tonie Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Jeg kommer aldri til å skjønne hva det er med mr. Darcy... Dere skal få sloss i fred om ham for min del. Men jeg kjenner flere som ligger langflate etter ham omtrent. Jeg tror vi har forskjellig smak når det gjelder det meste Lillemus, også når det kommer til menn. Jeg tar Darcy så kan du kose deg med den tynne, gustne, lille bleikfisen Veum;) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Jeg tror vi har forskjellig smak når det gjelder det meste Lillemus, også når det kommer til menn. Jeg tar Darcy så kan du kose deg med den tynne, gustne, lille bleikfisen Veum;) Heeeeeelt i orden! *Slafse* 0 Siter
Colette Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Takk. Akkurat hva jeg ville høre. Jeg lagde en tråd om akkurat dette her for et par uker sida, men det var et fåtall som var enige med meg. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4058027 Jeg er nå i hvert fall enig med deg:-) Syntes det var en elendig film, som jeg hadde problemer med å komme meg igjennom. Og jeg har også snakker med andre, som sier: Joda...,men det er nå bare Abba som er Abba. Jeg leste en kritikk av filmen, hvor det sto: Dette er filmen man enten elsker eller hater :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.