Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det grandis på meg og. Kjæresten ville ha fiskeboller i karrisaus. *urk*

Jeg liker fiskeboller i karrisaus, men de er ikke akkurat lørdagskosmat!!!!!

Skrevet

Er glad i fiskekaker selv jeg altså, og det skal vi ha i morgen:-) Men jeg synes det er viktig å skille ut lørdagskvelden sånn matmessig, og da blir det ikke fiskekaker nei! Pizza, taco, lasagne, kalkunburger etc. er typiske lørdags"middager", og slik skal det bare være;-)

Sånn har vi det også :-)

candyqueen_83
Skrevet

Er glad i fiskekaker selv jeg altså, og det skal vi ha i morgen:-) Men jeg synes det er viktig å skille ut lørdagskvelden sånn matmessig, og da blir det ikke fiskekaker nei! Pizza, taco, lasagne, kalkunburger etc. er typiske lørdags"middager", og slik skal det bare være;-)

Jeg er også sånn, men han bryr seg ikke om det er tirsdag eller lørdag når det gjelder mat. Ettersom jeg jobber natt hele helgen, og ikke gidder å diske opp med stor middag selv heller tar bare begge det vi har lyst på. Ber jeg han lage middag blir det fiskeboller, fiskekaker, lapskaus, kjøttsuppe eller spaghetti til meg og :o) Spaghetti hadde vi i går.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg liker fiskeboller i karrisaus, men de er ikke akkurat lørdagskosmat!!!!!

Ikke for meg heller. Men for han. Særlig ettersom vi prøver å kutte på karbo i hverdagene, er det å knuse potetene i saus himmelen for han ;O)

Skrevet

Frøken Guri Malla, ville jeg vel heller sagt :-)

Kjørte forresten forbi huset ditt på torsdag. Morsom og fargerik julepynt dere her!!!!!!

Nå i dag pakker vei sammen jula her i huset. Du verden som treet drysset! Er blitt så mørkt og tungt i stua uten juletreet må tenne masse stearinlys i kveld, tenker jeg!

''Nå i dag pakker vei sammen jula her i huset.''

Hos oss forsvant det i går, men du: Hvor lenge kan man ha utelysene oppe? Vet ikke om jeg gidder å ta dem ned i morgen, og til uka er det mye som skjer.... Kan de stå til neste helg?

Skrevet

Hos oss forsvant det i går, men du: Hvor lenge kan man ha utelysene oppe? Vet ikke om jeg gidder å ta dem ned i morgen, og til uka er det mye som skjer.... Kan de stå til neste helg?

Føler at vi er omtrent de eneste som har de på fremdeles (eller jeg har ikke vært utenfor døra siden torsdag) - så jeg tenkte at vi kunne ta ut kontakten i morgen, og så får vi plukke dem ned en dag det passer...

Skrevet

Jada, jeg tok ned lyslenka på verandaen i dag, men det er flere her i blokka som har dem hengende ennå. :o)

Skrevet

Føler at vi er omtrent de eneste som har de på fremdeles (eller jeg har ikke vært utenfor døra siden torsdag) - så jeg tenkte at vi kunne ta ut kontakten i morgen, og så får vi plukke dem ned en dag det passer...

Jeg har vel bestemt meg for at jeg overlater 'hele skiten' til Finn... ;-) Det var jeg som satte dem opp, og det får holde*S*

Skrevet

Jeg har vel bestemt meg for at jeg overlater 'hele skiten' til Finn... ;-) Det var jeg som satte dem opp, og det får holde*S*

Jeg satte det også opp, og hadde vel egentlig tenkt å ta det ned også - men nå har jeg unnskyldning med beinet mitt, ås nå MÅ min kjære gjøre det (hvis han ikke prokastinerer det til jeg er frisk igjen da...)

Vi var forresten så utrolig fornøyde med finn.no i dag: Vi annonserte vår 15 år gamle mikrobølgeovn under "gis bort" - og under en time etter at vi hadde lagt den ut, ringte det ei som ville ha den. Og før det var gått 4 timer, var den hentet :-)

Så nå kribler vi litt etter å legge ut mer der! Tror du noen vil ha 15-20 VHS-filmer (barnefilmer)?

Skrevet

Jeg satte det også opp, og hadde vel egentlig tenkt å ta det ned også - men nå har jeg unnskyldning med beinet mitt, ås nå MÅ min kjære gjøre det (hvis han ikke prokastinerer det til jeg er frisk igjen da...)

Vi var forresten så utrolig fornøyde med finn.no i dag: Vi annonserte vår 15 år gamle mikrobølgeovn under "gis bort" - og under en time etter at vi hadde lagt den ut, ringte det ei som ville ha den. Og før det var gått 4 timer, var den hentet :-)

Så nå kribler vi litt etter å legge ut mer der! Tror du noen vil ha 15-20 VHS-filmer (barnefilmer)?

Jeg håper da det, for jeg skal også legge ut gibort-annonse for vhs-filmer når jeg bare får ånden over meg:-)

Men jeg har sett forsøk på å _selge_ dem, og det har jeg ikke mye tro på.

Skrevet

''Så nå kribler vi litt etter å legge ut mer der! Tror du noen vil ha 15-20 VHS-filmer (barnefilmer)?''

Hvis biblioteket ditt fremdeles låner ut vhs (vi gjør det ikke) så kan du jo tilby dem å få filmene? Vi får stadig vekk forespørsler, men ettersom vi nå har kassert alt av vhs hos oss så tar v ikke imot.

Skrevet

''Så nå kribler vi litt etter å legge ut mer der! Tror du noen vil ha 15-20 VHS-filmer (barnefilmer)?''

Hvis biblioteket ditt fremdeles låner ut vhs (vi gjør det ikke) så kan du jo tilby dem å få filmene? Vi får stadig vekk forespørsler, men ettersom vi nå har kassert alt av vhs hos oss så tar v ikke imot.

Jeg har akkurat hentet ned posen, og skal prøve på finn først. Hvis ikke jeg får noe napp, tar jeg kontakt med biblioteket og barneavdelingen på sykehuset.

Skrevet

Jeg håper da det, for jeg skal også legge ut gibort-annonse for vhs-filmer når jeg bare får ånden over meg:-)

Men jeg har sett forsøk på å _selge_ dem, og det har jeg ikke mye tro på.

Jeg ble kvitt dem :-)

Gjest usdynlig
Skrevet

Et eksempel på at kvinner ikke telte før i tiden, ikke i språket engang

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...