin, og det er han som ER Mr Darcy, og sånn er det med det. Jeg ser mellom fingrene med det meste når det gjelder ham, også aldring og stadig mer tønneformet figur;)

Men han rullestolfyren, han er kul ja? :)

Du mener denne karen her, gjør du ikke?:

http://upload.moldova.org/movie/actors/c/colin_firth/thumbnails/tn2_colin_firth_1.jpg

Skrevet

Jeg reagerte veldig på den elendige syngingen i filmen, men etter den hadde duret noen ganger var det helt greit :)

Jeg danset ikke så mye til Abba, for de var ikke på topp lenger da jeg ble fjortis. Da var det f eks A-ha :)

Du kan le du :-) Men for oss som likte Abba i 80-årene, så er ikke dette tull. De var og er suverene i sin sjanger. Og dette blir bare tull i forhold:-(

Ingenting irriteterer meg mer enn filmer som media bestemmer skal bli en salgsuksess. Og vi går på limpinnen. Går på kino og kjøper videoer..... Ingenting har fortjent dette mindre enn denne filmen her. Sorry AneM:-( Men vi er offer for markedskreftene i denne sammenhnegen.

Skrevet

Jeg er så fryktelig svak for brunøyde menn, skjønner du:)

He..he..Ja, han er vakker :-) Vi har jo ofte vært enige om om menn, og jeg skjønner hva du ser i han...men ikke helt:-( Han er jo ikke SÅ skjønn?

AneM1365380603
Skrevet

Du kan le du :-) Men for oss som likte Abba i 80-årene, så er ikke dette tull. De var og er suverene i sin sjanger. Og dette blir bare tull i forhold:-(

Ingenting irriteterer meg mer enn filmer som media bestemmer skal bli en salgsuksess. Og vi går på limpinnen. Går på kino og kjøper videoer..... Ingenting har fortjent dette mindre enn denne filmen her. Sorry AneM:-( Men vi er offer for markedskreftene i denne sammenhnegen.

Jeg likte Abba da, og jeg liker dem nå, men synes likevel filmen er ok. Jeg har unger som setter den på regelmessig, så kanskje jeg er blitt hjernevasket. Uansett spiller det ingen rolle, så lenge jeg synes den er grei nok :)

Enkelte scener er jo bare helt utrolig bra, men det er sånt som jeg har funnet ut etterhvert.

At mange ikke liker filmen synes jeg er helt greit. Jeg er bare glad jeg selv tåler å høre/ se slikt om og om igjen siden ungene liker det. En stund var det Grimm og Gru som gikk dagen lang.

Skrevet

He..he..Ja, han er vakker :-) Vi har jo ofte vært enige om om menn, og jeg skjønner hva du ser i han...men ikke helt:-( Han er jo ikke SÅ skjønn?

Hva synes du om dette da? "My favourite:-) ":

Skrevet

JO! :/

Du har ikke sett den serien, du. Alle som har det er dypt og inderlig forelsket i Mr Darcy. Han er uoppnåelig, umulig å elske med mindre du har et usedvanlig varmt hjerte, autoritær, svak, vakker og inderlig. I Tv- serien vel og merke. Boken gjorde ikke på langt nær like sterkt inntrykk på meg;)

Skrevet

Du har ikke sett den serien, du. Alle som har det er dypt og inderlig forelsket i Mr Darcy. Han er uoppnåelig, umulig å elske med mindre du har et usedvanlig varmt hjerte, autoritær, svak, vakker og inderlig. I Tv- serien vel og merke. Boken gjorde ikke på langt nær like sterkt inntrykk på meg;)

Nei jeg har ikke sett det tv-programmet. Jeg er dypt og indelig "forelsket" i Richard Gere. Kan ikke noe for det :-/ Han er bare så vidunderlig :-)

Skrevet

Dette er sluttscenen :-)

Skrevet

Dette er sluttscenen :-)

Mmm:)

Jeg har sett den og jeg skjønner godt hva du mener. Han hadde også et best før stempel. Jeg mener....Pretty Woman var ikke helt det samme....Var det...?

Skrevet

Mmm:)

Jeg har sett den og jeg skjønner godt hva du mener. Han hadde også et best før stempel. Jeg mener....Pretty Woman var ikke helt det samme....Var det...?

Nei. men han er vidunderlig, uansett :-) My god...jeg måler menn etter hans standard, og derfor lever jeg alene i dag:-) All or nothing for me, babe :-) Som han sier :-)

Skrevet

Nei. men han er vidunderlig, uansett :-) My god...jeg måler menn etter hans standard, og derfor lever jeg alene i dag:-) All or nothing for me, babe :-) Som han sier :-)

Hehe, da da forstår jeg litt mer;) Det blir som med meg og Colin det der. Jeg tilgir ham for mamma Mia og alt sammen bare fordi jeg ha sett ham på sitt beste:)

Skrevet

Hehe, da da forstår jeg litt mer;) Det blir som med meg og Colin det der. Jeg tilgir ham for mamma Mia og alt sammen bare fordi jeg ha sett ham på sitt beste:)

Jeg vet at han har gjort det bedre enn i Mamma Mia. Da forstår vi hverandre, og det er jo bra :-) Jeg har sett Colin F. i mange andre roller enn i Mamma Mia (My God) , og han er en utmerket skuespiller :-)

Noe flaut dette her da, men....:-)

Skrevet

Det kommer vel litt an på hvor dere drar det, men vær så snill å ringe meg hvis dere møter Mr Darcy! :)

Åh.. Mr. Darcy.. evt Colin blant venner, er til å sikle mye av...

Skrevet

Ok :-) Makan til makkverk av en film har jeg altså aldri sett. At skuespillere som Meryl Streep og Pierce Brosnan i det hele tatt kunne få seg til å spille i denne filmen...Jeg begynner virkelig å tvile på deres dømmekraft. Det var et mareritt på 1.5 timer, og jeg satt bare å ventet på å få marerittet overstått. Det var virkellig ILLE.

Takk. Akkurat hva jeg ville høre. Jeg lagde en tråd om akkurat dette her for et par uker sida, men det var et fåtall som var enige med meg. ;)

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4058027

Skrevet

Å nei, nei, nei, nå glemmer vi Mamma Mia, ikke sant? Selv om mange ikke vil tro det har de fleste menn en best før dato, så også min elskede Colin.

Mr Darcy....Åh Gud. Her er han:

http://a0.vox.com/6a00c22525bc4f549d00e398f0cc700004-500pi

Sukk. Jeg mener ikke å være shallow, men Gudbedre så vakker han var......*dåne*

;)

Jeg kommer aldri til å skjønne hva det er med mr. Darcy... Dere skal få sloss i fred om ham for min del. Men jeg kjenner flere som ligger langflate etter ham omtrent.

Skrevet

He he. Det er nesten litt gøy å lese at andre reagerer så fælt på filmen.

..nesten så jeg synes det blirr litt påtatt...;-)

Skrevet

Flirer du, du nebbete kvinne? Colin var hot. Husker du den opp av vannet-scenen i Stolthet og fordom, eller? Nehei, tenkte meg det. *himle*

Jeg aner ikke hva du snakker om. :-) Kom med noen bilder *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...