Gjest hvordan bli god...... Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Er så dårlig å ta besluttinger, alltid er jeg usikker til siste sekund. Er så slitsomt. Hvordan forbedre denne evnen? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hvilke beslutninger? Kom med noen eksempler. 0 Siter
Gjest hvordan bli god...... Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231582810' post='4060791] Hvilke beslutninger? Kom med noen eksempler. Kan være alt mulig egentlig. Feks : Hvis jeg vil bytte jobb, begynne på skole, bestille ferie, hva er best for barna mine, det som omhandler hverdagen. Dette frustrerer både mannen min, og barna ved at de blir usikker, inkludert meg selv. Jeg er selv en usikker person, og må ha mange opplysninger/trygghet før jeg er sikker, enda da kan jeg være usikker. 0 Siter
tonie Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Kan være alt mulig egentlig. Feks : Hvis jeg vil bytte jobb, begynne på skole, bestille ferie, hva er best for barna mine, det som omhandler hverdagen. Dette frustrerer både mannen min, og barna ved at de blir usikker, inkludert meg selv. Jeg er selv en usikker person, og må ha mange opplysninger/trygghet før jeg er sikker, enda da kan jeg være usikker. Man kan vel aldri være sikker på noe som helst, egentlig? Man må bruke fornuft og lytte til magefølelsen og gjøre så godt man kan. Så enkelt og vanskelig er det:) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Kan være alt mulig egentlig. Feks : Hvis jeg vil bytte jobb, begynne på skole, bestille ferie, hva er best for barna mine, det som omhandler hverdagen. Dette frustrerer både mannen min, og barna ved at de blir usikker, inkludert meg selv. Jeg er selv en usikker person, og må ha mange opplysninger/trygghet før jeg er sikker, enda da kan jeg være usikker. Ok. Du tenker vel ut i fra de krav du selv setter? Vanskelig å sette meg inn problemet og gi et fornuftig svar. 0 Siter
Gjest hvordan bli god...... Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Man kan vel aldri være sikker på noe som helst, egentlig? Man må bruke fornuft og lytte til magefølelsen og gjøre så godt man kan. Så enkelt og vanskelig er det:) Ja det er faktisk sant..... 0 Siter
adelie Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Kan være alt mulig egentlig. Feks : Hvis jeg vil bytte jobb, begynne på skole, bestille ferie, hva er best for barna mine, det som omhandler hverdagen. Dette frustrerer både mannen min, og barna ved at de blir usikker, inkludert meg selv. Jeg er selv en usikker person, og må ha mange opplysninger/trygghet før jeg er sikker, enda da kan jeg være usikker. Analysere fordeler / ulemper, skriv opp det du tenker. Ta med magefølelser også. Ut fra det, burde det være mulig å nærme seg en klok belslutning. Men så kommer tvilen din. Da må du vite, at når du har tenkt så grundig gjennom, undersøkt etc., og likevel er i tvil, da gjenstår det 1 ting: Det er ikke så farlig om du velger det ene eller andre, det viktigste er at du velger noe, og så går inn for det valget. Hjalp dette? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Kan være alt mulig egentlig. Feks : Hvis jeg vil bytte jobb, begynne på skole, bestille ferie, hva er best for barna mine, det som omhandler hverdagen. Dette frustrerer både mannen min, og barna ved at de blir usikker, inkludert meg selv. Jeg er selv en usikker person, og må ha mange opplysninger/trygghet før jeg er sikker, enda da kan jeg være usikker. Litt enig med Adelie her. Kok problemet ned til sette opp ti for og ti imot på en liste. Legg til magefølelsen, og si til deg selv at du tar en beslutning uansett. Og gjør opp med deg selv hva dine behov består i, og ikke tenk på at du skal behage alle andre med dine valg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.