Gå til innhold

Vært på Santorini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har vært på Santorini? Anbefales/anbefales ikke? Hvilket område bodde du i / htoell? Eller har du kanskje en annen øy å anbefale? Har aldri vært i Hellas, og det er jo så mye å velge mellom. Jeg er ikke ute etter en "partyøy".

Skrevet

Santorini er ikke noen party-øy. Det er en vakker øy hvor dere helt sikkert vil trives. Mye å se på. mye å trives med. En liten båttur, så er dere over til Italia også.

Gjest frokostsulten
Skrevet

Santorini er ikke noen party-øy. Det er en vakker øy hvor dere helt sikkert vil trives. Mye å se på. mye å trives med. En liten båttur, så er dere over til Italia også.

Liten båttur fra Santorini til Italia? Det stemmer vel ikke akkurat. Det er jo 70-80 mil midt uti middelhavet i avstand. Visste ikke at det gikk rutebåter på den strekningen, jeg. Bare cruise.

Skrevet

Nydelig øy hvor jeg har vært 2 ganger. Reiser gjerne tilbake. Har selv vært i feriebyen Kamari. Søk på Apollo.no.

Men det er langt til Italia herfra - ca. 90 mil i luftlinje, så det der med rask båttur til Italia kan du glemme.

Skrevet

Ang. rask båttur til Italia tar du litt feil, altså. 90 mil i luftlinje til Italias tåspiss viser Google Earth.

Skrevet

Nydelig øy hvor jeg har vært 2 ganger. Reiser gjerne tilbake. Har selv vært i feriebyen Kamari. Søk på Apollo.no.

Men det er langt til Italia herfra - ca. 90 mil i luftlinje, så det der med rask båttur til Italia kan du glemme.

Apollo er det reisebyrået ejg foreløpig har funnet som ser ut til å ha et av de bedre utvalgene til Santorini. Hvilke(t) hotell har du bodd på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...