Gå til innhold

En psykiaters hemmelige liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan jeg aldri tenke meg. De har nok fått med seg at selv Hellstrøm bruker frossenbunn, så det kan tenkes at de har et par slike i fryseren:)

Skrevet

Liker man grandiosa så liker man vel det- uansett hva man tjener.

Det var det jeg mente. Fikk inntrykk av at Faure mente det kom an på inntekten hva man spiste.

Skrevet

Jeg forestiller med at psykiatere hvertfall spiser store mengder sjokolade, for å få serotonininnholdet i hjernen på rett kjøl igjen etter alle depresjonene de har vært utsatt for. Og jo, helt sikkert frysepizza til dessert:)

Skrevet

Alle?

ikke jeg.

Vi snakket om "Psykiatere". Ikke hver eneste en. Så du er psykiater? Da burde du vel vite at psykiatere selvsagt spiser frossenpizza.

Skrevet

Psykiatere har noe kjennskap til sinnet, men hvis de ikke kjøper møbler på ikea er det fordi lønnsslippen tillater bedre kvalitet.

Jeg har gått til psykiatere i mange år. Vært i kontakt med mange. Noen av dem er gansle tette i pappen og mindre klok faktisk. Det er all slags folk over alt. Se bare på de som liksom skal styre landet vårt..

Du kan godt begynne å tenke nytt rundt folk i denne yrkesgruppen:o) De er akkurat som alle andre.

''lønnsslippen tillater bedre kvalitet.

'' Hva tjener de egentlig? De fleste er vel offentlig ansatte....

Skrevet

Jeg tror leger har sett så mye dritt når de har åpnet kropper at jeg innbiller meg at de derfor spiser sunnere, beveger seg mer og røyker mindre enn resten av befolkningen.

Skrevet

''lønnsslippen tillater bedre kvalitet.

'' Hva tjener de egentlig? De fleste er vel offentlig ansatte....

''Hva tjener de egentlig? De fleste er vel offentlig ansatte....''

Jeg funderte ikke på om det er en sammeheng mellom hva psykiatere tjener og hva de spiser da jeg startet denne tråden. Frossenpizza er hva middelklassen og de arbeidssløse spiser.

Skrevet

Jeg tror leger har sett så mye dritt når de har åpnet kropper at jeg innbiller meg at de derfor spiser sunnere, beveger seg mer og røyker mindre enn resten av befolkningen.

''Jeg tror leger har sett så mye dritt når de har åpnet kropper at jeg innbiller meg at de derfor spiser sunnere, beveger seg mer og røyker mindre enn resten av befolkningen.''

Det er jeg helt enig i. De fleste leger obduserer kanskje ikke, men de kan se mye på utsiden av en kropp.

Skrevet

''Jeg tror leger har sett så mye dritt når de har åpnet kropper at jeg innbiller meg at de derfor spiser sunnere, beveger seg mer og røyker mindre enn resten av befolkningen.''

Det er jeg helt enig i. De fleste leger obduserer kanskje ikke, men de kan se mye på utsiden av en kropp.

De må obdusere når de utdanner seg.

Skrevet

De må obdusere når de utdanner seg.

Det er sant. Om de får tynne og sunne, eller usunne som kan være overvektige er vel hipp som happ?

Gjest som alle andre
Skrevet

Vi snakket om "Psykiatere". Ikke hver eneste en. Så du er psykiater? Da burde du vel vite at psykiatere selvsagt spiser frossenpizza.

Jeg tror hun mente å peke på "som alle andre". Der sier du jo at alle spiser frossenpizza.

Skrevet

En psykiater går opp i røyk, når jobbedagen er slutt, for så å materialisere seg igjen når neste jobbedag begynner.

Psykiatere har ikke noe privat liv, og derfor kan di ikke spise oppvarmet frossenpizza.

Nei, ærlig talt, psykiatere er lever vel et helt vanlig liv på fritiden sin, på lik linje med alle andre folk, og derfor handler de sikkert både cola, potetgull og frossenpizza.

Jeg kjenner tilogmed en psykiater, hvis guttunge bæsjet i bleien sin. Samt en annen psykiater, som leier leiligheten h*n bor i.

''derfor handler de sikkert både cola, potetgull og frossenpizza.''

Akkurat DET tror jeg er å overdrive litt. :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

hva skal de gjøre som ikke liker frossen pizza da?

;-)

Øve- øve - øve?

Skrevet

;-)

Øve- øve - øve?

''hva skal de gjøre som ikke liker frossen pizza da?''

Eksponeringsterapi. ;o)

Skrevet

''hva skal de gjøre som ikke liker frossen pizza da?''

Eksponeringsterapi. ;o)

LOL!

Gjest Mirakelet
Skrevet

Og dårlig kosthold øker tendensen til psykiske problemer, det er faktisk bevist at et sunt kosthold kan forebygge diverse psykiske plager.

Skrevet

Det er sant. Om de får tynne og sunne, eller usunne som kan være overvektige er vel hipp som happ?

Ja skulle tro det. Men mest får de vel innblikk litt mer enn de fleste - for et fantastisk underverk kroppen vår egentlig er. Samt kommer mer borti døden enn folk flest, og vet hvor skjørt livet er.

Skrevet

;-)

Øve- øve - øve?

Da skal de unngå frossenpizza, og bruke eksponeringsterapien til viktigere ting :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...