Gå til innhold

Aktiv fredag?


skal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tror jeg

Gosh, så flink du er!

Jeg kommer ikke i gang for tiden, og har et mislykket prosjekt gående i forhold til slanking og å komme seg fysisk i form. Men når jeg ser hvor flinke mange andre er, også her på nett, tenker jeg at da må jeg også kunne klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh, så flink du er!

Jeg kommer ikke i gang for tiden, og har et mislykket prosjekt gående i forhold til slanking og å komme seg fysisk i form. Men når jeg ser hvor flinke mange andre er, også her på nett, tenker jeg at da må jeg også kunne klare det.

Tenk lite nok i starten, så går det! 10 min støvsuging, 10 min til butikken.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes fint ut. -Jeg har trent en time og litt styrketrening for føttene. Første gang jeg prøver det, og det er stor forskjell på styrken i de forskjellige muskelgruppene. Satser på en rolig helg for min del. God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes fint ut. -Jeg har trent en time og litt styrketrening for føttene. Første gang jeg prøver det, og det er stor forskjell på styrken i de forskjellige muskelgruppene. Satser på en rolig helg for min del. God helg!

Skikkelig treningsmodus for tiden du! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig treningsmodus for tiden du! God helg!

Ja, jeg har egentlig lyst til å løpe maraton. Trene til det. Men..jeg tror kanskje det må vente da jeg ikke er super-woman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...