Gå til innhold

Ari...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, det vil man jo aldri få svar på, da, jeg visste også hvem han var før han ble sammen med prinsessen - men superkjendis var han dog ikke.

Nå har vi vel ingen superkjendiser i norge, så der er jeg vel enig med deg.

Men han var kjent som både forfatter, provokadør og en rekke talkshow ble han invitert til, og nærmere kjent her i gamlelandet blir man neppe.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• morsan

6

• BMS!

6

• Lotte :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han er en kjent forfatter - har du glemt det?

Jeg har lest "Trist som faen" og den var faen så oppskrytt for å si det mildt! Og de andre to bøkene hans har ikke akkurat blitt storselgere de heller så de hadde ikke blitt særlig omtalt om han ikke hadde vært mannen til Märtha.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231585102' post='4060813]

Dumt å ha en langt lavere standard i ett av rommene i huset, hehe! Kjekt at svigerfar føler seg hjemme, når'n er på besøk også ;-)

Det kan jo hende at han har arvet den av sin egen bestefar. Var det ikke han som snekret vugga eller noe sånt... :)

Skrevet

Når jeg leste artikkelen tenkte jeg hold kjeft Ari. Grimsrud forteller mest om seg selv. Selv om jeg synes han har blitt mer saklig i det siste, enn sist gang han sluttet.

Utenom det synes jeg Ari er en litt kul fyr, som kjeft og blir latterliggjort uansett hva han gjør.

Skrevet

''Jeg synes også han er en farveklatt, både han og hans fru :)''

De er et friskt pust i et ellers ganske traust kongehus. :o) Jeg mente ikke å snakke strygt om Ari med innlegget altså, men det var noe komisk at det var akkurat han som skulle si det. ;o)

Ellers synes jeg resten av kongehuset også gjør en god jobb som Norges ambassadører jeg da. :o)

''Jeg mente ikke å snakke strygt om Ari med innlegget altså, men det var noe komisk at det var akkurat han som skulle si det. ;o)''

Jeg skjønte akkurat hva du mente! :-)

Jeg liker også Ari, og synes det er artig med folk som er litt utenom det vanlige, og misliker en del kritikk av han som virker sim om det er "gammelt oppgulp" av ting andre har sagt.

Men jeg synes ikke ditt innlegg var slik i det hele tatt, og selv om han både var kjent generelt sett og av meg før han traff Märtha, er jeg helt enig med deg i at det var litt komisk at han kritiserte Grimstad for nettopp dette:-)

Når det er sagt, er jeg helt enig med Ari i at Grimstad ikke bør slarve om kongefamilien.

Skrevet

Og det er en god egenskap flere skulle hatt :)

Jeg tror igrunnen han har flere gode egenskaper enn dårlige ;)

Det tror jeg også:-)

Skrevet

Jeg har lest "Trist som faen" og den var faen så oppskrytt for å si det mildt! Og de andre to bøkene hans har ikke akkurat blitt storselgere de heller så de hadde ikke blitt særlig omtalt om han ikke hadde vært mannen til Märtha.

Må bare skyte inn her..... Selv om mannen skrev en bok som fikk 6, ikke fortjent etter min mening, men heller ikke det værste jeg har lest, betyr vel det ikke at han ikke kunne blitt mye omtalt av den grunn.

Folk elsket jo å snakke stykt om boka, tiltross for at di færreste hadde lest den. Jo, mannen fikk omtale, om dog ikke bare posetivt, så fikk han omtale...

Skrevet

Han er en kjent forfatter - har du glemt det?

Eller "forfatter" om du vil; "Trist som faen" var nettopp det gitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...