Gå til innhold

Godt nyttår i seneste laget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt sent hjemme fra ferie, men ville nå bare ønske dere godt nyttår alle sammen. Nå er det duket for dol hver kveld igjen tenker jeg:) Håper dere har hatt en deilig avslappende og stressfri ferie:-)

AneM1365380603
Skrevet

Godt nytt år til deg også :)

Har du fortalt her inne hvordan du fortalte den store nyheten til din kjære?

Skrevet

Godt nytt år til deg også :)

Har du fortalt her inne hvordan du fortalte den store nyheten til din kjære?

Takk:-) Ja, det gjorde jeg kort etter, men det er nok gått hus forbi. Jeg var så på tuppa når jeg skulle fortelle det, at det eneste jeg kunne finne på var, "jeg har noe å fortelle deg", og da så jeg at han begynte å skjønne det. Men jeg tok bilde av ham før og etter, så det ble liksom det spesielle ved det:)

Skrevet

Godt nyttår!

Så nå er beskejden vel i havn og lykkerusen omsvermer dere?

Skrevet

Godt nyttår!

Så nå er beskejden vel i havn og lykkerusen omsvermer dere?

Ja, takk, det kan du tro:) Selv om kvalmen tok meg noen dager senere og julen ble noe sjuk;-D Men det er jo verdt det!

AneM1365380603
Skrevet

Takk:-) Ja, det gjorde jeg kort etter, men det er nok gått hus forbi. Jeg var så på tuppa når jeg skulle fortelle det, at det eneste jeg kunne finne på var, "jeg har noe å fortelle deg", og da så jeg at han begynte å skjønne det. Men jeg tok bilde av ham før og etter, så det ble liksom det spesielle ved det:)

Et fint minne er det nok uansett :) Det blir spennende for dere framover, og kanskje vi får lese litt her inne.

Skrevet

Ja, takk, det kan du tro:) Selv om kvalmen tok meg noen dager senere og julen ble noe sjuk;-D Men det er jo verdt det!

Så fint! Har du fått termin? Litt dårlig husk jeg ser du....

Skrevet

Et fint minne er det nok uansett :) Det blir spennende for dere framover, og kanskje vi får lese litt her inne.

Ja, det er det. Og det er veldig deilig og betryggende at kjæresten gleder seg like mye som meg og engasjerer seg i det. Jeg kommer garantert til å komme med masse spørsmål underveis, godt å ha dere kloke hoder å støtte seg til;-)

Skrevet

Så fint! Har du fått termin? Litt dårlig husk jeg ser du....

Man kan jo ikke huske alt som blir skrevet her da;) Termin midt i august, men legen sier vi kan få en ny dato når vi skal til ultralyd om fire uker. Gleder meg til å gå rundt med stor mage og kose meg i sommer da:-D

Skrevet

Godt nytt år til deg også!

Takk for det:)

Skrevet

Man kan jo ikke huske alt som blir skrevet her da;) Termin midt i august, men legen sier vi kan få en ny dato når vi skal til ultralyd om fire uker. Gleder meg til å gå rundt med stor mage og kose meg i sommer da:-D

Herlig :) Sommerbarn er fint

Skrevet

Herlig :) Sommerbarn er fint

Ja, det er kos:)

Skrevet

''Håper dere har hatt en deilig avslappende og stressfri ferie:-)''

Nei egentlig ikke, men godt nyttår til deg også :)

Skrevet

''Håper dere har hatt en deilig avslappende og stressfri ferie:-)''

Nei egentlig ikke, men godt nyttår til deg også :)

He he, takk:)

Skrevet

Godt nyttår! Har hatt en kjempedeilig ferie - var tøft å komme i gang igjen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...