Faure Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 De varmer den nok opp først. Ja det gjør de fleste, men jeg lurer på om de i det hele tatt kjøper frossenpizza. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Ja det gjør de fleste, men jeg lurer på om de i det hele tatt kjøper frossenpizza. Jeg kjenner en psykolog og hun spiser i alle fall frossenpizza. ) 0 Siter
Faure Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Jeg kjenner en psykolog og hun spiser i alle fall frossenpizza. ) Psykologer er folkelige ja, men er psykiatere det? 0 Siter
adelie Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Psykologer er folkelige ja, men er psykiatere det? Psykiatere spiser frossenpizza, som alle andre. 0 Siter
Gjest hemmelig hemmelig Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Psykiatere spiser frossenpizza, som alle andre. Jepp. Noen av dem. De som liker det:o) De går på do og driter også... 0 Siter
Faure Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Psykiatere spiser frossenpizza, som alle andre. Hvordan vet du det? 0 Siter
Faure Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Jepp. Noen av dem. De som liker det:o) De går på do og driter også... ''De går på do og driter også...'' LOL det har du helt rett i! 0 Siter
Gjest hemmelig hemmelig Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hvordan vet du det? Tror du på ramme alvor at psykiatere er skrudd sammen annerledes enn folk flest? 0 Siter
Faure Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Tror du på ramme alvor at psykiatere er skrudd sammen annerledes enn folk flest? Ja siden de har kjennskap til sinnets dypeste hemmligheter så vil jeg tro det. Tviler på at psykiatere kjøper sine møbler på IKEA. 0 Siter
Gjest hemmelig hemmelig Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Ja siden de har kjennskap til sinnets dypeste hemmligheter så vil jeg tro det. Tviler på at psykiatere kjøper sine møbler på IKEA. Psykiatere har noe kjennskap til sinnet, men hvis de ikke kjøper møbler på ikea er det fordi lønnsslippen tillater bedre kvalitet. Jeg har gått til psykiatere i mange år. Vært i kontakt med mange. Noen av dem er gansle tette i pappen og mindre klok faktisk. Det er all slags folk over alt. Se bare på de som liksom skal styre landet vårt.. Du kan godt begynne å tenke nytt rundt folk i denne yrkesgruppen:o) De er akkurat som alle andre. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 De varmer den nok først, men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor du mener at psykiatere skal være annerledes enn andre folk? Pleier du å gruble mye på slike ting? 0 Siter
Faure Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 De varmer den nok først, men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor du mener at psykiatere skal være annerledes enn andre folk? Pleier du å gruble mye på slike ting? Hvis jeg stiller spørsmålet: Spiser kongen Grandiosa? Hva ville du ha svart da? 0 Siter
Faure Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Psykiatere har noe kjennskap til sinnet, men hvis de ikke kjøper møbler på ikea er det fordi lønnsslippen tillater bedre kvalitet. Jeg har gått til psykiatere i mange år. Vært i kontakt med mange. Noen av dem er gansle tette i pappen og mindre klok faktisk. Det er all slags folk over alt. Se bare på de som liksom skal styre landet vårt.. Du kan godt begynne å tenke nytt rundt folk i denne yrkesgruppen:o) De er akkurat som alle andre. De har makten over reseptblokken og av den grunn må de være over gjennsomsnittet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hvis jeg stiller spørsmålet: Spiser kongen Grandiosa? Hva ville du ha svart da? ''Hvis jeg stiller spørsmålet: Spiser kongen Grandiosa? Hva ville du ha svart da?'' Da ville jeg svart neppe og begrunnet det med at de færreste i den generasjonen spiser frossenpizza. Når det gjelder krompen og krompa (?) ville jeg svart at det gjør de sikkert av og til de og. ) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 En psykiater går opp i røyk, når jobbedagen er slutt, for så å materialisere seg igjen når neste jobbedag begynner. Psykiatere har ikke noe privat liv, og derfor kan di ikke spise oppvarmet frossenpizza. Nei, ærlig talt, psykiatere er lever vel et helt vanlig liv på fritiden sin, på lik linje med alle andre folk, og derfor handler de sikkert både cola, potetgull og frossenpizza. Jeg kjenner tilogmed en psykiater, hvis guttunge bæsjet i bleien sin. Samt en annen psykiater, som leier leiligheten h*n bor i. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Psykiatere spiser frossenpizza, som alle andre. Alle? ikke jeg. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hvis jeg stiller spørsmålet: Spiser kongen Grandiosa? Hva ville du ha svart da? Det tror jeg faktisk ikke er så usannsynlig at han gjør innimellom:-) Sivilingeniører tjener like bra som psykiatere. Ihverfall noen og de spiser også grandiosa. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det tror jeg faktisk ikke er så usannsynlig at han gjør innimellom:-) Sivilingeniører tjener like bra som psykiatere. Ihverfall noen og de spiser også grandiosa. Liker man grandiosa så liker man vel det- uansett hva man tjener. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.