Gå til innhold

Ari...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har ikke jeg lest det siste Grimstad sier, men jeg synes det er ganske søkt at en som har vært ansatt ved kongehuset (for det har han vel?) går ut i media og slarver om kongefamilien.

Forresten har jeg sansen for Ari. Jeg tror han er en veldig koselig kar som aldri ville gjort en flue fortred. Han er spesiell og ganske unorsk i sin væremåte, og det kan det være vanskelige for oss trauste nordmenn å forholde oss til ;-)

Tenk om flere menn kunne vært som Ari? Da tror jeg verden ville vært et bedre sted å leve :)

Han er spesiell ja, men jeg har også hørt han skal være veldig, veldig snill og omtenksom. :o)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• morsan

6

• BMS!

6

• Lotte :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest anonymiatisten
Skrevet

Nå har ikke jeg lest det siste Grimstad sier, men jeg synes det er ganske søkt at en som har vært ansatt ved kongehuset (for det har han vel?) går ut i media og slarver om kongefamilien.

Forresten har jeg sansen for Ari. Jeg tror han er en veldig koselig kar som aldri ville gjort en flue fortred. Han er spesiell og ganske unorsk i sin væremåte, og det kan det være vanskelige for oss trauste nordmenn å forholde oss til ;-)

Tenk om flere menn kunne vært som Ari? Da tror jeg verden ville vært et bedre sted å leve :)

Enig. Har en venninne som kjenner han og hun skryter uhemmet av han som menneske, En fantastisk hyggelig og omtenksom person.

AneM1365380603
Skrevet

''

Forresten har jeg sansen for Ari. Jeg tror han er en veldig koselig kar som aldri ville gjort en flue fortred. Han er spesiell og ganske unorsk i sin væremåte, og det kan det være vanskelige for oss trauste nordmenn å forholde oss til ;-)''

Jeg synes også han er en farveklatt, både han og hans fru :)

Skrevet

''

Forresten har jeg sansen for Ari. Jeg tror han er en veldig koselig kar som aldri ville gjort en flue fortred. Han er spesiell og ganske unorsk i sin væremåte, og det kan det være vanskelige for oss trauste nordmenn å forholde oss til ;-)''

''Jeg synes også han er en farveklatt, både han og hans fru :)''

De er et friskt pust i et ellers ganske traust kongehus. :o) Jeg mente ikke å snakke strygt om Ari med innlegget altså, men det var noe komisk at det var akkurat han som skulle si det. ;o)

Ellers synes jeg resten av kongehuset også gjør en god jobb som Norges ambassadører jeg da. :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ari har rett i at det er veldig usmakelig av Grimstad å kritisere kongehuset i og med at han har jobbet der.

AneM1365380603
Skrevet

De er et friskt pust i et ellers ganske traust kongehus. :o) Jeg mente ikke å snakke strygt om Ari med innlegget altså, men det var noe komisk at det var akkurat han som skulle si det. ;o)

Ellers synes jeg resten av kongehuset også gjør en god jobb som Norges ambassadører jeg da. :o)

For å være helt ærlig, så har jeg ikke satt meg inn i hva som diskuteres her ;)

Jeg har bare litt sansen for de som tør å skille seg ut fra mengden.

Skrevet

Han er spesiell ja, men jeg har også hørt han skal være veldig, veldig snill og omtenksom. :o)

Og det er en god egenskap flere skulle hatt :)

Jeg tror igrunnen han har flere gode egenskaper enn dårlige ;)

Skrevet

Enig. Har en venninne som kjenner han og hun skryter uhemmet av han som menneske, En fantastisk hyggelig og omtenksom person.

Høres bra ut :)

Ja, til flere Ari'er :)

Skrevet

''

Ja, de er nok hærlige mennesker. Hadde ikke vært meg imot å ha dem som venner ;-)

Skrevet

Ari har rett i at det er veldig usmakelig av Grimstad å kritisere kongehuset i og med at han har jobbet der.

Helt enig!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg tror de gjør en fantastisk jobb;)

Og jeg er sååå glad jeg _ikke_ er kongelig! Tenk på alle de evighetslange middagene....Hjelp!

Skrevet

Jeg kjenner ikke den historien jeg, men jeg reagerer mest på dette med hovedfagseksamen i sen alder. Man er da vel statsviter uansett om man tar hovedfag som 25 eller 40-årig? Altså i statsvitenskap da.

Gjest forsvarer
Skrevet

Hvor mye hadde han selv vært i media hadde det ikke vært for hans forhold til kongehuset? Han er vel ikke akkurat den rette til å snakke nedlatende om andre som gjør det samme.

Han er en kjent forfatter - har du glemt det?

Gjest ViViola
Skrevet

Han er en kjent forfatter - har du glemt det?

He-he, hvor "kjent forfatter" hadde han vært uten kongehuset?

Skrevet

Hvor mye hadde han selv vært i media hadde det ikke vært for hans forhold til kongehuset? Han er vel ikke akkurat den rette til å snakke nedlatende om andre som gjør det samme.

Nå viste i alle fall jeg om hvem Ari var lenge før han ble sammen med Marta, om det var det du sikter til?

Han er med tiden blitt nokså "anonym" i forhold, vil jeg vel heller påstå. I alle fall mindre rabiat ;-D

Skrevet

He-he, hvor "kjent forfatter" hadde han vært uten kongehuset?

Jeg hadde lest boka, og viste godt hvem han var før han ble sammen med Marta, og han er jo blitt mye mindre "rabbagass" enn tideliger, jo, Ari er typen som ville vært i søkelyset både med eller uten henne.

Nesten urettferdig syns jeg, at nå skal liksom han ha "slått seg frem" på henne. Det klarte han fint på egenhånd selv, faktisk.

Skrevet

Usmakelig syns jeg, snakk om ikke å respektere sin gamle arbeidsplass.

Men mitt forsvar av Ari videre i tråden her, skulle man nesten tro jeg var forelsket i han :-D Men nei, poenget er jo bare at jeg syns han er en flott fyr, og tror uansett at han ville vært i media uten å være prinsessegemal, han var jo i media lenge før henne også.

God helg

Gjest forsvarer
Skrevet

Jeg hadde lest boka, og viste godt hvem han var før han ble sammen med Marta, og han er jo blitt mye mindre "rabbagass" enn tideliger, jo, Ari er typen som ville vært i søkelyset både med eller uten henne.

Nesten urettferdig syns jeg, at nå skal liksom han ha "slått seg frem" på henne. Det klarte han fint på egenhånd selv, faktisk.

Me 2.

Janteloven henger sikkert på Lillemus` kjøleskap

Skrevet

Me 2.

Janteloven henger sikkert på Lillemus` kjøleskap

Ja, ja, nå var det faktisk ikke ett svar til Lillemus da, og jeg henger meg ikke på noen skittkasting av andre brukere her.

Men ellers har vi nok samme synet på Ari :-D

Gjest ViViola
Skrevet

Tja, det vil man jo aldri få svar på, da, jeg visste også hvem han var før han ble sammen med prinsessen - men superkjendis var han dog ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...