feriehungrig Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Er det noen her som har vært på Santorini? Anbefales/anbefales ikke? Hvilket område bodde du i / htoell? Eller har du kanskje en annen øy å anbefale? Har aldri vært i Hellas, og det er jo så mye å velge mellom. Jeg er ikke ute etter en "partyøy". 0 Siter
McLoud Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Santorini er ikke noen party-øy. Det er en vakker øy hvor dere helt sikkert vil trives. Mye å se på. mye å trives med. En liten båttur, så er dere over til Italia også. 0 Siter
Gjest frokostsulten Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Santorini er ikke noen party-øy. Det er en vakker øy hvor dere helt sikkert vil trives. Mye å se på. mye å trives med. En liten båttur, så er dere over til Italia også. Liten båttur fra Santorini til Italia? Det stemmer vel ikke akkurat. Det er jo 70-80 mil midt uti middelhavet i avstand. Visste ikke at det gikk rutebåter på den strekningen, jeg. Bare cruise. 0 Siter
siddisen Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Nydelig øy hvor jeg har vært 2 ganger. Reiser gjerne tilbake. Har selv vært i feriebyen Kamari. Søk på Apollo.no. Men det er langt til Italia herfra - ca. 90 mil i luftlinje, så det der med rask båttur til Italia kan du glemme. 0 Siter
siddisen Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Santorini er ikke noen party-øy. Det er en vakker øy hvor dere helt sikkert vil trives. Mye å se på. mye å trives med. En liten båttur, så er dere over til Italia også. Ang. rask båttur til Italia tar du litt feil, altså. 90 mil i luftlinje til Italias tåspiss viser Google Earth. 0 Siter
feriehungrig Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Nydelig øy hvor jeg har vært 2 ganger. Reiser gjerne tilbake. Har selv vært i feriebyen Kamari. Søk på Apollo.no. Men det er langt til Italia herfra - ca. 90 mil i luftlinje, så det der med rask båttur til Italia kan du glemme. Apollo er det reisebyrået ejg foreløpig har funnet som ser ut til å ha et av de bedre utvalgene til Santorini. Hvilke(t) hotell har du bodd på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.